Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat betaal jij aan autoverzekering

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hier 1100€ voor Ba+RB+full omnium voor golf 7 gti op 31 jaar en Bm0.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 9 met Tapatalk

Comment

• 1280€ ba+ half omnium audi S3.
      Full omnium is gewoon walgelijk duur.

Comment

• Gisteren de mijne gehad, €804 voor de Astra
        En mijn BM is maar 1 punt gezakt terwijl die vorig jaar 2 punten gezakt was...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk Berichten
          Gisteren de mijne gehad, €804 voor de Astra
          En mijn BM is maar 1 punt gezakt terwijl die vorig jaar 2 punten gezakt was...

Ik betaal ongeveer 't voor de OPC volledig omnium

Comment

• 1900 full omnium voor een Porsche Macan met waardebehoud 36m en franchise 1%,

bij ethias was t 3200 en moest ik nog 1000 euro voor 2 jaar satelliet alarm betalen. Gelukkig heb ik wat verder gezocht, al kan het misschien nog beter?
            previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
            current : BMW 330D F30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
              Ik betaal ongeveer 't voor de OPC volledig omnium
              't zijn gangsters

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk Berichten
                't zijn gangsters

'dubbele' ontbrak nog

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
                  1900 full omnium voor een Porsche Macan met waardebehoud 36m en franchise 1%,

bij ethias was t 3200 en moest ik nog 1000 euro voor 2 jaar satelliet alarm betalen. Gelukkig heb ik wat verder gezocht, al kan het misschien nog beter?
                  Voor welk vermogen en bij welke verzekering?

Comment

• Golf 204pk 44K -> 2100 full omnium

21 jaar en rijbewijs sinds 19. Prijs valt goed mee als ik die andere bedragen hier zie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PimMulders Bekijk Berichten
                      Golf 204pk 44K -> 2100 full omnium

21 jaar en rijbewijs sinds 19. Prijs valt goed mee als ik die andere bedragen hier zie

Ge moogt mij dan toch eens uw verzekeringsagent geven!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Shivte Bekijk Berichten
                        Voor welk vermogen en bij welke verzekering?
                        Vermogen maakt zo goed als niks uit hoor.. 190kw, via vivium

Comment

1900 full omnium voor een Porsche Macan met waardebehoud 36m en franchise 1%,
                          Werden hier geen bijkomende voorwaarden gesteld mbt diefstalpreventie?

Comment

Vermogen maakt zo goed als niks uit hoor.. 190kw, via vivium
                            Kw is bij mij hetzelfde als vermogen :p
                            Uw kw ligt toch een stuk lager dan bij mij dus vandaar dus uw 1900€ full omnium.
                            Ik zat mij vivium en nu bij baloise

Comment

• De mijn is ook net binnen: 1.500EUR Full Omnium voor een Maserati Ghibli Diesel. AG Insurance.

Comment

• 800 euro BA voor een Fiesta mk4 1.3 (60pk) ... Lol n.n

Verstuurd vanaf mijn E39 met Tapatalk

Comment

• 2800 EUR full omnium voor een F31 320D, zonder franchise. Woon wel in Brussel stad, hoge cataloguswaarde, verzekerd op vennootschap. etc...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door taiko Bekijk Berichten
                                    Werden hier geen bijkomende voorwaarden gesteld mbt diefstalpreventie?
                                    Neen, enkel verhoogde franchise van 3500 euro in geval van diefstal. Maar is verzekerd op catalogusprijs dus.. Bij andere verzekeringen was inderdaad activatie van het satelliet-alarm noodzakelijk ( kost 1000 euro / 2 jaar )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Shivte Bekijk Berichten
                                      Kw is bij mij hetzelfde als vermogen :p
                                      Uw kw ligt toch een stuk lager dan bij mij dus vandaar dus uw 1900€ full omnium.
                                      Ik zat mij vivium en nu bij baloise
                                      Ik beweerde ook niet dat kw niet hetzelfde zou zijn als vermogen.

Ik vroeg vorig jaar verzekering voor model s85 en daarna offerte voor P85d en die verzekeringspremies waren bijna exact dezelfde daar waar het vermogen bij de p85 bijna het dubbel is..

Comment

• Jaarlijks veranderen van maatschappij ,zowel voor gas ,elek,GSM,verzekeringen .
                                        Dat doet wonderen je zou verschieten wat je wint

Comment

• Vrijdag de nieuwe voorwaarden binnen gekregen voor de verzekering van de Mini: BA/uitgebreide rechtsbijstand/full omnium (met 400 euro vrijstelling) in aangenomen waarde - net geen 51 euro per maand.
                                          Eén van de weinige voordelen van het verouderingsproces.
                                          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Working...
                                          X