Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat betaal jij aan autoverzekering

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Piccolo Bekijk Berichten
    Jaarlijks veranderen van maatschappij ,zowel voor gas ,elek,GSM,verzekeringen .
    Dat doet wonderen je zou verschieten wat je wint
    Hoeveel keer denk je dat klaar te spelen, zonder dat je het deksel op je neus te krijgen ? De makelaar steekt tijd en energie in je dossier, moet scherp gaan, verdient er dus minder aan, en na een jaar trek je er weer weg. Op den duur hebben ze het wel door, als je af komt met schadeattesten van vier verschillende maatschappijen.
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Piccolo Bekijk Berichten
      Jaarlijks veranderen van maatschappij ,zowel voor gas ,elek,GSM,verzekeringen .
      Dat doet wonderen je zou verschieten wat je wint
      Lijkt me toch niet slim. Altijd bij dezelfde blijven lijkt me voordeliger. Vooral als je dan eens iets aan de hand hebt doen ze niet snel moeilijk, net omdat je al zoveel jaar klant bent.

Comment

• 301eu kmverzekering (8000km) bij corona direct Ba+rb+bestuurder
        Volvo v50 1.8 naft met 125 tamme pk's

Sent from my D5803 using Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nicooo Bekijk Berichten
          2800 EUR full omnium voor een F31 320D, zonder franchise. Woon wel in Brussel stad, hoge cataloguswaarde, verzekerd op vennootschap. etc...
          Run, as fast as you can... Kan minstens €1000 minder, brussel stad of niet

Comment

• Mja je betaalt natuurlijk goed extra voor het gebrek aan franchise
            previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
            current : BMW 330D F30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alex85 Bekijk Berichten
              Geen franchise en dan waarschijnlijk verzekerd op cataloguswaarde, die bij een dik aangeklede 320d ook tegen de 60k kan aantikken.

Comment

• ik heb eindelijk sinds 2016 korting op mijn autoverzekering wegens veiligheidsopties zoals automatisch remsysteem (city safety system ) en adaptieve cruise control met radar detectie ! 20% korting dus nu 345 ipv 430 € voor verzekering en rechtsbijstand voor mijn Volvo XC60 D3 163pk bij Fidea !! nie slecht he !
                NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010

XC90 2.4 D 225pk 2006
                S40 2.0D 136pk 2004
                S40 1.8i 1996

Comment

• Full omnium voor Megane RS 2016 275 pk: 1146 EUR. Sta op bonus malus 0 en eerste 6 maanden krijg ik volledige waarde van de wagen terugbetaald bij perte totale.
                  sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Prijs vergelijken is een ding maar vergeet zeker de voorwaarden (kleine letters) niet te lezen.
                    Kon mijn verzekering nog goedkoper verkrijgen maar een van de kleine lettertjes was indien een jongere dan 26 een ongeluk in fout had de omnium niet van toepassing was. En laat er mij nu twee van deze hier rondlopen .
                    Dus staar jullie niet alleen blind op de prijs maar lees het contract goed en zie welke regels er voor u van toepassing zijn.
                    www.skodaforum.eu

Comment

Is nochtans reeds via een makelaar die met verschillende maatschappijen werkt. Is nu bij Axa verzekerd. Inderdaad cataloguswaarde 58K, engelse franchise boven de 750 EUR, heb in het verleden (6 jaar geleden ondertussen wel een perte total gehad bij dezelfde maatschappij met een 6 maand oude golf VI indertijd). Dus mijn verleden speelt niet in mijn voordeel. Eind dit jaar stop ik met de omnium, waarschijnlijk neem ik dan een kleine omnium. BA is slechts 800 EUR hierin en 2000 EUR voor de full omnium.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Streamline Bekijk Berichten
                        Full omnium voor Megane RS 2016 275 pk: 1146 EUR. Sta op bonus malus 0 en eerste 6 maanden krijg ik volledige waarde van de wagen terugbetaald bij perte totale.
                        Doe het ietsje beter voor zelfde auto(wel 265 pk) 1120 Eur. Maar 2 jaar volledige cataloguswaarde + wrap terugbetaald bij total loss. Zit op bonus malus -2.

Comment

• BMW 520D GT - omnium 2100/jaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snelle Bekijk Berichten
                            Prijs vergelijken is een ding maar vergeet zeker de voorwaarden (kleine letters) niet te lezen.
                            Kon mijn verzekering nog goedkoper verkrijgen maar een van de kleine lettertjes was indien een jongere dan 26 een ongeluk in fout had de omnium niet van toepassing was. En laat er mij nu twee van deze hier rondlopen .
                            Dus staar jullie niet alleen blind op de prijs maar lees het contract goed en zie welke regels er voor u van toepassing zijn.
                            Idd maar bijna onbegonnen werk, algemene voorwaarden van bvb AXA beslaan maar liefst 80 pagina's! Vandaar mijn keuze voor makelaar, die kan je hierin helpen. Plus zijn bijstand bij schade en altijd iémand bereikbaar. Voor mij de meerprijs waard maar dat moet ieder voor zich uitmaken.

Comment

Hoe kan jij zeggen dat dit 1000 euro goedkoper kan zonder de exacte omstandigheden te kennen? Je kent de cataloguswaarde niet, je kent de afschrijvingsformule niet, je kent de antecedenten van de bestuurder niet, .... maw de voornaamste criteria om een premie te bepalen zijn onbekend ....

Comment

• rij momenteel met KIA Sportage 136 pk van dec. 2012, BA bij TOURING 350 p/j

leeftijd 44
                                B/M 0
                                Randgemeente Brugge
                                jaarlijks tussen 12.000 en 15.000 km

hebben net mazda 3 2.0L 165pk aangekocht (juni/juli in bezit), heb gekeken bij touring voor omnium en komt op 1119,21 p/j, zijn daar ook met brandverzekering.
                                heb ook gekeken voor verzekering bij mijn bank (ING), Omnium komt daar op 750 ... toch eens bellen naar Touring denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eric Bekijk Berichten
                                  rij momenteel met KIA Sportage 136 pk van dec. 2012, BA bij TOURING 350 p/j

leeftijd 44
                                  B/M 0
                                  Randgemeente Brugge
                                  jaarlijks tussen 12.000 en 15.000 km

hebben net mazda 3 2.0L 165pk aangekocht (juni/juli in bezit), heb gekeken bij touring voor omnium en komt op 1119,21 p/j, zijn daar ook met brandverzekering.
                                  heb ook gekeken voor verzekering bij mijn bank (ING), Omnium komt daar op 750 ... toch eens bellen naar Touring denk ik
                                  Ja 750 euro voor omnium (mazda 3 2.0L 165pk) is inderdaad zeer scherpe prijs mijn gedacht!
                                  Mvg,
                                  Last edited by ; 12/02/2016, 10:23.

Comment

• Voor de nieuwe espace 200 pk, betaal ik 1560 per jaar, franchise van 1250 euro (omnium)

Comment

• Nieuwe leon, 26 jaar, 1 accidentje waar nog geen vonnis over is ( kan nog zeer lang duren denkik ), 30 maanden verzekerd aan nieuwprijs + 10%

€ 1.200 op de kop.
                                      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jurgen_ Bekijk Berichten
                                        Hoe kan jij zeggen dat dit 1000 euro goedkoper kan zonder de exacte omstandigheden te kennen? Je kent de cataloguswaarde niet, je kent de afschrijvingsformule niet, je kent de antecedenten van de bestuurder niet, .... maw de voornaamste criteria om een premie te bepalen zijn onbekend ....
                                        Ivm de antecedenten heb je helemaal gelijk, mijn korte €1000 indicatie moet je dan ook niet te letterlijk nemen, ik ben alleen van mening dat het goedkoper kan. Een F31 320d met een 'hoge cataloguswaarde'.... mja dat cijfer weet ik niet maar ik heb zo wel een 'ballpark figure' in mijn hoofd. Ik rij echter zelf wel met een F36 (20d) en ken mijn afschrijvingsformule wel... dus ik denk (opnieuw) dat het goedkoper kan. De eigenaar zal mijn reactie wel kunnen plaatsen in de context van zijn antecedenten (if any, ik heb daar geen idee over). In het beste geval is hij er mee geholpen om nog eens verder te kijken dan zijn huidige verzekering.

Comment

• omdat het nuttig kan zijn : BM : onder nul
                                          MX 5 / 126 pk, momenteel nog 17.450 "waard", zakt 1 % per maand
                                          bij Baloise :
                                          BA : 341 euro
                                          Omnium zonder vrijstelling ( tenzij schade minder dan 250 is ) : 591 euro
                                          Rechtsbijstand : afzonderlijk bij Euromex.

Comment

Working...
                                          X