Oorspronkelijk geplaatst door Piccolo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wat betaal jij aan autoverzekering
Collapse
X
-
2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
-
Oorspronkelijk geplaatst door Piccolo Bekijk BerichtenJaarlijks veranderen van maatschappij ,zowel voor gas ,elek,GSM,verzekeringen .
Dat doet wonderen je zou verschieten wat je wint
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nicooo Bekijk Berichten2800 EUR full omnium voor een F31 320D, zonder franchise. Woon wel in Brussel stad, hoge cataloguswaarde, verzekerd op vennootschap. etc...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alex85 Bekijk BerichtenRun, as fast as you can... Kan minstens €1000 minder, brussel stad of niet
Comment
-
ik heb eindelijk sinds 2016 korting op mijn autoverzekering wegens veiligheidsopties zoals automatisch remsysteem (city safety system ) en adaptieve cruise control met radar detectie ! 20% korting dus nu 345 ipv 430 € voor verzekering en rechtsbijstand voor mijn Volvo XC60 D3 163pk bij Fidea !! nie slecht he !NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010
XC90 2.4 D 225pk 2006
S40 2.0D 136pk 2004
S40 1.8i 1996
Comment
-
Full omnium voor Megane RS 2016 275 pk: 1146 EUR. Sta op bonus malus 0 en eerste 6 maanden krijg ik volledige waarde van de wagen terugbetaald bij perte totale.sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Prijs vergelijken is een ding maar vergeet zeker de voorwaarden (kleine letters) niet te lezen.
Kon mijn verzekering nog goedkoper verkrijgen maar een van de kleine lettertjes was indien een jongere dan 26 een ongeluk in fout had de omnium niet van toepassing was. En laat er mij nu twee van deze hier rondlopen .
Dus staar jullie niet alleen blind op de prijs maar lees het contract goed en zie welke regels er voor u van toepassing zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alex85 Bekijk BerichtenRun, as fast as you can... Kan minstens €1000 minder, brussel stad of niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Streamline Bekijk BerichtenFull omnium voor Megane RS 2016 275 pk: 1146 EUR. Sta op bonus malus 0 en eerste 6 maanden krijg ik volledige waarde van de wagen terugbetaald bij perte totale.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snelle Bekijk BerichtenPrijs vergelijken is een ding maar vergeet zeker de voorwaarden (kleine letters) niet te lezen.
Kon mijn verzekering nog goedkoper verkrijgen maar een van de kleine lettertjes was indien een jongere dan 26 een ongeluk in fout had de omnium niet van toepassing was. En laat er mij nu twee van deze hier rondlopen .
Dus staar jullie niet alleen blind op de prijs maar lees het contract goed en zie welke regels er voor u van toepassing zijn.
Comment
-
Comment
-
rij momenteel met KIA Sportage 136 pk van dec. 2012, BA bij TOURING 350 p/j
leeftijd 44
B/M 0
Randgemeente Brugge
jaarlijks tussen 12.000 en 15.000 km
hebben net mazda 3 2.0L 165pk aangekocht (juni/juli in bezit), heb gekeken bij touring voor omnium en komt op 1119,21 p/j, zijn daar ook met brandverzekering.
heb ook gekeken voor verzekering bij mijn bank (ING), Omnium komt daar op 750 ... toch eens bellen naar Touring denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eric Bekijk Berichtenrij momenteel met KIA Sportage 136 pk van dec. 2012, BA bij TOURING 350 p/j
leeftijd 44
B/M 0
Randgemeente Brugge
jaarlijks tussen 12.000 en 15.000 km
hebben net mazda 3 2.0L 165pk aangekocht (juni/juli in bezit), heb gekeken bij touring voor omnium en komt op 1119,21 p/j, zijn daar ook met brandverzekering.
heb ook gekeken voor verzekering bij mijn bank (ING), Omnium komt daar op 750 ... toch eens bellen naar Touring denk ik
Mvg,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jurgen_ Bekijk BerichtenHoe kan jij zeggen dat dit 1000 euro goedkoper kan zonder de exacte omstandigheden te kennen? Je kent de cataloguswaarde niet, je kent de afschrijvingsformule niet, je kent de antecedenten van de bestuurder niet, .... maw de voornaamste criteria om een premie te bepalen zijn onbekend ....
Comment
-
omdat het nuttig kan zijn : BM : onder nul
MX 5 / 126 pk, momenteel nog 17.450 "waard", zakt 1 % per maand
bij Baloise :
BA : 341 euro
Omnium zonder vrijstelling ( tenzij schade minder dan 250 is ) : 591 euro
Rechtsbijstand : afzonderlijk bij Euromex.
Comment
Comment