Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat betaal jij aan autoverzekering

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Juist de offerte binnen :
    Voor een F430 Spider
    fiscale pk = 21
    pk = 490
    2600 € per jaar.
    Ik moet wel een TT3 of TT4 systeem laten installeren en een waardeschatting laten uitvoeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door duckman Bekijk Berichten
      Juist de offerte binnen :
      Voor een F430 Spider
      fiscale pk = 21
      pk = 490
      2600 € per jaar.
      Ik moet wel een TT3 of TT4 systeem laten installeren en een waardeschatting laten uitvoeren.
      Is dat voor een full omnium?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
        Is dat voor een full omnium?
        Yep ... Full omnium met vermindering van 1% per maand, maar minimum uitbetaling van de waarde op dat moment.

Comment

Yep ... Full omnium met vermindering van 1% per maand, maar minimum uitbetaling van de waarde op dat moment.
          Franchise?
          previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
          current : BMW 330D F30

Comment

Juist de offerte binnen :
            Voor een F430 Spider
            fiscale pk = 21
            pk = 490
            2600 € per jaar.
            Dat vind ik wel vreemd.

Je hebt toch de factuurwaarde, waarom dan nog een waardeschatting?

Als zij het laten afhangen van de waardeschatting, hoe kan jij dan je bedrag al weten?
            That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
            28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
            28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

straffe prijs vind ik!

Comment

• Mensen hier die in nederland wonen en daar verzekerd zijn?

Voorbeeld voor een automaat benzine van 2011 230pk:

Enkel BA in België: 55.48/maand
                BA + Full omn. in Nederland:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CARDIP & GOODIES Bekijk Berichten
                  Mensen hier die in nederland wonen en daar verzekerd zijn?

Dat is op basis van deze gegevens niet te zeggen. Ik zou in mijn geval in Nederland op jaarbasis 400 euro meer betalen. Ik heb wel het idee dat in Nederland jongeren wat goedkoper uit zijn dan in België.

Comment

• Tegenwoordig kan je enorm besparen op je premie als je beschikt over voldoende veiligheidssystemen: adaptieve cruise controle, lane assist, vermoeidheidsdetectie, front assist, ... Kan bij sommige verzekeringsmaatschappijen tot 30% verschillen op de premie. Mijn broer betaalt voor een golf R amper 1400€ full omnium doordat hij beschikt over 4 van 5 mogelijke systemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JackR Bekijk Berichten
                      Dat is op basis van deze gegevens niet te zeggen. Ik zou in mijn geval in Nederland op jaarbasis 400 euro meer betalen. Ik heb wel het idee dat in Nederland jongeren wat goedkoper uit zijn dan in België.
                      Ik zie dat ik wat vergeten ben in mijn post, prijs in nederland is +- hetzelfde.
                      Vandaag ook op de nederlandse nummerplaten gelet in Gent en er minstens 10 gespot in 2u tijd.

Allemaal zeeuwen (zeeland)?

Comment

• Niet alleen op goede beveiligingssystemen kun je veel besparen. Als je weet dat je een goede autorijder bent dan kan het verhogen van het eigen risico ook zeer aantrekkelijk zijn. Zie hier: http://autoverzekeringafsluiten24.nl...toverzekering/. Verder heb ik zelf veel geld bespaart door veel te vergelijken. Hiermee bespaar ik iedere maand € 23,50

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CARDIP & GOODIES Bekijk Berichten
                          Mensen hier die in nederland wonen en daar verzekerd zijn?

Zou daar mee oppassen. Het lijkt aanvankelijk op een goedkope verzekering, maar wat als je een ongeval hebt?

Kennis van me had NL verzekering en z'n premie steeg aanzienlijk na een ongeval zonder tegenpartij.

Ik ken de details niet, maar ik zou toch eens de addertjes onder het gras zoeken.

Comment

• Wat betaal jij aan autoverzekering

Ondertussen bij Argenta. 800euro ba,rechtsbijstaand,bestuurder en kleine omnium met bm4.
                            150pk 2.0 diesel 2009 catalogus 36k.
                            Ik vind dat een correct bedrag.

Comment

• Ik betaal full omnium 125 per maand voor de Epace. Franchise 1250 euro genomen omdat ik me voor kleinigheden niet verzeker. Scheelt hem redelijk veel per jaar zo'n grote franchise. Ook factuurbedrag laten verzekeren ipv cataloguswaarde. Wel 10 procent extra indien total loss.

Comment

• Toch wel veel hoor. Ik betaal 1500 euro per jaar full omnium met 250 euro franchise. Bij fidea via crelan agent.
                                2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
                                  Ondertussen bij Argenta. 800euro ba,rechtsbijstaand,bestuurder en kleine omnium met bm4.
                                  150pk 2.0 diesel 2009 catalogus 36k.
                                  Ik vind dat een correct bedrag.
                                  Mijn vrouw heeft - na een ongeval waarbij de ander in fout was - te maken gehad met Argenta en moet zeggen dat de schadebehandeling alles behalve correct was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                    Ik betaal full omnium 125 per maand voor de Epace. Franchise 1250 euro genomen omdat ik me voor kleinigheden niet verzeker. Scheelt hem redelijk veel per jaar zo'n grote franchise. Ook factuurbedrag laten verzekeren ipv cataloguswaarde. Wel 10 procent extra indien total loss.
                                    Hallo kroket, een omnium van 1500 € en dan nog 1250 € franchise ? Waar vind je dat nog ? Die zitten toch goed in uw zakken.
                                    En dan zeg je "Scheelt hem redelijk veel per jaar zo'n grote franchise", wat moet dat dan niet zijn bij een normale franchise ??
                                    Goed bepikt toch ..

Comment

Working...
                                    X