Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat betaal jij aan autoverzekering

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Als ik die prijzen hier zie, dan betaal ik mij echt blauw . Heb het al is in een ander topic gezet.

Ik betaal nu +- 1200€ per jaar voor een auto met 60pk. Geen omnium ofzo, gewone verzekering met rechtsbijstand. Ben 21 jaar en heb 2 jaar mijn rijbewijs.
    Nu is het wel zo, en denk dat dat er vooral mee te maken heeft, dat ik toen ik nog met mijn moeder haar wagen rondreed is een klein parkeeraccidentje heb gehad. Mijn BM staat op 15.

Heb toch zin om rond te gaan horen bij andere makelaren.

Comment

Da's echt veel idd

Ik betaal +- 950 voor 130 pk op mijn 21ste...

Comment

Hier iets van een 1100€ full omnium voor de clio.

Comment

Ik betaal nu 386€ per jaar voor de Volvo. BM op 1 bij Mercator
          Echter zit in deze prijs geen rechtsbijstand.

Voor de brommer betaal ik 163€, en daar zit wel rechtsbijstand in.

?

Ik vraag me nu wel af of je rechtsbijstand per voertuig moet betalen of kan ik die van de brommer ook aanspreken als ik iets met de auto aan de hand heb? Maw: staat rechtsbijstand op naam of op voertuig?
          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schaevertje Bekijk Berichten
            Als ik die prijzen hier zie, dan betaal ik mij echt blauw . Heb het al is in een ander topic gezet.

Ik betaal nu +- 1200€ per jaar voor een auto met 60pk. Geen omnium ofzo, gewone verzekering met rechtsbijstand. Ben 21 jaar en heb 2 jaar mijn rijbewijs.
            Nu is het wel zo, en denk dat dat er vooral mee te maken heeft, dat ik toen ik nog met mijn moeder haar wagen rondreed is een klein parkeeraccidentje heb gehad. Mijn BM staat op 15.

Heb toch zin om rond te gaan horen bij andere makelaren.
            BM 15?

Ik zou eens gaan kijken bij Axa of Ethias. dat moet een pak goedkoper kunnen, zeker voor 60pk.

Online kan je bij Ethias al een offerte late nmaken, ja weet meteen wat je zou moeten betalen bij hun
            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
              BM 15?

Ik zou eens gaan kijken bij Axa of Ethias. dat moet een pak goedkoper kunnen, zeker voor 60pk.

Online kan je bij Ethias al een offerte late nmaken, ja weet meteen wat je zou moeten betalen bij hun

Heb net is via de Ethias site gekeken, en komt op 1286€ uit, dus evenveel als wat ik nu betaal. Ik begin al te vrezen dat ik niet (veel) goedkoper ga vinden.

Comment

Maar hoe komt ge aan BM 15? Ge begint toch op 10 dacht ik?
                2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Ga eens bij DVV horen anders. Ik betaal daar 330 euro voor mijn 50pk
                  De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                  1990 Volvo 344
                  1991 Mercedes W124 230CE
                  2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                  1980 Volkswagen Derby CLS
                  1990 Mercedes W124 230CE
                  2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

Een eenvoudige search op dit forum leverde me al 2 identieke topics op en 61 topics die rond verzekeringen in het algemeen gaan.

Misschien wat topics samenkappen?

In elk geval is dit nieuwe topic al zeker driebubbel ...

Comment

Maar hoe komt ge aan BM 15? Ge begint toch op 10 dacht ik?
                      Ik ben op 15 begonnen, aangezien ik al een ongevalletje heb gehad. Was een stom parkeer accident met mijn moeder haar auto. Op het aanrijdingsformulier heb ik toen dan ook ingevuld dat ik toen de bestuurder was. En vandaar dat ik met 15 ben moeten beginnen.

Comment

Damn man...
                        Dan stond die auto verzekerd op jullie beiden waarschijnlijk.
                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Damn man...
                          Dan stond die auto verzekerd op jullie beiden waarschijnlijk.
                          Op mijn moeder haar naam, met mij als 2de bestuurder .
                          Ik wou het toen nog met die mensen oplossen zonder verzekering, dat ik gewoon de factuur zo zou betalen. Maar nee, dat wilden zij niet. Ze hadden dat ooit nog is gedaan en veel zever mee gehad, dus wilden ze het per se via de verzekering.
                          Uiteindelijk zijn we meer dan een jaar verder, en zie ik ze soms rijden met die wagen, en de schade is nog steeds niet herstelt. Hebben waarschijnlijk het geld dat ze van de verzekering hebben teruggetrokken in hun eigen zakken gestoken. En ik mag daar nu voor betalen

Comment

Ik betaal nu 386€ per jaar voor de Volvo. BM op 1 bij Mercator
                            Echter zit in deze prijs geen rechtsbijstand.

Voor de brommer betaal ik 163€, en daar zit wel rechtsbijstand in.

?

Ik vraag me nu wel af of je rechtsbijstand per voertuig moet betalen of kan ik die van de brommer ook aanspreken als ik iets met de auto aan de hand heb? Maw: staat rechtsbijstand op naam of op voertuig?
                            vergelijkbaar bedrag voor BM op 0 (of -2) ook bij Mercator voor lancia 2.0 met 155 pk
                            ik ben 40-tiger

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xender Bekijk Berichten
                              Omnium omnium... Jullie zijn 21-23 jaar, rijden jullie allemaal met splinternieuw auto's misschien?
                              Ik ben in augustus 21, mijn auto is maar drie jaar oud. Dan is omnium toch de beste optie, niet?
                              "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

1590 € full omnium voor nieuwe BMW X3 163pk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW M3 Bekijk Berichten
                                  Ik ben in augustus 21, mijn auto is maar drie jaar oud. Dan is omnium toch de beste optie, niet?
                                  Mijne C4 was vorig jaar 3 jaar toen ik hem kocht.
                                  Ik heb hem toen Mini-Omnium verzekert.
                                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Blijkbaar 884 euro BA voor de pug en de mazda samen.

De mazda iets meer dan de pug dacht ik maar ben niet zeker.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door O.P.S. Bekijk Berichten
                                      Dat is goedkoop Maar vanaf 25 jaar zakt alles wel zo'n beetje dacht ik hé ?
                                      Hoe langer ge uw rijbewijs hebt, hoe goedkoper de verzekering kan worden vermoed ik. Afhankelijk van verschillende, cruciale factoren uiteraard.

Comment

Heb even gekeken bij ethias. Nu zou het rond de 930 euro zijn. vanaf mijn verjaardag(binnen een maand) als ik dus 22 ben, zou het maar 660 euro meer zijn. Is toch al stukken beter of 1000

Comment

Ik betaal ongeveer:

€850 voor de E30 316 (90PK, dagelijks gebruik)
                                          €430 voor de Jetta (60 PK, classic car verzekering)

(alles op mijn naam)

Betaalde indertijd iets van €680 voor de 1994 Clio 1.1 en 1991 Polo 1.0.

Zit bij Dexia, redelijk duur.. Maar naar het schijnt wordt je wel goed geholpen als je iets tegenkomt.

Toch heb ik al zitten denken om te veranderen... Zeker omdat ik nu 3 auto's heb. Ben je je nummerplaat kwijt als je van verzekeraar veranderd?

Ik lees hier ook vaak dat mensen raad vragen bij een 'makelaar', die dan verschillende verzekeraars tegen elkaar uitspeelt.. Maar ik heb geen makelaar, enkel mijn verzekeraar.. Que?

E30SHOP.be
                                          - Alles voor uw BMW E30.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Working...
                                          X