Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat betaal jij aan autoverzekering

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik betaal 3200 euro per jaar :S (180pk)
    Had precies hetzelfde verhaal als van de topicstarter. Auto stond eerst lekker 'gemakkelijk' op mijn ouders hun naam, toen ik uit huis ging wonen betaalde ik in één keer gewoon drie keer zoveel. Beetje belachelijk maarja.

Comment

Ik betaal full omnium 1.200 €

Comment

730 euro voor B.A. + rechtsbijstand en bestuurdersverzekering op eigen naam.

150 pk (110 kw). Bij AG insurances via onafhankelijke makelaar.

Comment

E36 M3 3.0 286pk
          210kw
          leeftijd 26j
          BM 3
          BA => 682€

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fonny Bekijk Berichten
            E36 M3 3.0 286pk
            210kw
            leeftijd 26j
            BM 3
            BA => 682€
            amai, ik 51 jaar, BM 0, premie - 48 %,betaal voor een 103kw een beetje minder. Mali mij eens je maatschappij door aub
            truth is in the eye of the beholder

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fonny Bekijk Berichten
              E36 M3 3.0 286pk
              210kw
              leeftijd 26j
              BM 3
              BA => 682€
              Ik betaalde 430€ voor deze M3

Comment

Ben precies toch nog 1 van de goedkoopste hier damn autorijden kost geld

Comment

In het begin mocht ik 1159 euro betalen. Een jaar erna (nu dus) 1081 euro. (BA)
                  90pk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                    In het begin mocht ik 1159 euro betalen. Een jaar erna (nu dus) 1081 euro. (BA)
                    90pk.
                    Minder als de mijne. Vorig jaar moest ik 950 en nu zit ik aan 1100 voor mijn Polo (51kw, 69pk).
                    Nochtans geen ongeluk gehad of dergelijke. Gij waart toch ook bij Ethais dacht ik Brecht?
                    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                      Minder als de mijne. Vorig jaar moest ik 950 en nu zit ik aan 1100 voor mijn Polo (51kw, 69pk).
                      Nochtans geen ongeluk gehad of dergelijke. Gij waart toch ook bij Ethais dacht ik Brecht?
                      Veel geld voor 69pk op papier..
                      Jup, bij ethias.
                      Tot 21 jaar zijn die daar redelijk goedkoop.
                      Al moet je wel geen kortingen van hun verwachten, als je een cursus hebt gereden of weet ik veel.
                      Last edited by Br3cht; 14/06/2011, 21:00.

Comment

Dat is wel een serieuze stijging, ik ben van 605,59 euro vorig jaar naar 614,93 euro gegaan, en dat voor een mini omnium. (Citroën C4 1.6 HDI 110 pk (80 kw))
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Bel maar ne keer naar Ethias , da's abnormaal hoog.

Bij het merendeel van de verzekaars is er ieder jaar een premieverhoging.
                          Maar bij u zou de premie normaal gezien meer moeten dalen , jaartje ouder , jaar
                          meer schadevrij gereden...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                            Bel maar ne keer naar Ethias , da's abnormaal hoog.

Bij het merendeel van de verzekaars is er ieder jaar een premieverhoging.
                            Maar bij u zou de premie normaal gezien meer moeten dalen , jaartje ouder , jaar
                            meer schadevrij gereden...
                            Ja awel dacht ik ook. Mijn moeder haar premie is in vgl met vorig jaar gedaald en bij mij is die dan gestegen.
                            Pff dik int zak gezet! Maarja KBC was bijna dubbel zo duur, idem als AXA en nog een waarvan ik effe de naam niet meer weet.
                            Al onze verzekeringen zijn daar, mijn ma haar auto ook, scooter was daar ook verzekerd en plus 'deel' ik mee in de korting van mijn ma omdat ze ambtenaar is.
                            2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

2011 E90 M3: ba + full omnium + biv mee verzekerd = 1716€

Comment

Ja awel dacht ik ook. Mijn moeder haar premie is in vgl met vorig jaar gedaald en bij mij is die dan gestegen.
                                Pff dik int zak gezet! Maarja KBC was bijna dubbel zo duur, idem als AXA en nog een waarvan ik effe de naam niet meer weet.
                                Al onze verzekeringen zijn daar, mijn ma haar auto ook, scooter was daar ook verzekerd en plus 'deel' ik mee in de korting van mijn ma omdat ze ambtenaar is.
                                Dat snap ik nu dus niet Omdat jouw ma ambtenaar is, is er minder risico dat jij schade rijdt ofzo?

Comment

BM5
                                  90pk
                                  BA + extra verzekering bestuurder
                                  26 jaar
                                  415 euro / jaar

Comment

Geen idee wat m'n BM is (zou het eens moeten opzoeken)

171 kw
                                    26 jaar
                                    BA : 420 euro / jaar

Comment

Wat een goedkope prijzen Toen ik prijs ging vragen, vond ik niemand goedkoper dan Axa...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Probe Bekijk Berichten
                                        Geen idee wat m'n BM is (zou het eens moeten opzoeken)

171 kw
                                        26 jaar
                                        BA : 420 euro / jaar
                                        Welke maatschappij? Da's wel een knalprijs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oedipus Bekijk Berichten
                                          Welke maatschappij? Da's wel een knalprijs.
                                          eerlijkheids-halve moet ik er wel bij vertellen,
                                          dat zowel m'n bestelwagen als m'n vrachtwagen daar ook lopen ...

zal eens zien waar het is, tis via een makelaar

Comment

Working...
                                          X