Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
bij een onafhankelijk verzekeringskantoor binnenstappen en hun laten beslissen. die gaan er in u situatie dan de goedkoopste uithalen. als die u weigerd wegens te groot risico, gaat die over naar de volgende...
toen ik begon met rijden (21j) reed ik met een ascona 1.6sport en betaalde 32 000fr (800€), paar jaar erna een ford capri 2.0sport ingeschreven en betaalde 36 000fr (900€). een capri stond daar geklasseerd als risicowagen (sportcoupé RWD). bij dezelfde maatschappij koste mijn moto 300€ (CBR900RR)
nu zit ik bij erard verzekernigen (welke maatschappij da is weet ik niet), betaal 370€ voor de golf 1.6diesel, een 230€ voor de dodge 5.2V8. men moto koste bij diezelfde maatschappij maar 200€.
ook al mijn oldtimers staan daar nu ingeschreven. ben er nu wel al 34
Sinds de verzekering van mijn A5 (177 kW) volledig op mijn naam staat: € 2400 full omnium.
Verzekeraar wilde eigenlijk zelfs pas vanaf 30 jaar auto's met dergelijk vermogen verzekeren.
Gezien blanco ongevallenstaat toch verzekerd gekregen, tegen dit riante bedrag
Ik ben al hele tijd klant bij Actel, ik weet niet of dit vandaag nog het gavel is, maar destijds kon ik de verzekering bij de BMW dealer afsluiten. Verzekeringspakket heette dan ook "BMW top cover".
Tot nu toe nergens een beter voorstel gekregen op geen enkele (ex-)wagen dan bij Actel. Lage prijzen, correcte service in geval van schade (ook door eigen schuld) en nooit gezeur gehad omwille van leeftijd.
Sinds de verzekering van mijn A5 (177 kW) volledig op mijn naam staat: € 2400 full omnium.
Verzekeraar wilde eigenlijk zelfs pas vanaf 30 jaar auto's met dergelijk vermogen verzekeren.
Gezien blanco ongevallenstaat toch verzekerd gekregen, tegen dit riante bedrag
Meer dan het dubbele van wat ik betaal (weliswaar voor een A4 en ben 36 jaar). Ik snap niet dat je zoiets wilt betalen. Da's elke maand 200 EUR de vuilbak in. Elke 5 jaar 12.000 EUR, elke 10 jaar al 24.000 EUR (bijna een auto op zich dus).
Meer dan het dubbele van wat ik betaal (weliswaar voor een A4 en ben 36 jaar). Ik snap niet dat je zoiets wilt betalen. Da's elke maand 200 EUR de vuilbak in. Elke 5 jaar 12.000 EUR, elke 10 jaar al 24.000 EUR (bijna een auto op zich dus).
Ik rij al 5 jaar met die auto als tweede bestuurder verzekerd, maar dat was geen optie meer. Om deze nu weg te doen omdat de verzekeringspremie zo hoog is...
Ik wordt wel elk jaar ouder, dus die prijs zal nog wel zakken zeker...
Ik rij al 5 jaar met die auto als tweede bestuurder verzekerd, maar dat was geen optie meer. Om deze nu weg te doen omdat de verzekeringspremie zo hoog is...
Ik wordt wel elk jaar ouder, dus die prijs zal nog wel zakken zeker...
Omnium doe je toch enkel de eerste 3-4 jaar ?
2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment