Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat betaal jij aan autoverzekering

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Iemand die een goede autoverzekeraar kan aanbieden die nog schappelijk qua prijs is?
    Het zou zijnvoor een BMW M135i, 21jaar.
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• bij een onafhankelijk verzekeringskantoor binnenstappen en hun laten beslissen. die gaan er in u situatie dan de goedkoopste uithalen. als die u weigerd wegens te groot risico, gaat die over naar de volgende...

toen ik begon met rijden (21j) reed ik met een ascona 1.6sport en betaalde 32 000fr (800€), paar jaar erna een ford capri 2.0sport ingeschreven en betaalde 36 000fr (900€). een capri stond daar geklasseerd als risicowagen (sportcoupé RWD). bij dezelfde maatschappij koste mijn moto 300€ (CBR900RR)

nu zit ik bij erard verzekernigen (welke maatschappij da is weet ik niet), betaal 370€ voor de golf 1.6diesel, een 230€ voor de dodge 5.2V8. men moto koste bij diezelfde maatschappij maar 200€.
      ook al mijn oldtimers staan daar nu ingeschreven. ben er nu wel al 34

Comment

• P&V in Mortsel is dat denkik, heb een goei contact met die mevrouw.

ik kwam van 2200 € per jaar naar nu 1300 € per jaar.
        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
          Iemand die een goede autoverzekeraar kan aanbieden die nog schappelijk qua prijs is?
          Het zou zijnvoor een BMW M135i, 21jaar.
          M135i en een leeftijd van 21 jaar is geen goede combo voor een "schappelijke" prijs vrees ik :-(

Sent from my Samsung Galaxy S3
          Seat Leon SC FR 1.4 TSI - Seat Ibiza 1.4 TDI
          Tip: Join de Facebook groep "Seat Leon Eigenaars" voor informatie en ervaringen tussen New Leon eigenaars

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
            P&V in Mortsel is dat denkik, heb een goei contact met die mevrouw.

ik kwam van 2200 € per jaar naar nu 1300 € per jaar.
            1300€ wil ik direct betalen. Maar dat is niet voor 320pk zeker?

Comment

1300€ wil ik direct betalen. Maar dat is niet voor 320pk zeker?

Nee da nie, maar die heeft wel goei prijzen qua verzekering.
              BMW X5 45e

Comment

• Zal straks eens bellen voor een afspraak.

Comment

• Je hebt pm met haar gegevens
                  BMW X5 45e

Comment

• ik betaalde vorig jaar 430 voor mijn starlet turbo ( 1331cc) en nu dit jaar is het naar 590e gegaan

dit is wel in ierland ,en 440e road tax voor hett jaar , wat kost dat in bels????

Comment

• 350€ per jaar voor de Fiat 1.8 130 pk, BA, rechtsbijstand, glasbreuk, geen franchise, pechbijstand inbegrepen. Bij AXA France.
                      En geen wegentaks.

Comment

• 657 € per jaar

BA + Full Omnium Seat Leon Sc TSI 122pk.

Sent from my Samsung Galaxy S3
                        Seat Leon SC FR 1.4 TSI - Seat Ibiza 1.4 TDI
                        Tip: Join de Facebook groep "Seat Leon Eigenaars" voor informatie en ervaringen tussen New Leon eigenaars

Comment

• Sinds de verzekering van mijn A5 (177 kW) volledig op mijn naam staat: € 2400 full omnium.
                          Verzekeraar wilde eigenlijk zelfs pas vanaf 30 jaar auto's met dergelijk vermogen verzekeren.
                          Gezien blanco ongevallenstaat toch verzekerd gekregen, tegen dit riante bedrag

Comment

• Ik ben al hele tijd klant bij Actel, ik weet niet of dit vandaag nog het gavel is, maar destijds kon ik de verzekering bij de BMW dealer afsluiten. Verzekeringspakket heette dan ook "BMW top cover".
                            Tot nu toe nergens een beter voorstel gekregen op geen enkele (ex-)wagen dan bij Actel. Lage prijzen, correcte service in geval van schade (ook door eigen schuld) en nooit gezeur gehad omwille van leeftijd.

Zeer zeker daar een offerte laten maken.

Comment

• bij P&V betaal ik 900 per jaar voor de C op 143kw opnium
                              lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimH Bekijk Berichten
                                Sinds de verzekering van mijn A5 (177 kW) volledig op mijn naam staat: € 2400 full omnium.
                                Verzekeraar wilde eigenlijk zelfs pas vanaf 30 jaar auto's met dergelijk vermogen verzekeren.
                                Gezien blanco ongevallenstaat toch verzekerd gekregen, tegen dit riante bedrag
                                Meer dan het dubbele van wat ik betaal (weliswaar voor een A4 en ben 36 jaar). Ik snap niet dat je zoiets wilt betalen. Da's elke maand 200 EUR de vuilbak in. Elke 5 jaar 12.000 EUR, elke 10 jaar al 24.000 EUR (bijna een auto op zich dus).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                                  Meer dan het dubbele van wat ik betaal (weliswaar voor een A4 en ben 36 jaar). Ik snap niet dat je zoiets wilt betalen. Da's elke maand 200 EUR de vuilbak in. Elke 5 jaar 12.000 EUR, elke 10 jaar al 24.000 EUR (bijna een auto op zich dus).
                                  Ik rij al 5 jaar met die auto als tweede bestuurder verzekerd, maar dat was geen optie meer. Om deze nu weg te doen omdat de verzekeringspremie zo hoog is...
                                  Ik wordt wel elk jaar ouder, dus die prijs zal nog wel zakken zeker...

Comment

• Waarom is dit geen optie meer? Ik doe het nog altijd zo... 2de bestuurder van Golf IV sdi, kbc verzekeringen ergens rond de 580 per jaar dacht ik.
                                    VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Ik betaal nu 460 ba volledig op mijn naam voor mijn polo 1.6tdi (66kw).
                                      2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Zal straks eens bellen voor een afspraak.
                                        Ik zat aan 1700€ voor een BA (195 KW) op 21 jarige leeftijd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimH Bekijk Berichten
                                          Ik rij al 5 jaar met die auto als tweede bestuurder verzekerd, maar dat was geen optie meer. Om deze nu weg te doen omdat de verzekeringspremie zo hoog is...
                                          Ik wordt wel elk jaar ouder, dus die prijs zal nog wel zakken zeker...
                                          Omnium doe je toch enkel de eerste 3-4 jaar ?
                                          2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                                          2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                                          2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

Working...
                                          X