Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat betaal jij aan autoverzekering

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 33 jaar bonus malus 0

BMW F30 330d

BA + full omnium (Engelse franchise, verzekerd voor catalogusprijs, waardevermindering vanaf 13de maand) aan 2.100 EUR per jaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
      Ja maar gij zijt zo verzekerd via een oldtimerclub zeker? Vanaf de tweede O-plak is het 15 euro maakt niet uit wat het is (tractor of raket)
      nee, toch niet. want als je dan uit die club wil, mag je weer andere verzekeringen gaan zoeken. via erard is de 1e oldtimer een 90€ en vanaf de 2de is het 15€. club of geen club maakt niet uit.
      toen ik mijn capri vroeger inschreef op O-plaat werd ik overal al geweigerd. je moet bij die verzekeringsmaatschappijen namelijk een dagelijks voertuig hebben ingeschreven die jonger was dan 15jaar. mijn opel ascona was toen al 15jaar. dus kreeg ik ook geen schappelijke oldtimerverzekering.

bij erard was dit geen probleem. ook toen ik later de ascona dan verkocht, had ik totaal geen daily meer. Enkel mijn motor bij een andere maatschappij.
      daarna was mijn daily een dodge van 30jaar, die dan ouder was dan mijn oldtimer op O-plaat.

ik heb trouwens een fout gemaakt in mijn verzekering, de golf diesel is verzekerd voor 320€ (die 370 was een andere verzekering, brand, familiale, weet het niet just)

Comment

• 19j; BM 10
        Peugeot 306 1.4 75pk
        BA €1080

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
          hahahahahahahahaha echt lachen als ik die bedragen hier lees zijn jullie nu allemaal zot ofwa? Of kennen jullie niks van een verzekering?
          Enkel hierboven Bmw M3 en M5 hebben een schappelijke BA maar die zullen wel 26+ zijn denk ik.

€772 230kw BA 21j volledig op mijn naam trouwens.
          Is dat die Polo 6N 1.4 met 230 kw?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jan Bekijk Berichten
            Is dat die Polo 6N 1.4 met 230 kw?
            Ofcourse....A8 V8 derin
            Polo 6n 1.4

Comment

• VW caddy full om 1500 euro
              RS2 kleine om met klassic car verzekering en waardebepaling 803 euro ( zonder bepaling 1200 euro ) waardebepaling kost 135 euro.
              A3 kleine om 660 euro
              allen bij ethias.

Comment

• seat leon Fr 1.4 tsi 140pk 103 kw

Bonus malus :0
                BA + rechtsbijstand :€528,12
                volledige omnium 2,5% aangenomenwaarde 24m :€879 (indien er geen geïdentificeerd voertuig, bedraagt de franchise 2,5% van de verzekerde waarde)
                Franchise : 0%
                totaal :€1407,12
                Seat Leon FR 1.4 tsi 103kw 140pk
                http://www.autoforum.be/showthread.php?65549-2014-Seat-leon-Fr-1-4l-tsi-140pk
                Tip: Join de Facebook groep "Seat Leon Eigenaars" voor informatie en ervaringen tussen New Leon eigenaars

Comment

• volvo v60 2.0 136 pk
                  BM 0

BA+rechtsbijstand 1000 €
                  omnium kwam op 2500€ extra... dus niet genomen.

alles op mijn naam(berekend nog op 22j) vanaf februari word het 30% goedkoper.
                  2013- Volvo V60 D3 R-Design
                  2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Een full omnium is idd duur, waarom niet voor een mini omnium gekozen?
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                      Een full omnium is idd duur, waarom niet voor een mini omnium gekozen?
                      met beperkte omnium kwam het nog op 1811€

Nu heb ik wel nog glasbreuk bijgenomen, kwam op 100€ per jaar extra.
                      2013- Volvo V60 D3 R-Design
                      2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• €471 met Rechtsbijstand inbegrepen. Rechtsbijstand en autoverzekering bij verschillende maatschappijen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
                          met beperkte omnium kwam het nog op 1811€

Nu heb ik wel nog glasbreuk bijgenomen, kwam op 100€ per jaar extra.

Dat is wel veel extra voor een mini omnium, bij mij komt er maar een goede 100 euro bij voor de mini omnium, glasbreuk is maar iets van een 20 euro.
                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• 23 jaar tegen 30 jaar oud maakt veel op een verzekeringspolis, qua centjes bedoel ik.

Comment

• Audi A1 1.6tdi 105pk (77kw)
                              BA & RB: €970
                              18j BM: 11

Comment

• Ik word mottig van sommigen hun verzekeringspremie

Comment

Ik word mottig van sommigen hun verzekeringspremie
                                  Voor velen is de verzekering duurder dan de auto zelf.... Ben er ook niet goed van...

Comment

Ik word mottig van sommigen hun verzekeringspremie
                                    ik ken er ook een paar persoonlijk die veel te veel betalen maar ik kan het maar zeggen hé als ze er geen moeite voor willen doen moeten ze het maar weten ook!
                                    Polo 6n 1.4

Comment

• Iets met A en B.

Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
                                      hahahahahahahahaha echt lachen als ik die bedragen hier lees zijn jullie nu allemaal zot ofwa? Of kennen jullie niks van een verzekering?
                                      Enkel hierboven Bmw M3 en M5 hebben een schappelijke BA maar die zullen wel 26+ zijn denk ik.

€772 230kw BA 21j volledig op mijn naam trouwens.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Hyy Bekijk Berichten
                                      En bij welke verzekeringsmaatschappij of hoe of schrijf gij dat alleen om anderen te becommentarieren?
                                      Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                                      Ben ik ook wel benieuwd naar. En ook welke auto

E30SHOP.be
                                      - Alles voor uw BMW E30.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Iemand een idee wat een c220 cdi van 1998 zou kosten voor een 18 jarige ?

Comment

• Check eens op de site van ethias ... heb je direct je antwoord

Sent from my ME301T using Tapatalk 4
                                          Seat Leon SC FR 1.4 TSI - Seat Ibiza 1.4 TDI
                                          Tip: Join de Facebook groep "Seat Leon Eigenaars" voor informatie en ervaringen tussen New Leon eigenaars

Comment

Working...
                                          X