Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat betaal jij aan autoverzekering

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bmw 120d : max. 10.000km, 12 jaar schadevrij.
    400 euro.
    Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Binnen 14 dagen zo op de baan , bmw 3 gt 135 kw , BM -2 , BA: 301,90 EUR , rechtsbijstand: 46,36 EUR ,volledige omnium: 900,17 EUR voor een dekking in aangenomen waarde en met een vaste vrijstelling van 1,5% De eerste 30 maanden gebeuren er geen waardeverminderingen.
      Volledige omnium verleent dekking voor schade door brand, diefstal, glasbreuk, schade door natuurelementen, schade door wild en/of loslopende dieren en eigen schade inclusief vandalisme.

Comment

• De grote schuldige aan deze torenhoge verzekeringspremies zijn sommige dealers/carrosseriebedrijven die elk verzekeringsgevalletje aangrijpen om de verzekeringen op te lichten (en zo dus onrechtstreeks de klant die uiteindelijk een hogere premie betaald) door niet uitgevoerde werken fors te factureren. Meer doorgedreven controle kan hier veel oplossen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
          Bmw 120d : max. 10.000km, 12 jaar schadevrij.
          400 euro.
          Ze moesten je opsluiten ;-) van een s naar een diesel ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
            Audi A1 1.6tdi 105pk (77kw)
            BA & RB: €970
            18j BM: 11
            Wat, op uw naam!? bij welke verzekeraar is dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
              Ze moesten je opsluiten ;-) van een s naar een diesel ;-)
              Ik weet t maar hij rijdt behoorlijk goed :shame:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SK_0909 Bekijk Berichten
                Wat, op uw naam!? bij welke verzekeraar is dat?
                Ja op eigen naam bij AG Insurance. Moet er wel bij zeggen dat mijn pa werkt voor BNP (AG is van BNP) en dat al onze bankzaken bij de bank zitten waar mijn verzekering zit.

Comment

Ja op eigen naam bij AG Insurance. Moet er wel bij zeggen dat mijn pa werkt voor BNP (AG is van BNP) en dat al onze bankzaken bij de bank zitten waar mijn verzekering zit.
                  Bijna 't zelfde als van mij, zit ook bij AG Insurance en betaal voor mijn V ook iets van een 930 dacht ik.

Comment

• Zoals al te zien was betaal ik heel veel. Maar waarom zou dat niet minderen. BM mindert toch ook.
                    Zoals elke 18 jarige pechvogel aan BM 11 moeten beginnen met telkens -1 per jaar (gezien geen ongevallen).
                    Ik zie hier anders nog een BMW 330d aan + €2000 verzekerd zijn.

Comment

• Wagen op eigen naam, 75PK 55KW
                      829€ per jaar... BM 10
                      669 BA
                      48,65 rechtsbijstand
                      110 bescherming v/d bestuurder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimH Bekijk Berichten
                        Zoals al te zien was betaal ik heel veel. Maar waarom zou dat niet minderen. BM mindert toch ook.
                        Zoals elke 18 jarige pechvogel aan BM 11 moeten beginnen met telkens -1 per jaar (gezien geen ongevallen).
                        Een 330d staat als sportwagen geklasseerd bij de maatschappijen. Dat doet de prijs sterk stijgen. Tel daarbij een catalogusprijs van 60.000 dan vind ik 2.100 euro per jaar voor een BA én full omnium nog best meevallen. Dat was inclusief heel wat kortingen. De prijs zonder korting lag heel wat hoger.

Heb BM 0 op dit ogenblik.

Comment

• Ongeveer 1380 € full omnium.
                          BMW 120d.
                          BM 0.
                          Geen vrijstelling (toch ook wel heel handig, me dunkt).
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                            Geen vrijstelling (toch ook wel heel handig, me dunkt).
                            Zeker. Ik wou nog een verzekering tegen glasbreuk, brand en diefstal nemen maar de vrijstelling was zo hoog dat ik zelf mijn ruit moest betalen indien deze kapot zou zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                              Een 330d staat als sportwagen geklasseerd bij de maatschappijen. Dat doet de prijs sterk stijgen. Tel daarbij een catalogusprijs van 60.000 dan vind ik 2.100 euro per jaar voor een BA én full omnium nog best meevallen. Dat was inclusief heel wat kortingen. De prijs zonder korting lag heel wat hoger.

Heb BM 0 op dit ogenblik.
                              Dan zal dat voor een A5 3.0 TDI quattro waarschijnlijk ook wel gelden.
                              Gezien mijn leeftijd BM van 4.
                              Ik vind alleen dat sommige toch echt wel weinig moeten betalen.

Comment

• Uw verzekeraar persoonlijk kennen en er 15 voertuigen verzekerd hebben werkt ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                                  Uw verzekeraar persoonlijk kennen en er 15 voertuigen verzekerd hebben werkt ook
                                  Ken hem wel persoonlijk, maar heb dan precies toch wel 14 voertuigen te kort

Comment

Zeker. Ik wou nog een verzekering tegen glasbreuk, brand en diefstal nemen maar de vrijstelling was zo hoog dat ik zelf mijn ruit moest betalen indien deze kapot zou zijn...
                                    Vrijstelling op glasbraak (en eigenlijk op alle bovenstaande waarborgen) lijkt me eerder ongebruikelijk ? Normaal is deze enkel van toepassing bij eigen schade.
                                    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimH Bekijk Berichten
                                      Zoals al te zien was betaal ik heel veel. Maar waarom zou dat niet minderen. BM mindert toch ook.
                                      Bij DVV kan je als jongeling de BM van je ouders overnemen als je eerst enkele jaren op je ouders hun naam rijd.
                                      Heb ik ook zo kunnen doen, nu zit ik alles op mijn eigen naam en aan BM 0.

mijn vriendin heeft een citroen C2 verzekerd op mijn naam met haar als hoofdbestuurder(zij rijd met voorlopig rijbewijs)
                                      Ook aan BM0.
                                      2013- Volvo V60 D3 R-Design
                                      2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Dan is niet enkel bij DVV, ook bij andere verzekeringen is dit mogelijk.

Ik heb hetzelfde gedaan bij Dexia (nu Belfius), ik heb zelfs de bonussen die mijn vader had mee overgenomen.
                                        Dat maakt dat ik nu op BM -05 sta, dus ik sta wel heel veilig, zelfs al zou ik een ongeval in fout hebben, dan nog zal mijn premie niet stijgen.
                                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• net de nieuwe binnengekregen voor de C200 CDI op 143kw, eerste jaar zonder omnium nu en ik moet 387 euro betalen
                                          lets have some more member berries

Comment

Working...
                                          X