Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat betaal jij aan autoverzekering

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
    net de nieuwe binnengekregen voor de C200 CDI op 143kw, eerste jaar zonder omnium nu en ik moet 387 euro betalen
    Kw of pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
      Kw of pk
      KW zie zijn post hier
      Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
        KW zie zijn post hier
        Vandaar mijn interesse. Ik wil namelijk zo een BMW Performance Power Kit laten monteren en wil weten hoe ik dat extra vermogen kan in orde brengen. Interessante post. Straks eens lezen.

Comment

• Naar aanleiding van dit topic eens gevraagd aan een verzekeraar in de buurt om een offerte, hij ging rondvragen naar de goedkoopste prijs
          Al denk ik niet dat ik veel profijt zal kunnen doen.

Comment

• Gesloten
            Last edited by Cherokee_Rebel; 17/05/2016, 20:31.

Comment

• Jag S-Type Sport 3.0
              3.0l benzine, 240pk
              Auto staat op naam van ouders

€300 per jaar: verzekering (geen km beperking) + rechts bijstand
              €400 per jaar: verzekering (geen km beperking) + rechts bijstand + heel EU pech verhelping (dit heb ik dus genomen)

Maar tijdens de winter word de verzekering stop gezet, en betaal ik maar rond de €200-300 per jaar.
              Last edited by GoldenEye; 20/10/2013, 23:47.
              '92 BMW 320i Coupe
              '92 BMW 750i Glanzschwarz
              '94 BMW 850i Diamantschwarz
              '04 Jaguar S-Type 3.0L Sport

Comment

• Wat gebeurt er als je een ongeluk hebt en de verzekering kan bewijzen dat niet je ouders maar jij de vaste bestuurder bent ?

Allemaal goed en wel ol de wagen op naam van je ouders te verzekeren... maar als je iets voorhebt .....

Tenzij je ook als regelmatige bestuurder vermeld staat ?

Sent from my Samsung Galaxy S3 now Free
                Seat Leon SC FR 1.4 TSI - Seat Ibiza 1.4 TDI
                Tip: Join de Facebook groep "Seat Leon Eigenaars" voor informatie en ervaringen tussen New Leon eigenaars

Comment

• En wat als jij met de wagen van je broer een ongeliuk hebt? Het enige wat ze eventueel zouden kunnen stellen is dat je aan fraude doet indien je mededeelt dat iemand jonger dan X jaar ook regelmatig met de wagen rijdt, maar indien wel aangegeven als zijnde één van de regelmatige bestuurders denk ik dat ze je weinig kunnen maken.
                  Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• regelmatige bestuurder wilt zeggen max één keer per week. En wees gerust dat ze bij grote uitkeringen de buren en omgeving zullen afgaan... Mijn auto staat op mijn bvba en dan maakt het weinig of mijn vriendin er mee rijdt...
                    sigpic

Comment

• Vandaag een offerte gekregen.

voertuig:
                      Mini cooper S, 120 KW

Waarborgen:
                      Aansprakelijkheid (BM A00)
                      Rechtsbijstand
                      Volledig omnium

Premie:
                      2807.70 euro per jaar (taksen inclusief)

Van KBC waar wij voor al de rest zijn verzekerd.
                      Ik ben wel jonger dan 25 jaar en de wagen heeft sportkenmerken.

Comment

• Pfff veel geld voor een cooper S , ik betaalde 480 euro en max 10.000km per jaar.
                        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
                          Vandaag een offerte gekregen.

voertuig:
                          Mini cooper S, 120 KW

Waarborgen:
                          Aansprakelijkheid (BM A00)
                          Rechtsbijstand
                          Volledig omnium

Premie:
                          2807.70 euro per jaar (taksen inclusief)

Van KBC waar wij voor al de rest zijn verzekerd.
                          Ik ben wel jonger dan 25 jaar en de wagen heeft sportkenmerken.
                          Ik betaal bij Ethias een 2650 euro alles inbegrepen, dus volledige omnium, rechtsbijstand etc..
                          Is voor 154 KW/210 pk

Ben 21 en 3 jaar rijbewijs

Comment

• BMW 525d -> 390 euro (BA)
                            BMW 520d -> +/- 580 euro (kleine omnium)
                            BMW 635CSI -> +/-130 euro (onbeperkt gebruik, gewone platen)
                            The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                            BMW F10 520da 2012
                            MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                            BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                            Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                            VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Neemt er niemand dan de bestuurdersverzekering als optie, ik zie vooral enkel BA+RB?

Comment

• lekker toch als jonge gast moto rijden.
                                verzekering koste me eerst 500 nu 360 voor 1,7 liter yamaha mt01. natuurlijk niks omnium of zo ma goe.. toch fijn om als tiener en nu als twintiger met snelle moto's rijden zonder hoge verzekeringspremies. en dat terwijl ik al een 2 accidenten heb gehad, 1 mijn fout 1 niet (pert total)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                                  Neemt er niemand dan de bestuurdersverzekering als optie, ik zie vooral enkel BA+RB?
                                  1) Simpel je zit op een autoforum en iedereen denkt van zichzelf ik kan goed rijden dus mij overkomt niks.
                                  In cijfers heeft 1\3 van de Belgen een bestuurders verzekering.

2) voor de jaren 90 waren inzittenden niet mee verzekerd dacht ik dus dan was een bestuurders verzekering veel belangrijker.
                                  De overheid moest te veel betalen voor de gewonde inzitenden (alee sociale zekerheid) dus hebben ze dit een verplichting gemaakt voor verzekeraars de passagiers sowizo mee te verzekeren in de ba. Zelfde voor de brandverzekering die nu ook waterschade dekt...eigenlijk ou het water verzekering moeten noemen ipv brand.
                                  Polo 6n 1.4

Comment

• BMW E91 318d (90kw/122pk) van 2007

21 jaar - 3 jaar rijbewijs.

Auto staat op de ouders hun naam met mij als courante bestuurder.

Prijs voor BA + RB = 678,68 EUR
                                    2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                                    2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                                    2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                                    dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                                    http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Astra Sports Tourer 81KW/110PK van 2011

28jaar en 10 jaar rijbewijs

Volledige omnium (vrijsteling van 450€) met rechtsbijstand plus (Ethias)

bonusmalus 0

een 1600€ per jaar

Opel Monza 3.0E uit 1980 als oldtimer is 101€ per jaar
                                      DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                                        Neemt er niemand dan de bestuurdersverzekering als optie, ik zie vooral enkel BA+RB?
                                        Die heb ik ook bijgenomen. Was een forfait voor mijn 3 wagens in totaal.
                                        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                        BMW F10 520da 2012
                                        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Groot dilemma, ben 41 jaar en heb 23 jaar rij-ervaring. Bij negen maatschappijen prijs gevraagd voor een gewone BA, kleine omnium en grote omnium, prijs zijn gemiddeld 500, 1500 en 3000 euro. Ik heb nog nooit een omnium gehad en wil dit eigenlijk ook niet maar mijn auto is helemaal aangepast en hij moest maar eens gestolen of uitbranden. Iemand ervaring met een kleine omnium en hier al goed gebruik van kunnen maken ?

Comment

Working...
                                          X