Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat betaal jij aan autoverzekering

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 30 jaar , 12 jaar rijbewijs. Nog nooit ongeval gehad.
    Renault Grand scenic 1.5 dci 110pk 2010

Volledige omnium +- 920 euro per jaar (Mijn vrouw werk wel bij KBC)
    Heb al sinds 2007 een omnium.
    2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
    2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
    2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
    2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
    2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
      Ik denk dat in het geval van Danny er geen probleem zal zijn om de aanpassingen mee te laten verzekeren, de prijs van de aanpassingen zal gewoon bij de cataloguswaarde geteld worden zodat hij wel meer zal betalen, maar indien nodig ook een hoger bedrag van de verzekering zal kunnen krijgen.
      Inderdaad, auto (30.000) en aanpassingen (66.000) staan op één factuur, daarom ook de hoge omnium. Het gaat een kleine omnium worden denk. ING zou veel goedkoper zijn, daar ook nog even prijs gevraagd maar deze verzekering zou niet de allerbeste zijn, iemand hier ervaring mee ?

Comment

• BMW E30 101pk: 250 euro: BA inclusief Rechtsbijstand
        Honda Hornet 102pk: 450 euro: BA inclusief Rechtsbijstand
        23 jaar en al 5 jaar rijbewijs ongevalvrij, gelukkig

Comment

• 1400 en een schelleke, omnium full + ba 235 kw privegebruik
          bonus malus o,0 of eronder, geen schadegevallen laatste 31 jaar

Comment

• Neem NOOIT uw verzekering bij #ING.

Nog nooit heb ik zo een slechte service en ondersteuning meegemaakt als de autoverzekering ING!
            ze zijn misschien een van de goedkoopste de ING verzekeringen, maar de service na verkoop bij ING en zeker wanneer je een accident hebt voorgehad is ronduit schandalig slecht.
            ik heb nu een accident en te tegenpartij geeft leugenachtige verklaringen en pleegt schriftvervalsing en niets doet ING om u te steunen!

Een kantoorbediende bij ING die totaal niet gemotiveerd is om u te verdedigen zal u moeten helpen.

Laat je niet foppen door de prijs van ING!
            Steven.

Comment

• 550EUR voor een mini.omnium bij, jawel, ING

Comment

• En?
                Ze al eens nodig gehad, zodat je bovenstaand verhaal kan bevestigen of ontkennen?
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• ik denk dat elke verzekering zowat is als ze moeten gaan betalen.

zowieso heb je toch beide een aanrijdingsformulier ingevuld met u verhaal in. k zie niet in hoe er schriftvervalsing kan gedaan worden dan.
                  als jij het voor de verzekering makkelijk maakt zodat alles klaar en duidelijk ingevuld is, is het voor hun ook een stuk makkelijker om alles in hun voordeel te krijgen.

toen 2jaar terug een oude man men deur kapot reed op de parking, heb ik onmiddelijk mijn verzekering gebeld.
                  die vroegen dan heel duidelijk: stond mijn deur open, of deed ik ze open?
                  de mijne stond al een tijdje open want ik zette de baby in de maxi cosy vast, en de verzekering raadde mij aan om dit HEEL DUIDELIJK in het aangifteformulier te zetten. ik heb er toen ook de politie bijgehaald zodat beide verklaringen konden afgenomen worden en dat er later geen discussie was.
                  de tegenparty bleef dan ook maar tegen de politie zagen dat ik in fout was want had mijn deur laten open staan . die verklaarde dus zelf dat mijn deur open stond. wel raar dat die ze er dan maar gewoon afreed.
                  diene heeft van de politie ook nog onder zijn voeten gekregen dat het geen reden is om die er dan maar af te rijden.

Comment

• Ik kan maar 1 tip geven en dit is dat je nooit goed zit bij een grote verzekeraar zoals ING, waar je als een nummer behandeld wordt.

Ga gewoon bij een zelfstandig makelaar, die zal u steeds zo goed mogelijk helpen want hij wil tenslotte dat je de volgende keer dat je een nieuwe verzekering nodig hebt je bij hem gaat aankloppen. Ik heb 2 verschillende verzekeringsmakelaars (omdat ze beiden klant zijn bij me) die al m'n verzekeringen beheren en ben hier altijd al tevreden over geweest, nog nooit het gevoel gehad dat ze niet het uiterste eruit geperst hebben.

Heb tot nog toe nog nooit geen ongeval met de wagen gehad dus over de autoverzekering kan ik niet meespreken alhoewel ik bij Vivium zit daarvoor en ik heb nog vershcillende andere verzekeringen van vivium die ik wel reeds heb moeten aanspreken en correct afgehandeld werden weliswaar door m'n makelaar want hij doet dan z'n uiterste best in mijn voordeel tegenover de verzekeringsmaatschappij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                      En?
                      Ze al eens nodig gehad, zodat je bovenstaand verhaal kan bevestigen of ontkennen?
                      Nope.

Comment

• De klantentevredenheidscore bij ING op het vlak van schadeafhandeling ligt nochtans heel hoog .

Waarom zou je er als een nummer behandeld worden ? Er staat veel meer op het spel dan alleen die autoverzekering, je bent er immers ook (potentieel) bankklant, met beleggingen, een lening voor je woning, een betaalkaart...
                        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                          De klantentevredenheidscore bij ING op het vlak van schadeafhandeling ligt nochtans heel hoog .

Waarom zou je er als een nummer behandeld worden ? Er staat veel meer op het spel dan alleen die autoverzekering, je bent er immers ook (potentieel) bankklant, met beleggingen, een lening voor je woning, een betaalkaart...
                          Omdat een kantoorbediende enkel maar de vaststelling doet en wat kan het voor die persoon schelen als jij nu terugkrijgt of niet.. want loon blijft hetzelfde en werkt enkel maar tijdens de openingsuren. Bij een zelfstandig makelaar ligt dit anders en die mens gaat zich ook nog verder inzetten buiten de kantooruren, gaat er ook meer aan verdienen als je een nieuwe verzekering afsluit!

Comment

• Ja, bij Mercator (nu Baloise) zijn mijn ouders anders ook wel slecht behandeld geweest.
                            Brandverzekering van de woning en inboedel was daar jaren lang, nooit problemen, nooit iets moeten aangeven.
                            Tot er op 1 jaar tijd twee kleine schadegevallen waren, na het tweede schadegeval zijn ze buiten gesmeten door Mercator omdat de kosten te groot waren.

Daarna ben ik dat beginnen uitspitten en blijkbaar zijn mijn ouders geen alleenstaand geval daarin, zo lang je geld opbrengt mag je blijven, heb je wat schade smijten ze je buiten.

En ook op vlak van autoverzekeringen handelen die mannen zo.
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• €470 BA voor men Clio RS.
                              26 jaar oud, 8 jaar rijbewijs en nooit ongeval gehad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                                Omdat een kantoorbediende enkel maar de vaststelling doet en wat kan het voor die persoon schelen als jij nu terugkrijgt of niet.. want loon blijft hetzelfde en werkt enkel maar tijdens de openingsuren. Bij een zelfstandig makelaar ligt dit anders en die mens gaat zich ook nog verder inzetten buiten de kantooruren, gaat er ook meer aan verdienen als je een nieuwe verzekering afsluit!
                                Heel veel kantoren worden door een zelfstandige uitgebaat. En wees gerust, het overgrote deel van het personeel staat wel degelijk voor hun cliënten.
                                Cliëntentevredenheid wordt gemeten, en gebruikt tijdens evaluaties en functioneringsgesprekken.

.
                                2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                                  Ik kan maar 1 tip geven en dit is dat je nooit goed zit bij een grote verzekeraar zoals ING, waar je als een nummer behandeld wordt.

Ga gewoon bij een zelfstandig makelaar, die zal u steeds zo goed mogelijk helpen want hij wil tenslotte dat je de volgende keer dat je een nieuwe verzekering nodig hebt je bij hem gaat aankloppen. Ik heb 2 verschillende verzekeringsmakelaars (omdat ze beiden klant zijn bij me) die al m'n verzekeringen beheren en ben hier altijd al tevreden over geweest, nog nooit het gevoel gehad dat ze niet het uiterste eruit geperst hebben.

Heb tot nog toe nog nooit geen ongeval met de wagen gehad dus over de autoverzekering kan ik niet meespreken alhoewel ik bij Vivium zit daarvoor en ik heb nog vershcillende andere verzekeringen van vivium die ik wel reeds heb moeten aanspreken en correct afgehandeld werden weliswaar door m'n makelaar want hij doet dan z'n uiterste best in mijn voordeel tegenover de verzekeringsmaatschappij.

Gij zit misschien goed bij uw makelaars maar geloof maar niet dat een makelaar altijd het beste voorheeft met zijn klanten. Grote maatschappijen hebben ook hun trucs om makelaars aan hen te binden. Zo weet ik dat een zeer grote verzekeraar de verzekeringsmakelaars die bepaalde doelen halen hen skireizen en andere voordelen in natura cadeau doen. Je ziet dat ook bij sommige makelaars, ze proberen je altijd in de richting van een bepaalde verzekeraar te duwen ook al is dat misschien niet de beste keuze voor jou.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                    Gij zit misschien goed bij uw makelaars maar geloof maar niet dat een makelaar altijd het beste voorheeft met zijn klanten. Grote maatschappijen hebben ook hun trucs om makelaars aan hen te binden. Zo weet ik dat een zeer grote verzekeraar de verzekeringsmakelaars die bepaalde doelen halen hen skireizen en andere voordelen in natura cadeau doen. Je ziet dat ook bij sommige makelaars, ze proberen je altijd in de richting van een bepaalde verzekeraar te duwen ook al is dat misschien niet de beste keuze voor jou.
                                    Dat doen alle maatschappijen en daar is op zich niks mis mee. Eigenlijk tegenovergestelde, de band tussen de makelaar en de maatschappij is net belangrijk om u te kunnen helpen. Een makelaar zal altijd met een paar "vaste" maatschappijen samenwerken. Daar zit hem net het verschil met een agent van 1 maatschappij.

Dat een agent minder moeite zou doen dat geloof ik niet, je hebt bij beiden goede en minder goede. Dat een agent in loondienst geen incentives heeft om er te staan voor zijn klanten is zever.
                                    '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                    '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Je moet als consument zelf zorgen dat je sterk staat tov een grote maatschappij. Beste wat je hiervoor kan doen is rechtbijstand nemen bij een onafhankelijke verzekeraar en zeker niet bij de verzekeraar waar je BA loopt. Heb je dan een probleem met je eigen verzekeraar dan gaat je rechtsbijstand er tegen in.

En of een makelaar die aan één bepaalde maatschappij gebonden is zoveel beter is durf ik sterk te betwijfelen. Zoals ik reeds zie duwen die hun klanten altijd naar één bepaalde verzekeraar terwijl er misschien nog veel betere en vooral goedkopere verzekeraars zijn. En als er zich dan een probleem stelt tussen de maatschappij en de verzekerde zal een makelaar misschien sneller de kant van de maatschappij kiezen want daar haalt hij het meest voordeel uit...

Comment

• Hier een jaar of drie geleden weg gelopen bij Mercator toen dat Baloise werd.
                                        Zit nu via een makelaar bij AXA en betaal dik €100 minder dan bij Mercator met betere voorwaarden.
                                        BA €370 voor een BMW 325ix, bonus malus 0

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevendk5 Bekijk Berichten
                                          Neem NOOIT uw verzekering bij #ING.

Nog nooit heb ik zo een slechte service en ondersteuning meegemaakt als de autoverzekering ING!
                                          ze zijn misschien een van de goedkoopste de ING verzekeringen, maar de service na verkoop bij ING en zeker wanneer je een accident hebt voorgehad is ronduit schandalig slecht.
                                          ik heb nu een accident en te tegenpartij geeft leugenachtige verklaringen en pleegt schriftvervalsing en niets doet ING om u te steunen!

Een kantoorbediende bij ING die totaal niet gemotiveerd is om u te verdedigen zal u moeten helpen.

Laat je niet foppen door de prijs van ING!
                                          Steven.
                                          Kan ik alleen maar beamen...

Ik betaal nu bij Ethias 1200 voor een kleine omnium incl. Rechtsbijstand

BMW 330D - 258pk

32 jaar
                                          BM 0

De BA is een 500 euro.

vrij duur als ik de prijzen hier zo bekijk.
                                          previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                                          current : BMW 330D F30

Comment

Working...
                                          X