Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat betaal jij aan autoverzekering

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• M4 = 3200 full omnium
    Jag = 2600 full omnium
    RRS = 3000 full omnium

Vivium

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevendk5 Bekijk Berichten
      Neem NOOIT uw verzekering bij #ING.

Nog nooit heb ik zo een slechte service en ondersteuning meegemaakt als de autoverzekering ING!
      ze zijn misschien een van de goedkoopste de ING verzekeringen, maar de service na verkoop bij ING en zeker wanneer je een accident hebt voorgehad is ronduit schandalig slecht.
      ik heb nu een accident en te tegenpartij geeft leugenachtige verklaringen en pleegt schriftvervalsing en niets doet ING om u te steunen!

Een kantoorbediende bij ING die totaal niet gemotiveerd is om u te verdedigen zal u moeten helpen.

Laat je niet foppen door de prijs van ING!
      Steven.

Ik ken er ook die dit en erger hebben meegemaakt bij ING. Ze halen u binnen met lage prijzen maar als je iets voorhebt dan sta je er volledig alleen voor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erind Bekijk Berichten
        M4 = 3200 full omnium
        Jag = 2600 full omnium
        RRS = 3000 full omnium

Vivium
        dat is alle jaren dik boven de 10 K met VB erbij
        2013- Volvo V60 D3 R-Design
        2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Zelf met alle verzekeringen ooit bij ING lid gewest (via een makelaar aan ING verbonden weliswaar). Hebben ze 1 maal nodig gehad en dan nog maar voor informatie.
          Beweerden dat we er geen klant waren, vonden ons niet terug in de computer.

Hebben die zelfde dag al onze verzekeringen via AS onmiddellijk opgezegd.
          De dag dat ze ons AS ontvangden vonden ze ons plots wel terug in de pc. Hadden zogezegd op de verkeerde pc zitten gapen.
          Als ze zo werkten hoefde het voor ons ook niet meer ...
          Als je ze dan effectief nodig hebt, en ze beweren dat je geen klant bent, dan sta je daar met je pis in de wind .....
          Last edited by ; 06/04/2015, 17:13. Reden: typfouten

Comment

• De verkeerde pc??
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
              dat is alle jaren dik boven de 10 K met VB erbij
              Yep maar ja niets aan te doen

Comment

• Mijn eerste auto,mazda 626 coupe,toen al 15jaar oud,2.0 benzine en 115pk verzekerd bij dvv 1700 euro/jaar.ik was 19jaar.
                nu bij ethias,bmw 525da 426euro/jaar(niks omnium)
                skoda octavia rs tsi 1300euro/jaar full omnium(nieuwe wagen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benji0973 Bekijk Berichten
                  Zelf met alle verzekeringen ooit bij ING lid gewest (via een makelaar aan ING verbonden weliswaar). Hebben ze 1 maal nodig gehad en dan nog maar voor informatie.
                  Beweerden dat we er geen klant waren, vonden ons niet terug in de computer.

Hebben die zelfde dag al onze verzekeringen via AS onmiddellijk opgezegd.
                  De dag dat ze ons AS ontvangden vonden ze ons plots wel terug in de pc. Hadden zogezegd op de verkeerde pc zitten gapen.
                  Als ze zo werkten hoefde het voor ons ook niet meer ...
                  Als je ze dan effectief nodig hebt, en ze beweren dat je geen klant bent, dan sta je daar met je pis in de wind .....
                  ING verkoopt geen verzekeringen via makelaars. Alleen direct via de website of via ING-bankkantoren. Vroeger (voor de overname door P&V) was Vivium een onderdeel van de ING-groep, en heette toen 'ING Insurance' (voormalige De Vaderlandse & RVS), die producten werden wel via makelaars verkocht.

De assist-line, die 24/7 bereikbaar is voor schade-aangifte en eerste bijstand, heeft de taak de beller te helpen, ook al wordt de polis niet onmiddellijk terug gevonden (de assist-line is een extern bedrijf, Inter Partner Assistance, eigendom van Axa).
                  2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                    ING verkoopt geen verzekeringen via makelaars. Alleen direct via de website of via ING-bankkantoren. Vroeger (voor de overname door P&V) was Vivium een onderdeel van de ING-groep, en heette toen 'ING Insurance' (voormalige De Vaderlandse & RVS), die producten werden wel via makelaars verkocht.

De assist-line, die 24/7 bereikbaar is voor schade-aangifte en eerste bijstand, heeft de taak de beller te helpen, ook al wordt de polis niet onmiddellijk terug gevonden (de assist-line is een extern bedrijf, Inter Partner Assistance, eigendom van Axa).
                    En vanaf morgen veranderen ze nog eens van naam..
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oh jawel, dat kantoor werkt als makelaar. Aan de buitenzijde en aan het loket ziet het eruit als een ING kantoor. Maar als je gaat om een verzekering af te sluiten wordt je naar een bureautje achter het loket gebracht en dan worden er een paar offertes opgemaakt, om uit te beslissen.
                      En troost je het waren meestal geen ing contracten die je tekende.
                      Er is zelfs een paar jaar na elkaar geweest dat als er moest betaald worden, er een andere verzekeringsmaatschappij op de papieren stond vermeld in vergelijking met het jaar ervoor.
                      Dat kantoor zocht ieder jaar de goedkoopste formule voor wat de klant zocht.
                      Veel meer ga ik er niet over lossen want hier in de streek is het kantoor gekend voor z'n werkwijze.
                      Alleen waren wij toen niet op de hoogte, want alles was hier nieuws voor ons. Zijn er niet zolang klant geweest trouwens ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benji0973 Bekijk Berichten
                        Oh jawel, dat kantoor werkt als makelaar. Aan de buitenzijde en aan het loket ziet het eruit als een ING kantoor. Maar als je gaat om een verzekering af te sluiten wordt je naar een bureautje achter het loket gebracht en dan worden er een paar offertes opgemaakt, om uit te beslissen.
                        En troost je het waren meestal geen ing contracten die je tekende.
                        Er is zelfs een paar jaar na elkaar geweest dat als er moest betaald worden, er een andere verzekeringsmaatschappij op de papieren stond vermeld in vergelijking met het jaar ervoor.
                        Dat kantoor zocht ieder jaar de goedkoopste formule voor wat de klant zocht.
                        Veel meer ga ik er niet over lossen want hier in de streek is het kantoor gekend voor z'n werkwijze.
                        Alleen waren wij toen niet op de hoogte, want alles was hier nieuws voor ons. Zijn er niet zolang klant geweest trouwens ook
                        Welke kantoor? Gemeente?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                          Welke kantoor? Gemeente?
                          Gokje... Bredene ?

Ik vind het dan ook niet terecht dat je afgeeft op de verzekeringen van ING, terwijl je in feite bij andere maatschappij verzekerd zat. Het klopt dat er hier en daar verzekeringsmakelaars zijn die ook een ING bankkantoor uitbaten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                            Welke kantoor? Gemeente?
                            Een kantoor hier in de kustregio, meer ga ik er niet over los laten. Veel mensen hier in de streek moesten ze het bericht lezen, weten onmiddellijk over welk kantoor het hier gaat. Alleen waren mijn vrouw in ik zo dom om eerst eens niet rond te informeren .......
                            Als ik me goed herinner heb ik een tijd terug het kantoor wel eens vermeld hier op het forum.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                              En vanaf morgen veranderen ze nog eens van naam..
                              Inderdaad, NN wordt de 'nieuwe' naam van de verzekeraar. Net als voor de fondsenbeheerder. Eis van Europa naar aanleiding van de bankencrisis.

Comment

Gokje... Bredene ?

Ik vind het dan ook niet terecht dat je afgeeft op de verzekeringen van ING, terwijl je in feite bij andere maatschappij verzekerd zat. Het klopt dat er hier en daar verzekeringsmakelaars zijn die ook een ING bankkantoor uitbaten.
                                Op de driftweg? Zou me ook niet verbazen eigenlijk

Comment

Gokje... Bredene ?

Kan ik inkomen dat je dergelijke melding maakt. Maar als je jaarlijks bij de betaling van je premie een andere maatschappij voorgeschoteld krijgt, zowel voor de auto, woning, .... zou je het op de duur als klant zelf niet meer weten. En als de makelaar dan plots zegt als je voor iets informeert : hier ben je geen klant ...
                                  Ik wens in elk geval die klant niet te zijn die zijn woning afbrandt, je verzekeringspapieren zijn in rook opgegaan, je stapt je gebruikelijke kantoor binnen en dan U bent hier geen klant .... bewijs maar het tegendeel met uw opgebrandde papieren .......

Comment

• Die ziet me niet graag komen, heb ik de indruk😄

Comment

Die ziet me niet graag komen, heb ik de indruk

Dat mens van ginder zag niemand graag komen, ook de techniekers niet die haar uit de sh*t moesten helpen..

Comment

• Blijkbaar ligt het niet bij ons alleen gevoelig .......

En ik wil zeker niemand voor z'n voeten schoppen. Maar ik neem nu eenmaal geen blad voor de mond. En de feiten zijn nu eenmaal wat ze zijn en gebeurd is gebeurd .....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                          Je moet als consument zelf zorgen dat je sterk staat tov een grote maatschappij. Beste wat je hiervoor kan doen is rechtbijstand nemen bij een onafhankelijke verzekeraar en zeker niet bij de verzekeraar waar je BA loopt. Heb je dan een probleem met je eigen verzekeraar dan gaat je rechtsbijstand er tegen in.

En of een makelaar die aan één bepaalde maatschappij gebonden is zoveel beter is durf ik sterk te betwijfelen. Zoals ik reeds zie duwen die hun klanten altijd naar één bepaalde verzekeraar terwijl er misschien nog veel betere en vooral goedkopere verzekeraars zijn. En als er zich dan een probleem stelt tussen de maatschappij en de verzekerde zal een makelaar misschien sneller de kant van de maatschappij kiezen want daar haalt hij het meest voordeel uit...
                                          Een makelaar werkt normaal gezien met een paar vaste maatschappijen waar hij goede contacten mee heeft en laat daar de concurrentie tussen spelen. Een makelaar met 1 maatschappij is een agent
                                          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                          '15 Volvo XC60 D3

Comment

Working...
                                          X