Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat betaal jij aan autoverzekering

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wel, sinds kort is er een reglementering die hier wat duidelijkheid probeert in te scheppen.

Je hebt:
    1) verbonden agenten, die volledig afhankelijk zijn van de verzekeringsmaatschappij waarmee ze verbonden zijn. Een voorbeeld hiervan zijn de KBC-verzekeringsagenten
    2) makelaars: die hebben overeenkomsten met één of verschillende maatschappijen, maar ze hebben meer vrijheid in keuze.
    3) Niet-verbonden agenten: die hebben geen overeenkomsten met een maatschappij, en kunnen dus als het ware met elke maatschappij samen werken.

Iedere categorie heeft dan nog de zn. sub-agenten, die werken onder de verantwoordelijkheid van degene boven hen.
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Even weer wat nieuw leven inblazen.

Net even puur informatief prijs gaan vragen bij andere verzekeraar:

Moto (KTM Superduke R 1000CC 98KW): 670 BA + RB
      Auto (BMW E30 316i, 1600CC 75 KW): 900 BA + RB

Ik heb 7 jaar mijn rijbewijs in november, nooit een ongeval.
      Ongeloofelijk veel toch???

Iemand een goedkopere in de buurt van zuid west vlaanderen?

Comment

• Yamaha MT01 1700cc, 66 KW: 260 BA.
        KBC
        Geen wagen.

Comment

• Erard. Da's veel te veel!
          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Mijn E coupé 120 kw: €450 bij ING
            Eerste verzekering voor mij: verklaring op eer van schadevrij verleden.
            2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• 612€ BA (rechtsbijstand is gemeenschappelijk met de auto's van mijn ouders)
              Omdat ik jaren tweede bestuurder was heb ik BM0. De Volvo, 193 pk, staat dan ook volledig op mijn naam. Mooie prijs vind ik zelf.
              Voor het gemak betaal ik de premie maandelijks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                612€ BA (rechtsbijstand is gemeenschappelijk met de auto's van mijn ouders)
                Omdat ik jaren tweede bestuurder was heb ik BM0. De Volvo, 193 pk, staat dan ook volledig op mijn naam. Mooie prijs vind ik zelf.
                Voor het gemak betaal ik de premie maandelijks
                gewoon uit interesse
                wat is er gemakkelijk aan maandelijks te betalen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
                  gewoon uit interesse
                  Vorig jaar toen ik pas aan het werk was moest ik mijn auto nog afbetalen aan mijn ouders en had ik nog andere kosten (BIV, verkeersbelasting kwam er ook aan). Om nog wat reserve op mijn rekening te houden heb ik gevraagd of ik de verzekering per maand kon betalen.

Comment

gewoon uit interesse
                    Misschien als er veel van auto gewisseld wordt? en/ of maatschappij?
                    2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                    2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                    2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                    2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                    2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk Berichten
                      Misschien als er veel van auto gewisseld wordt? en/ of maatschappij?
                      aha dat is mogelijk ja. niet aan gedacht. nooit van firma gewisseld, noch frequent van voertuig.

Comment

aha dat is mogelijk ja. niet aan gedacht. nooit van firma gewisseld, noch frequent van voertuig.
                        Gohja ik wisseld een keer of 4 schrijf eerst de hoogste pk in daarna de lagere zodoende krijg ik het later terug en komt dat wel van pas voor verkeersbelasting ofzo.
                        Polo 6n 1.4

Comment

• Momenteel betaal ik voor de C4 591,43 BA en Mini Omnium (BM -5)

Onlangs kreeg ik een mail van Touring dat zij de goedkoopste zijn, heb dan de berekening eens laten doen, zoals ik nu bij Belfius verzekerd ben op max 24.000 km
                          kwam uit op 746,18 euro en dat was inclusief korting van 125 euro (met code)
                          Als ik op max 15.000 km laat verzekeren kwam het op 682,47 euro inclusief 109 euro korting (met code)
                          Touring de goedkoopste, mijn kloten.
                          Last edited by knight-rider; 19/08/2015, 22:49.
                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk Berichten
                            Even weer wat nieuw leven inblazen.

Astra 81kw/110pk is voor mij aan bm 9 +/- €800 (BA+RB)

Bij Nuytten langs de rijksweg in Roeselare. Mijn zus en ouders kwamen daar ook het goedkoopst uit als ze vergeleken met andere verzekeraars. Zelf onze Argenta waar mijn ouders met hun geld zitten en zelf met hun brandverzekering zaten kon niet beter.
                            Sindsdien zijn ze met alles qua verzekering overgestapt.
                            Voor mijn Kever kon hij wel niet beter doen, daar zit ik voor €100 bij Ethias, bij Nuytten ging dit indertijd €150 kosten.

Comment

• Pff ik heb precies een andere agent nodig, betaal 2200 voor mijn a klasse en zit zogenaamd in C tarief met joker bij Kbc. Wel goeie service.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rayder Bekijk Berichten
                                Pff ik heb precies een andere agent nodig, betaal 2200 voor mijn a klasse en zit zogenaamd in C tarief met joker bij Kbc. Wel goeie service.
                                A klasse, AMG ?! Ik ga -1900 betalen voor +/- 200 pk full omnium en ben 10 jaar jonger dan u.

Comment

• Nope de 250 full omnium die 11 pk zal veel doen zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rayder Bekijk Berichten
                                    Nope de 250 full omnium die 11 pk zal veel doen zeker
                                    Mijn bedrag kwam ook van KBC, wel in Kapellen. Moet voor u zeker lager kunnen!

Comment

• Verdorie dan moet ik eens met onze verzekeraar babbelen (Kbc Wilrijk).
                                      24 jaar, 163pk en betaalde tussen 2.1 en 2.3k afgelopen jaar.

Comment

• Mazda 6 175pk Full omnium 1350€.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk Berichten
                                          Even weer wat nieuw leven inblazen.

Dat moet zeker goedkoper kunnen. Neem eens contact met erard, je bent oud genoeg om goedkoper te zitten. Ik betaalde 300euro voor men dodge v8, en een 200euro voor men cbr900rr. Men vrouw schreef nu haar eerste auto in met mij als courante chauffeur (jaja.zij als hoofdbestuurder) en zij betaald nog geen 500euro voor een mercedes met 117pk. Vrouw is 29jaar. Heeft rijbewijs ongeveer 5jaar

Comment

Working...
                                          X