...bij de meeste krijg je korting als je in één keer (vooraf) betaalt
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wat betaal jij aan autoverzekering
Collapse
X
-
Wat betaal jij aan autoverzekering
Beide wagens bij ING
-BMW M3 343pk. 350€ BA (-10000km)
-BMW 525d 197pk. 550€ BA + RB + mini omnium
Sent from my iPhone using TapatalkBMW E46 M3 2004 silbergrau 6MT
BMW E60 525d 2009 carbonschwarz M pack
Kreidler RS 50 golfgrun
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door taiko Bekijk BerichtenIk vind het toch overdreven veel.
Vrij beroep is ongeveer + 15 %, tel daar wat bij voor hoge km.aantal.
Uw autoverleden is dik in orde, ondanks tijdelijk bij uw ouders ingeschreven.
Staat een GTC, ondanks slechts 110 pk, bij de verzekeringen op een zwarte lijst?
Zit ook wel een pak opties op.
Naja ik heb pas bijgepakt voor een jaar omnium, erna zal ik eens rondkijken dan. Blijkbaar worden verzekeringen ook een stuk goedkoper vanaf de leeftijd van 26
Sent from my iPhone using TapatalkThat's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Begin deze week ook de overschrijving in de bus gekregen voor de verzekering van m’n derde jaar met m’n huidige wagen, alles bij elkaar 1923 euro , dit is dan incl RB en Full Omnium ( cataloguswaarde ) , waarschijnlijk ga ik volgend jaar dan overschakelen naar werkelijke waarde. ( 40 jaar en tot hiertoe nog nooit één schadegeval gehad , hout vasthouden dat dit zo blijft… )
Comment
-
Mijn zoon is 23 jaar, en rijdt al 4 jaar ongevalvrij met de familiewagens.
Nu wil hij zelf een auto kopen, en is vooraf naar onze makelaar gegaan.
Die beweerde dat het boven de 72 kW vrijwel onmogelijk is om een verzekering te vinden (AXA of AG) voor hem....
Lijkt me eerder dat ze niet veel zin hadden om te zoeken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenMijn zoon is 23 jaar, en rijdt al 4 jaar ongevalvrij met de familiewagens.
Die beweerde dat het boven de 72 kW vrijwel onmogelijk is om een verzekering te vinden (AXA of AG) voor hem....
Lijkt me eerder dat ze niet veel zin hadden om te zoeken.U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenZoek een makelaar die met zijn klanten bezig is. Wat een zever is me dat.
Nu, een Mazda MX-5 lijkt hem wel wat. Die hebben 92 kW, maar worden misschien wel als sportwagen geclassificeerd.
Zou dat ergens lukken voor een aanvaardbaar tarief?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenVind ik ook...
Nu, een Mazda MX-5 lijkt hem wel wat. Die hebben 92 kW, maar worden misschien wel als sportwagen geclassificeerd.
Zou dat ergens lukken voor een aanvaardbaar tarief?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenAls ik een vergelijking maak hou ik er wel altijd rekening mee dat het bij beide verzekeringen onder dezelfde voorwaarden is, anders klopt de vergelijking natuurlijk niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenZoek een makelaar die met zijn klanten bezig is. Wat een zever is me dat.
Beleid en strategie worden van bovenaf opgelegd.
Alles wat ook maar ruikt naar risico wordt gewoon geweigerd of er wordt een onrealistisch hoge premie opgeplakt.
Feit is wel dat risico, zoals wij het zien, niet altijd overeenkomt met het risico zoals een verzekeringsmaatschappij het ziet.
Ze gaan er nogal met de grove borstel door, heb ik de indruk.Last edited by taiko; 21/08/2015, 13:28.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wattman007 Bekijk BerichtenNiet zo makkelijk, misschien in grote lijnen wel maar als je de volledige voorwaarden tot in detail wil uitpluizen en vergelijken...Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenMijn zoon is 23 jaar, en rijdt al 4 jaar ongevalvrij met de familiewagens.
Eerst bij DVV en nu bij KBC verzekerd(verwacht je wel aan prijzen rond de 1000euro BA en RB, nu op 25 nog 470euro BA en RB)2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
-
Sent from my D5803 using Tapatalk
Comment
-
Ik weet niet of de makelaar er veel kan aan doen.
Beleid en strategie worden van bovenaf opgelegd.
Meerdere polissen helpen altijd, enkel een ba auto zal duur uitvallen indien -26.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk BerichtenEen makelaar kan er wat aan doen een agent niet.
Meerdere polissen helpen altijd, enkel een ba auto zal duur uitvallen indien -26.
Wat ik bedoelde, mijn madam werkt bij de verzekeringen. Zij mogen absoluut geen verzekering toekennen aan jongeren beneden de 26 j. vanaf 85 kW. Daar durft niemand van afwijken. Systeem is hierop ook beveiligd.
Maar kan dus idd verschillen bij andere maatschappijen.
Comment
-
Voor een autoverzekering betaal je, in sommige gevallen en naargelang je leeftijd geld , veel geld... Ben je in fout betaal je nog eens "extra" , ben je in je recht betalen ze " hopelijk" alles terug... Verzekeringen zijn er echt niet om je te helpen maar om geld en winst te maken, of denk je dat die " gratis ende voor nikske" werken...
Comment
-
M'n zoon kon op z'n 19de zonder probleem 110kw (150pk) verzekeren, heeft wel een prijs natuurlijk.2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Ik ga dan eens een concrete vraag stellen.
Mijn zoon zoekt een tweedehandse Skoda Octavia, Seat Leon of VW Golf met 105 pk of 77 kW.
Hij is 23 jaar, en rijdt al 4 jaar schadevrij (staat als medebestuurder op onze auto).
Is er hier een -26jarige (of iemand met een zoon/dochter van die leeftijd) die met een vergelijkbare auto rijdt?
Wat betaal je voor BA + RB?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenIk ga dan eens een concrete vraag stellen.
Mijn zoon zoekt een tweedehandse Skoda Octavia, Seat Leon of VW Golf met 105 pk of 77 kW.
Hij is 23 jaar, en rijdt al 4 jaar schadevrij (staat als medebestuurder op onze auto).
Is er hier een -26jarige (of iemand met een zoon/dochter van die leeftijd) die met een vergelijkbare auto rijdt?
Wat betaal je voor BA + RB?
Moet nu net lukken dat mijn autoverzekering steeg tov vorig jaar (alleen gaan wonen, auto volledig op mijn naam, ...).
Momenteel sinds alleen wonen betaal ik als volgt:
Motorfiets: 392 euro (98 Kw), goeie 2 jaar motorrijbewijs
Auto: 535 als ik me niet vergis (75 KW), goeie 7 jaar autorijbewijs.
RB: 100 euro
Ik ben reeds sinds mijn 17 jaar verzekerd als sporadisch bestuurder.
Heb nu nieuwe offerte binnen, ben nu ah kijken om huidige verzekering op te zeggen:
Moto: 202 euro
Auto: 370 euro
RB: 100 euro
hopelijk ben je hiermee wat geholpen.
Ik ben 24
Comment
Comment