Ik ben die 911 Speedster al eens tegengekomen aan een tankstation in Edingen. Ferm spel!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenVind ik leuk. Heb dus ook heel veel gelachen met de grap.
En nu doe ik Donald Duck na....
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenVoor 25-30 K vind je al een goeie op autoscout2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk BerichtenWtf zalig. (GTI)Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
2014 Golf 7 R ---> Verkocht
2008 BMW E91 335i --> Verkocht
2015 Golf 7 GTD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door O.P.S. Bekijk BerichtenIn Mol rijd 'de polies' ook met een VI GTI , ze maken daar de flitspalen mee leeg en doen daar routinecontroles mee ...Do Epic Shit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PABLO GOVAERTS Bekijk Berichtenik ben geshokeerd van die prijzen
Voor het geld van mijn nieuwe Abarth kon ik ook een tweedehands E55 AMG of met wat geluk zelfs een E60 M5 kopen... het verbruik, de lasten en - vooral - de onderhouds- en reparatiekosten zijn een ander paar mouwen.Alles bij elkaar mag je op minstens 10.000 euro per jaar rekenen, als je een gemiddeld aantal kilometers aflegt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BaasTurbo Bekijk BerichtenJe zal nog harder geshockeerd raken van de jaarlijkse onderhoudskosten, maar dan in de slechte zin.
Voor het geld van mijn nieuwe Abarth kon ik ook een tweedehands E55 AMG of met wat geluk zelfs een E60 M5 kopen... het verbruik, de lasten en - vooral - de onderhouds- en reparatiekosten zijn een ander paar mouwen.Alles bij elkaar mag je op minstens 10.000 euro per jaar rekenen, als je een gemiddeld aantal kilometers aflegt.
en het is gwn een geil ding jouw abarth
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jonasdb Bekijk BerichtenPorsche 911 Speedster + BMW F01 750Li.
The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?
Comment
Comment