Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ben die 911 Speedster al eens tegengekomen aan een tankstation in Edingen. Ferm spel!

Comment

• t' Is inderdaad een ferm spel ik heb toch wel 2 keer gekeken ofdat het wel een Speedster was.

Comment

• de speedster is van http://www.debussere.be/ te Gits...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
          Vind ik leuk. Heb dus ook heel veel gelachen met de grap.

En nu doe ik Donald Duck na....
          Utah pls

E30SHOP.be
          - Alles voor uw BMW E30.
          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• M550d

BMW X5 45e

Comment

• TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Mooie spots weer nu, ik vind die 750 Li wel bijzonder dik eigenlijk .
                BMW F10 535d
                Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.

Comment

• nen rs4 is mijn droomauto
                  2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                  2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                  2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Voor 25-30 K vind je al een goeie op autoscout

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                      Voor 25-30 K vind je al een goeie op autoscout
                      ik ben geshokeerd van die prijzen
                      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• (klikbaar)
                        Do Epic Shit.

Comment

• Deze voormiddag in de Kinepolis-parking in Leuven een slecht geparkeerde zwarte SLS AMG 6.3, blijkbaar van een verhuurfirma.

Heb ergens wel een (crappy) gsm pic ...

Comment

• Wtf zalig. (GTI)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten
                              Wtf zalig. (GTI)
                              Nice gaat wel snel, maar die mannen sleuren nog een beetje gewicht mee.
                              Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
                              2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
                              2014 Golf 7 R ---> Verkocht
                              2008 BMW E91 335i --> Verkocht
                              2015 Golf 7 GTD

Comment

• In Mol rijd 'de polies' ook met een VI GTI , ze maken daar de flitspalen mee leeg en doen daar routinecontroles mee ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door O.P.S. Bekijk Berichten
                                  In Mol rijd 'de polies' ook met een VI GTI , ze maken daar de flitspalen mee leeg en doen daar routinecontroles mee ...
                                  Dat zal dezelfde zijn: deze was van de zone Mol/Dessel. De chauffeur leek alleen allerminst te beseffen dat er wel pret te beleven is met een GTI.
                                  Do Epic Shit.

Comment

• Die lambo, was de eerste in België, had nummerplaat LAM-001. Die stond eerder al op Murci's enzo. De Citroen had ik gezien in Barcelona wat een kar, enkel geen geluid :s

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PABLO GOVAERTS Bekijk Berichten
                                      ik ben geshokeerd van die prijzen
                                      Je zal nog harder geshockeerd raken van de jaarlijkse onderhoudskosten, maar dan in de slechte zin.

Voor het geld van mijn nieuwe Abarth kon ik ook een tweedehands E55 AMG of met wat geluk zelfs een E60 M5 kopen... het verbruik, de lasten en - vooral - de onderhouds- en reparatiekosten zijn een ander paar mouwen. Alles bij elkaar mag je op minstens 10.000 euro per jaar rekenen, als je een gemiddeld aantal kilometers aflegt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BaasTurbo Bekijk Berichten
                                        Je zal nog harder geshockeerd raken van de jaarlijkse onderhoudskosten, maar dan in de slechte zin.

Voor het geld van mijn nieuwe Abarth kon ik ook een tweedehands E55 AMG of met wat geluk zelfs een E60 M5 kopen... het verbruik, de lasten en - vooral - de onderhouds- en reparatiekosten zijn een ander paar mouwen. Alles bij elkaar mag je op minstens 10.000 euro per jaar rekenen, als je een gemiddeld aantal kilometers aflegt.
                                        Bijkomend, jouw abarth is exclusiever en het is gwn een geil ding jouw abarth

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jonasdb Bekijk Berichten
                                          Porsche 911 Speedster + BMW F01 750Li.

Ik passeer elke dag minimum 2x keer aan RS Motors in Ingelmunster en deze staat er dikwijls buiten ... Heb deze trouwens ook zien staan vorige week (donderdagavond dacht ik?).
                                          The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

Working...
                                          X