Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Leuke nr.-plaat! Er rijden er dus al zeker minstens twee van die Speedsters rond in België. (een andere)

Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
    Bijkomend, jouw abarth is exclusiever en het is gwn een geil ding jouw abarth
    Exclusiviteit is een relatief begrip... maar toch, merci! Zeer flatterend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BaasTurbo Bekijk Berichten
      Je zal nog harder geshockeerd raken van de jaarlijkse onderhoudskosten, maar dan in de slechte zin.

... Alles bij elkaar mag je op minstens 10.000 euro per jaar rekenen, als je een gemiddeld aantal kilometers aflegt.
      tel me, een RS4 wat kost dat dan? een onderhoud bij Audi-dealer

is een 2.8 avant quattro tiptronic lager in onderhoudskost? weet er ene staan en ...

Comment

• maandagmiddag in Gent een auto met franse plaat, merk (of type ?) begon met Ch ..., foto van GSM natuurlijk ook niet duidelijk genoeg :

en daarna mijn buur met zijn dagelijkse "firmadel"

met linkerarm losjes door het raam

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vantham Bekijk Berichten
          ik zal ook eens iets posten se: vandaag kunnen volgen vanop de A12 tot op de brusselse ring: AM Rapide

[ATTACH=CONFIG]90353[/ATTACH]
          luxemburgse platen he
          die kerel is mijn totaal onverantwoord had komen gatplakken en voorbijscheuren in een kronkelende zone 50 in Laarne. als die elke dag zo rijd prakt die hem binnen de kortste keren wel.

1 pluspunt: wat een sound
          2013- Volvo V60 D3 R-Design
          2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tterpelle Bekijk Berichten
            (klikbaar)
            gti van de flikken
            2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
            2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
            2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
              Die lambo, was de eerste in België, had nummerplaat LAM-001. Die stond eerder al op Murci's enzo. De Citroen had ik gezien in Barcelona wat een kar, enkel geen geluid :s

Is volgens mij de plaat van lamborghini Brussel.

Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
              maandagmiddag in Gent een auto met franse plaat, merk (of type ?) begon met Ch ..., foto van GSM natuurlijk ook niet duidelijk genoeg :

en daarna mijn buur met zijn dagelijkse "firmadel"

met linkerarm losjes door het raam
              Zo lijkt het alsof hij de chassis moet vasthouden zodat die niet uit elkaar valt
              BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                maandagmiddag in Gent een auto met franse plaat, merk (of type ?) begon met Ch ..., foto van GSM natuurlijk ook niet duidelijk genoeg :

Weet er iemand welke wagen dit is ? heb ik ook nog nooit nie gezien ...

ondertussen gevonden Chatenet (45km/uur wagentje)
                Last edited by kevin_krystofiak; 21/06/2012, 15:20.
                2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                    tel me, een RS4 wat kost dat dan? een onderhoud bij Audi-dealer

is een 2.8 avant quattro tiptronic lager in onderhoudskost? weet er ene staan en ...
                    Geen idee, mijn minimumschatting van 10k / jaar is incl. naft en banden en stukken buiten regulier onderhoud. Het hangt er ook van af wat het onderhoud inhoudt. Laat het ons zo stellen: nieuwe remschijven en blokjes kosten je vlot 1.500 euro op een RS4. Een setje banden 1.000 - 1.500 euro. Als ge die machine gebruikt waarvoor ze gemaakt is (wees eerlijk met jezelf) en 20.000 km per jaar doet moogt ge beiden jaarlijks vervangen.

Ne gewone 2.8 is niet duurder dan een TDi. Wel opletten met de Tiptronic, als dat nog dezelfde ZF bak is als vroeger in mijnen E46 325 Steptronic (kans is groot naargelang het bouwjaar) dan moogt ge rekenen op een revisie bij 200.000 km.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten

dat was het
                      hebben die ook een plaat in Fr? wist ik niet
                      dus die geeft een dagtrip gemaakt naar Gent, letterlijk dan
                      ging bijna de ASW op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                        ...

Zo lijkt het alsof hij de chassis moet vasthouden zodat die niet uit elkaar valt

dat is nu juist zijn hoofdbezigheid, wagens uit elkaar halen

Comment

• knappe rs3, ik hou van de nummerplaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten

Idd, in Rijsel zie je dit nog veel rondrijden. Heeft iets weg van een Mini, vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BaasTurbo Bekijk Berichten
                              Geen idee, mijn minimumschatting van 10k / jaar is incl. naft en banden en stukken buiten regulier onderhoud. Het hangt er ook van af wat het onderhoud inhoudt. Laat het ons zo stellen: nieuwe remschijven en blokjes kosten je vlot 1.500 euro op een RS4. Een setje banden 1.000 - 1.500 euro. Als ge die machine gebruikt waarvoor ze gemaakt is (wees eerlijk met jezelf) en 20.000 km per jaar doet moogt ge beiden jaarlijks vervangen.

Ne gewone 2.8 is niet duurder dan een TDi. Wel opletten met de Tiptronic, als dat nog dezelfde ZF bak is als vroeger in mijnen E46 325 Steptronic (kans is groot naargelang het bouwjaar) dan moogt ge rekenen op een revisie bij 200.000 km.
                              Dat kan best zo zijn als je alles door een offciele dealer laat doen, wat ik toch zeker geen must vind !

Een regulier onderhoud is bijlange geen 'rocket-science', dus kun je erg makkelijk zelf doen of laten doen door iemand die wat mechaniek kent.

Om een vb te geven : voor Noble is er geen officiele deale rin Belgie, dus ik laat mijn onderhoud doen door een uitstekende niet-merkgebonden garage : ik koop zelf de voorgeschreven olie aan (met korting), de nodige filter (bij Ford 9 EUR, bij Noble in UK 30 EUR, enige verschil is een papieren Noble sticker over het Ford logo op de filter), de nodige luchtfilters koop ik online (K&N) voor zowat de helft van de officiele prijs, banden ook online etc etc ...

Alle facturen ervan hou ik netjes bij in een logboek waarin ik alle onderhoud etc noteer

Veel meer is niet nodig : goede producten, een beetje kennis en een stielman : pakken goedkoper, leerzaam en zeker niet slechter ! (wees gerust : zelfs offciele dealers durven oliefilters hergebruiken !)

Comment

• zo ene zien rijden voor mij in leuven,met nieuwe nummerplaat, wel geen foto want mijn toestel had ik niet bij

Comment

• Wat een kar

Comment

• mooie tvr

Comment

• Zalige foto en zeer knappe TVR
                                      2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PABLO GOVAERTS Bekijk Berichten
                                        gti van de flikken
                                        die heeft ook een uitklapbaarbord maar die zit in de lichtbalk

Comment

Working...
                                        X