Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Amerikaanse exclusiviteit...

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
        allemaal goed en wel op papier, maar ik heb al naast beide irl gestaan, en de gt86 toont een slag groter! zeker het gat.
        Het is niet omdat jij je laat bedrogen door je gevoelmatig waarneming dat die wel zoveel groter is hé

Bewijzen op papier zijn juist en objectief, niet subjectief zoals jouw gevoel van afmetingen.
        Er is niet zo een groot verschil
        2014 Porsche Boxster 981
        2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NVA Bekijk Berichten
            moet wel zeggen dat een gt-86 wel leuker rijdt dan een mx5 maar je hebt gelijk er mag een 200kilo vanaf
            Ik weet het echt niet hoor... er is ook het prijs dat je wil geven hé.
            Voor de prijs van een Mx-5 standard heb je geen GT68.

Daartegen, mijn NC 2.0 Sport met de juiste motor en chassis aanpassingen (178pk op de bank, chassis/vering volledig aangepakt voor totaal prijs, de wagen koste dan 32.000€ in totaal) was plezanter op kleine banen dan zelf mijn 997 (dubbel zo veel pk, maar véél te waar)
            Mijn Pk/Gewicht was het zelfde als die GT86, wel cabrio en ik vermoed betere baanligging.
            Voor 6.000€ meer had ik een compressor en minimum 240pk... dan moeten ze al met een Cayman S afkomen

Ik heb gelezen dat de GT86 precies ook redelijk wat bodyroll heeft en zacht afgeveerd is, zeker tov van de zuster van Subaru.
            Daarbij, Bodyroll is niet negatief, de meeste mensen hebben dat juist liever om zo beter de wagen in handen te houden zou die licht slippen.

Maar de GT86 zal zeker en vast een super wagen zijn. Maar voor mij niets meer dan cabrio als hoofdwagen.
            2014 Porsche Boxster 981
            2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

• Eerst was ik niet zo'n fan van de cls, maar damn wat een vet spel.

Comment

• Comment

• Mooie auto's maar de Audi ziet er het beste uit

Comment

• Doe mij maar die CLS... Waw .
                    BMW F10 535d
                    Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.

Comment

• CLS heb ik al tegen gekomen in de buurt van de bloemenwijk in gent... nu niet bepaald de mooiste buurt

Comment

• fleurde dan toch direct een beetje op door jouw aanwezigheid.

geef mij de 911 carrera S maar btw

Comment

• Last edited by Atenza; 07/07/2012, 23:01.

Comment

• Gisteren deze 'jag' zien staan in Oostduinkerke

Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
                            Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
                            Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
                            Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten

'k Ga mij ne keer parkeren zegt em

Comment

• Voorlopig nog exclusief.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
                                    'k Ga mij ne keer parkeren zegt em
                                    wel stoere velgen
                                    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Gisteren een Porsche panamera & Lexus ISF zien rijden in Aalst met nummerplaten SLO-001 & SLO-002

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten

Eerst was ik niet zo'n fan van de cls, maar damn wat een vet spel.
                                        vandaag zo een zwarte gezien in buurt van Gent, alle logo's op koffer weg, uitlaten indentiek
                                        en op vleugel vooraan "V8 Biturbo"

VET

Comment

• Vrijdag op de N42 in Herzele een Audi A1 Quattro gezien (wit). Erg mooi IMO met die zwarte details + een lekker sportieve brom.

Comment

Working...
                                          X