Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
Kweet het niet, soms zie ik daar een camionet ofzo wel doorrijden dus misschien slechts tussen bepaalde uren ofzo?
En trouwens, die winkel daar, sac de gant, hoelang is dat daar eigenlijk al niet uitverkoop zeg :p
Het moeten niet altijd peperdure bakken zijn om exclusief te zijn...
Voor mijn part zijn deze twee ook behoorlijk exclusief:
Een Abarth:
Een Mitsubishi Colt:
Abarth , een goede maat van mij heeft zo een colt czt en heeft nu rond de 220pk en dit met een 1.5 turbo,echt een beest!! het is een ex auto van "turbodave" deze is misschien bekend bij sommigen
Abarth , een goede maat van mij heeft zo een colt czt en heeft nu rond de 220pk en dit met een 1.5 turbo,echt een beest!! het is een ex auto van "turbodave" deze is misschien bekend bij sommigen
ik ben Turbodave222 . was idd een zalige kar, mis hem nog altijd.
Wagen had 224 pk en 315 NM, maar was gestript toen ik hem had qua interieur. lichtgewicht velgen, lightweight vliegwiel, krukaspoelie etc... liep zeer snel, 1ste plaats, 2de en 3de plaats mee gehaald op race wars in categorie beneden 1600cc.
op standaard turbo 13.97 op de 400m gehaald. Droom van een hot hatch als hij hem ooit verkoopt mag hij me altijd bellen, ik koop hem mss wel terug
ik ben Turbodave222 . was idd een zalige kar, mis hem nog altijd.
hier pics die ik nog staan heb
[ATTACH=CONFIG]90857[/ATTACH]
Wagen had 224 pk en 315 NM, maar was gestript toen ik hem had qua interieur. lichtgewicht velgen, lightweight vliegwiel, krukaspoelie etc... liep zeer snel, 1ste plaats, 2de en 3de plaats mee gehaald op race wars in categorie beneden 1600cc.
op standaard turbo 13.97 op de 400m gehaald. Droom van een hot hatch als hij hem ooit verkoopt mag hij me altijd bellen, ik koop hem mss wel terug
Comment