Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Camaro SS in de Veldstraat.
    Bijgevoegde Bestanden

Portfolio
    | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

Comment

• speciaal
      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• autovrije straat ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
          autovrije straat ?
          Kweet het niet, soms zie ik daar een camionet ofzo wel doorrijden dus misschien slechts tussen bepaalde uren ofzo?
          En trouwens, die winkel daar, sac de gant, hoelang is dat daar eigenlijk al niet uitverkoop zeg :p

Comment

autovrije straat ?
            Volgens mij is dat inderdaad een voetgangerszone

Comment

• Een Golfje, maar wat voor 1

Comment

• Mooie Golf R

Comment

• Staat beetje ver maar wat een kar

BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                    Staat beetje ver maar wat een kar

Vette ambulance! Striping maakt het af! Haha neenee idd nice car! Heb aan de metropolis ook zo ene zien staan, echt groot!

Grtz Nick

Comment

• 2 weken geleden voor onze deur. Sorry voor de mindere kwaliteit, is met de gsm getrokken. Het moest rap gaan .

IMG_0202.jpg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                        Vette ambulance! Striping maakt het af! Haha neenee idd nice car! Heb aan de metropolis ook zo ene zien staan, echt groot!

Grtz Nick
                        Idd, maar die zwaailichten hebben een te hoog 'Look-at-me' gehalte...

Comment

• Het moeten niet altijd peperdure bakken zijn om exclusief te zijn...
                          Voor mijn part zijn deze twee ook behoorlijk exclusief:

Een Abarth:

Een Mitsubishi Colt:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk Berichten
                            Het moeten niet altijd peperdure bakken zijn om exclusief te zijn...
                            Voor mijn part zijn deze twee ook behoorlijk exclusief:

Een Abarth:

Een Mitsubishi Colt:

Abarth , een goede maat van mij heeft zo een colt czt en heeft nu rond de 220pk en dit met een 1.5 turbo,echt een beest!! het is een ex auto van "turbodave" deze is misschien bekend bij sommigen
                            Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Geen foto getrokken maar gisteren stond er bij Autobanden Snoeck in Oudenaarde nen RR Phantom waar ze aan bezig waren.
                              1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
                              2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
                              2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
                              -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

• is dat de originele uitlaat op die abarth?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichten
                                  Abarth , een goede maat van mij heeft zo een colt czt en heeft nu rond de 220pk en dit met een 1.5 turbo,echt een beest!! het is een ex auto van "turbodave" deze is misschien bekend bij sommigen
                                  ik ben Turbodave222 . was idd een zalige kar, mis hem nog altijd.

hier pics die ik nog staan heb

p1030037r.jpg

Wagen had 224 pk en 315 NM, maar was gestript toen ik hem had qua interieur. lichtgewicht velgen, lightweight vliegwiel, krukaspoelie etc... liep zeer snel, 1ste plaats, 2de en 3de plaats mee gehaald op race wars in categorie beneden 1600cc.

op standaard turbo 13.97 op de 400m gehaald. Droom van een hot hatch als hij hem ooit verkoopt mag hij me altijd bellen, ik koop hem mss wel terug
                                  Last edited by ; 11/07/2012, 08:21.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mitsudriver Bekijk Berichten
                                    ik ben Turbodave222 . was idd een zalige kar, mis hem nog altijd.

hier pics die ik nog staan heb

[ATTACH=CONFIG]90857[/ATTACH]

Wagen had 224 pk en 315 NM, maar was gestript toen ik hem had qua interieur. lichtgewicht velgen, lightweight vliegwiel, krukaspoelie etc... liep zeer snel, 1ste plaats, 2de en 3de plaats mee gehaald op race wars in categorie beneden 1600cc.

op standaard turbo 13.97 op de 400m gehaald. Droom van een hot hatch als hij hem ooit verkoopt mag hij me altijd bellen, ik koop hem mss wel terug
                                    ferm autoke zoude ni verwachte

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PABLO GOVAERTS Bekijk Berichten
                                      is dat de originele uitlaat op die abarth?
                                      ja, die worden origineel met zo een dubbele uitlaat geleverd.

Comment

ja, die worden origineel met zo een dubbele uitlaat geleverd.
                                        knap.

Comment

• Comment

Working...
                                          X