Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichtenyap, de RS staat er achter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk BerichtenEn zijn camionette staat er voor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenhij pakt met ander woorden heel de straat in.het liefst met meer van zulke auto's en geen camionetten
Comment
-
Ik heb een heeeeeel zeldzame Porsche 718 RSK Spyder gezien in Hulste. Stond gewoon op een borduurtje langs de weg geparkeerd, alsof het de normaalste zaak van de wereld is...kheb een 5tal foto's maar kheb wat miserie om die vanop mijn nieuwe gsm op mijn pc te krijgen... Foto's volgen nog!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Miguel J Bekijk BerichtenIk heb een heeeeeel zeldzame Porsche 718 RSK Spyder gezien in Hulste. Stond gewoon op een borduurtje langs de weg geparkeerd, alsof het de normaalste zaak van de wereld is...kheb een 5tal foto's maar kheb wat miserie om die vanop mijn nieuwe gsm op mijn pc te krijgen... Foto's volgen nog!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Miguel J Bekijk BerichtenIk heb een heeeeeel zeldzame Porsche 718 RSK Spyder gezien in Hulste. Stond gewoon op een borduurtje langs de weg geparkeerd, alsof het de normaalste zaak van de wereld is...kheb een 5tal foto's maar kheb wat miserie om die vanop mijn nieuwe gsm op mijn pc te krijgen... Foto's volgen nog!
Comment
-
Was het niet gewoon een replica? De kans daarop lijkt me ook best groot namelijk...
Zo heb ik een aantal jaar geleden al een paar keer een GT40 replica gespot in Knokke. Was wel erg mooi om te zien.'00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SToRM81 Bekijk BerichtenWas het niet gewoon een replica? De kans daarop lijkt me ook best groot namelijk...
Zo heb ik een aantal jaar geleden al een paar keer een GT40 replica gespot in Knokke. Was wel erg mooi om te zien.ik heb die ook al genoeg zien rondrijden daar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk BerichtenDie in de gulf kleuren en een hoefijzer op de achterkant?ik heb die ook al genoeg zien rondrijden daar
'00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenAlfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)
Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)
Seat Ibiza Evo2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
RS3!in Merksem aan het zwembad? Lijkt er wat op..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk BerichtenVelgen of Auto ??Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenRS3!in Merksem aan het zwembad? Lijkt er wat op..
Is aan het zwembad klopt, kmoest iemand afzetten aan de bib daarBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk BerichtenGisteren een Ferrari Testarossa gezien aan de kerk van Hekelgem. Mooi geluid & de looks
Gisteren een donkergrijze Fisker Karma die vanuit Essene richting autostrade reed. (al 2de keer dat ik hem opmerk)
Kben gisteren naar knokke geweest; enkele pics:
Comment
Comment