Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Deze RS dus

ik had er ook een foto van gemaakt, maar deze heeft niet dezelfde exclusiviteit als die TT RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
      yap, de RS staat er achter
      En zijn camionette staat er voor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
        Deze RS dus

ik had er ook een foto van gemaakt, maar deze heeft niet dezelfde exclusiviteit als die TT RS
        maar verdiend toch zijn plaats in dit topic
        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Het zijn echte.. Zonder twijfel
          Crazy_Ivan
          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk Berichten
            En zijn camionette staat er voor
            hij pakt met ander woorden heel de straat in.
            wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
              hij pakt met ander woorden heel de straat in.
              Zo mogen ze hier ook de straat inpakken het liefst met meer van zulke auto's en geen camionetten

Comment

• Ik heb een heeeeeel zeldzame Porsche 718 RSK Spyder gezien in Hulste. Stond gewoon op een borduurtje langs de weg geparkeerd, alsof het de normaalste zaak van de wereld is... kheb een 5tal foto's maar kheb wat miserie om die vanop mijn nieuwe gsm op mijn pc te krijgen... Foto's volgen nog!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Miguel J Bekijk Berichten
                  Ik heb een heeeeeel zeldzame Porsche 718 RSK Spyder gezien in Hulste. Stond gewoon op een borduurtje langs de weg geparkeerd, alsof het de normaalste zaak van de wereld is... kheb een 5tal foto's maar kheb wat miserie om die vanop mijn nieuwe gsm op mijn pc te krijgen... Foto's volgen nog!
                  Zalig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Miguel J Bekijk Berichten
                    Ik heb een heeeeeel zeldzame Porsche 718 RSK Spyder gezien in Hulste. Stond gewoon op een borduurtje langs de weg geparkeerd, alsof het de normaalste zaak van de wereld is... kheb een 5tal foto's maar kheb wat miserie om die vanop mijn nieuwe gsm op mijn pc te krijgen... Foto's volgen nog!
                    Kben benieuwd naar de foto's

Comment

• Was het niet gewoon een replica? De kans daarop lijkt me ook best groot namelijk...
                      Zo heb ik een aantal jaar geleden al een paar keer een GT40 replica gespot in Knokke. Was wel erg mooi om te zien.
                      '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SToRM81 Bekijk Berichten
                        Was het niet gewoon een replica? De kans daarop lijkt me ook best groot namelijk...
                        Zo heb ik een aantal jaar geleden al een paar keer een GT40 replica gespot in Knokke. Was wel erg mooi om te zien.
                        Die in de gulf kleuren en een hoefijzer op de achterkant? ik heb die ook al genoeg zien rondrijden daar

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                            Die in de gulf kleuren en een hoefijzer op de achterkant? ik heb die ook al genoeg zien rondrijden daar
                            Het zal inderdaad die zijn ja.
                            '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• zie ik tegenwoordig veel rijden, zo'n porsche panamera. Niet allemaal turbo's natuurlijk...
                              2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                              2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                              2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Gisteren een Ferrari Testarossa gezien aan de kerk van Hekelgem. Mooi geluid & de looks

Comment

• BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                    Velgen of Auto ??
                                    Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten

RS3! in Merksem aan het zwembad? Lijkt er wat op..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichten
                                        Velgen of Auto ??
                                        Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                                        RS3! in Merksem aan het zwembad? Lijkt er wat op..
                                        RS3 idd

Is aan het zwembad klopt, kmoest iemand afzetten aan de bib daar
                                        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                                          Gisteren een Ferrari Testarossa gezien aan de kerk van Hekelgem. Mooi geluid & de looks

Gisteren een donkergrijze Fisker Karma die vanuit Essene richting autostrade reed. (al 2de keer dat ik hem opmerk)

Kben gisteren naar knokke geweest; enkele pics:

Last edited by Atenza; 27/07/2012, 14:05. Reden: Enkele te veel...
                                          - Opel Speedster Driver -
                                          http://speedster1282.webs.com/

Comment

Working...
                                          X