Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
        zo heb ik er meer dan een maand geleden al 2 gespot in Hoeilaart. Ze reden serieus in mijn weg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten

nog even en we zijn terug hier :

Comment

• In Marbella is het echt niet te doen wat daar allemaal rond rijdt Je mag altijd meer foto's posten, ben wel geïnteresseerd aangezien ik dit jaar niet kan gaan!

Comment

• Toyota Supra
              foto's door een collega van me gemaakt;

Mvg,
              =================
              2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steffen123 Bekijk Berichten
                In Marbella is het echt niet te doen wat daar allemaal rond rijdt Je mag altijd meer foto's posten, ben wel geïnteresseerd aangezien ik dit jaar niet kan gaan!
                En het uitgaansleven dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                  nog even en we zijn terug hier :

Ik dacht juist hetzelfde xD

Comment

• prachtige gt2 die toere gespot heeft, knap met rood en zwart
                    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                      En het uitgaansleven dan
                      Ja maar dat is niet echt goedkoop En je vergeet de jachten nog...

Comment

• Comment

• kwijl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                            Afgelopen zaterdag heb ik rond 12u op de carpoolparking (Peutie/Vilvoorde) op de E19 2 prototypes zien staan. Zijn er nog forummers die deze wagens gezien hebben? Ik ben nog teruggereden maar tegen dat ik terug was, waren de prototypes al verdwenen. Het ging over terreinwagens in de typische zwarte camouflage. Heel opvallend was dat er een wit of zilvere camouflage was op de plek van de radiator tussen de koplampen. Meer details kan ik niet geven. De auto had de looks van een typische terreinwagen genre Land Rover Defender. De auto had opvallend grote achterlichten maar deze waren fake denk ik.
                            Misschien zo eentje als deze :

Comment

• Gisteren avond deze nog gezien aan de oprit vd autosnelweg in Gent. Wat een geluid & zeer opvallend om deze snachts te zien rijden.
                              Audi R8 GT in Hasselt, Belgium heel heel erg bedankt aan de super vriendelijke eigenaar

Comment

• De GT versie ziet er wel een stuk beter uit dan de normale versie.
                                '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Drriennn Bekijk Berichten

Zalig exemplaar!!

Comment

• Mooie combo gespot in Digne-Les-Bains, Zuid-Frankrijk.

Comment

• knappe parkeerkunsten
                                      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Gespot in Castellane, Zuid-Frankrijk. Sorry voor zeer slechte kwaliteit maar in een haast getrokken.

SL 55 AMG

Comment

• Gespot in Moustiers-Sainte-Marie, Zuid-Frankrijk. Weer slechte kwaliteit, terug in haast getrokken.

Comment

Working...
                                          X