Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
In Marbella is het echt niet te doen wat daar allemaal rond rijdt Je mag altijd meer foto's posten, ben wel geïnteresseerd aangezien ik dit jaar niet kan gaan!
In Marbella is het echt niet te doen wat daar allemaal rond rijdt Je mag altijd meer foto's posten, ben wel geïnteresseerd aangezien ik dit jaar niet kan gaan!
Afgelopen zaterdag heb ik rond 12u op de carpoolparking (Peutie/Vilvoorde) op de E19 2 prototypes zien staan. Zijn er nog forummers die deze wagens gezien hebben? Ik ben nog teruggereden maar tegen dat ik terug was, waren de prototypes al verdwenen. Het ging over terreinwagens in de typische zwarte camouflage. Heel opvallend was dat er een wit of zilvere camouflage was op de plek van de radiator tussen de koplampen. Meer details kan ik niet geven. De auto had de looks van een typische terreinwagen genre Land Rover Defender. De auto had opvallend grote achterlichten maar deze waren fake denk ik.
Comment