Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door datsunrider Bekijk BerichtenHalifax is al bijna een maand weer open .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk BerichtenMaar het is niet meer hoe het vroeger was. Ik vond het vroeger beter dan nu.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door datsunrider Bekijk BerichtenVroeger was het een oud krot . nu is alles nieuw en dubbel zo groot .
Hierjuist op 1000 zonnen een Nissan GT-R V-spec op engelse platen.
Comment
-
@Knokke1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
www.carfac.be "Driving on experience"
Comment
-
Sowiso, alleen jammer van dat extra stuk op de koplampen. ( is een cupra r trouwens ipv een fr
)
en nee dat niet, dit was genomen in de buurt van Ekeren.
er reed nog veel exclusief spul rond, nieuwe M6 cabrio, nieuwe focus ST, nieuwe RS4 en een hele hoop GT-86'sBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlueSkyraider Bekijk Berichten
@Knokke
Comment
-
Deze was exclusief genoeg te noemen om te delen met autoforum dat dit in België te spotten valt. Credits staan toch in de rechteronderhoek, dus ik maak nog eens promotie ook
Niks te klagen toch?1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
www.carfac.be "Driving on experience"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlueSkyraider Bekijk BerichtenDeze was exclusief genoeg te noemen om te delen met autoforum dat dit in België te spotten valt. Credits staan toch in de rechteronderhoek, dus ik maak nog eens promotie ook
Niks te klagen toch?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenWat is dat eigenlijk, een Aston Martin?
Comment
Comment