Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk BerichtenDie in het filmpje is wel degelijk een andere. Dit foto is gemaakt in Laarne? Mijn vader heeft hier een week geleden ok enkele foto's van gemaakt voor mij.Laarne, die mens heeft nog wel wat staan. Dodge Ram, custom E92 M3. En zijn vorige Lambo was een gele gallardo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk Berichten
edit: te vroeg geweest, echter is de ram vervangen door een range supercharged, M3 heb ik ook al gezien en vooral gehoord
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichtengezijt van Wetteren, normaal dat je die tegenkomt.. kerel woont niet ver van de Watertoren op de baan Overmere - Destelbergen
edit: te vroeg geweest, echter is de ram vervangen door een range supercharged, M3 heb ik ook al gezien en vooral gehoordDie M3 hoor je inderdaad van ver komen, zeker als hij op die baan rijdt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenAha, dat wist ik niet. Benieuwd wanneer hij de overstap naar een aventador gaat nemen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichtengezijt van Wetteren, normaal dat je die tegenkomt.. kerel woont niet ver van de Watertoren op de baan Overmere - Destelbergen
edit: te vroeg geweest, echter is de ram vervangen door een range supercharged, M3 heb ik ook al gezien en vooral gehoord
Comment
-
't Is duidelijk grote vakantie; te oordelen naar de schitterende bolides die momenteel in Oostduinkerke geparkeerd staan.
Foto-0078.jpg
SLS AMG anoniem.jpg
SLS AMG anoniem 2.jpg
Lamborghini Aventador anoniem.jpg
Foto-0075.jpgBMW F10 535d
Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.
Comment
-
Pfff, wat een prachtige auto zeg. Zeer mooie kleur ook.
Toch wel een van mijn favoriete supercars'00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk Berichten
woont in Laarne en komt ook dikwijls aan sportzaal langs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk BerichtenEen Alpina in wording denk ik.
Wel lelijke velgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SToRM81 Bekijk BerichtenPfff, wat een prachtige auto zeg. Zeer mooie kleur ook.
Toch wel een van mijn favoriete supercarsBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenMotorisch worden die ook wat aangepast he.
Comment
Comment