Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk Berichten
    Denk het niet, volgens mij is dit nog geen LP640, maar nog de 'gewone'.

EDIT: Is wel degelijk een andere, de originele foto wat vergroot, en het is nog een oude plaat. Terwijl die in het filmpje al een nieuwe heeft.
    Die in het filmpje is wel degelijk een andere. Dit foto is gemaakt in Laarne? Mijn vader heeft hier een week geleden ok enkele foto's van gemaakt voor mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
      Die in het filmpje is wel degelijk een andere. Dit foto is gemaakt in Laarne? Mijn vader heeft hier een week geleden ok enkele foto's van gemaakt voor mij.
      Correct Laarne, die mens heeft nog wel wat staan. Dodge Ram, custom E92 M3. En zijn vorige Lambo was een gele gallardo
      Last edited by Atenza; 15/08/2012, 09:43. Reden: verwijderen straatnaam

Comment

• en dan zeggen ze dat geld niet gelukkig maakt
        2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
        2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Lamborghini Murcielago

Deze kom ik regelmatig eens tegen, de volgende keer als er geen BMW in de buurt staat ga ik eens stoppen om een betere foto te maken
          gezijt van Wetteren, normaal dat je die tegenkomt.. kerel woont niet ver van de Watertoren op de baan Overmere - Destelbergen

edit: te vroeg geweest, echter is de ram vervangen door een range supercharged, M3 heb ik ook al gezien en vooral gehoord

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
            gezijt van Wetteren, normaal dat je die tegenkomt.. kerel woont niet ver van de Watertoren op de baan Overmere - Destelbergen

edit: te vroeg geweest, echter is de ram vervangen door een range supercharged, M3 heb ik ook al gezien en vooral gehoord
            Niet waar, Ram is er nog steeds, maar staat nu op zijn bedrijf, stond achter de bocht, maar daar heb ik geen foto van Die M3 hoor je inderdaad van ver komen, zeker als hij op die baan rijdt
            Last edited by ; 15/08/2012, 11:00.

Comment

• Aha, dat wist ik niet. Benieuwd wanneer hij de overstap naar een aventador gaat nemen

Comment

Aha, dat wist ik niet. Benieuwd wanneer hij de overstap naar een aventador gaat nemen
                Zal is informeren, maar zal nog wel even duren. De wachttijd is nogal lang. Maar die zal er inderdaad wel komen, die Aventador

Comment

Voila, daarnet nog eens gepasseerd en zowel de Ram als de M3 stonden er

Comment

• 't Is duidelijk grote vakantie; te oordelen naar de schitterende bolides die momenteel in Oostduinkerke geparkeerd staan .

Foto-0078.jpg

SLS AMG anoniem.jpg

SLS AMG anoniem 2.jpg

Lamborghini Aventador anoniem.jpg

Foto-0075.jpg
                    BMW F10 535d
                    Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.

Comment

• Mooie spot!

Comment

• Dije SLS heb ik al in Aalst zien rijden.

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Comment

• heb die aventador ook zien staan langs de leopold-II laan
                          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Pfff, wat een prachtige auto zeg. Zeer mooie kleur ook.
                            Toch wel een van mijn favoriete supercars
                            '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

Lamborghini Murcielago

Deze kom ik regelmatig eens tegen, de volgende keer als er geen BMW in de buurt staat ga ik eens stoppen om een betere foto te maken

woont in Laarne en komt ook dikwijls aan sportzaal langs

Comment

• Een Alpina in wording denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk Berichten
                                  Een Alpina in wording denk ik.
                                  Moeten ze dat dan zo testen? Ik dacht dat ze daar enkel een andere spoiler & bumpers opstaken & andere velgen. En dan was het af.

Wel lelijke velgen.

Comment

• Motorisch worden die ook wat aangepast he.
                                    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SToRM81 Bekijk Berichten
                                      Pfff, wat een prachtige auto zeg. Zeer mooie kleur ook.
                                      Toch wel een van mijn favoriete supercars
                                      voor mij ook. in het begin was het nog wat wennen, maar nu ben ik helemaal verkocht
                                      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                        Motorisch worden die ook wat aangepast he.
                                        Ja dat was ik vergeten, want daar steekt echt wel wat peper in in die motoren

Comment

• idd alpina is geen amateur merk, logisch dat die dan ook getest worden
                                          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Working...
                                          X