Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 9-001-LAM is van een dealer denk ik. Dus wel particuliere plaat, maar niet van een privépersoon.

Comment

• http://www.autogespot.be/nl/lamborgh...012/06/15#img1 is er ook nog op dealerplaten. Kan wel zijn dat die nu niet meer op die plaat rondrijdt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiorano Bekijk Berichten
        http://www.autogespot.be/nl/lamborgh...012/06/15#img1 is er ook nog op dealerplaten. Kan wel zijn dat die nu niet meer op die plaat rondrijdt?
        Die zit tussen de 4

Comment

• Dit heb ik vd midden nog gezien op de E40 naar Gent:

Comment

• TVR Chimaera (?)

Comment

• Ik weet niet welke het zijn. Maar wat een geluid Man & vrouw aan het rondtoeren, meer moet dat niet zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                Dit heb ik vd midden nog gezien op de E40 naar Gent:
                lol @ 2 zwarte meters
                IRIDIUM
                Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                Helderzienden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk Berichten
                  lol @ 2 zwarte meters
                  Ik moest wat gas geven om deze bij te houden & ik heb liever niet dat er iets zichtbaar is :p Je weet nooit wie er kijkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk Berichten
                    lol @ 2 zwarte meters
                    viel mij ook direct op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten

20 in vlaanderen, vraag is natuurlijk hoeveel er effectief geleverd, gekocht en ingeschreven zijn

Comment

• Gespot in Gent (ondergrondse parking ah Sint-Pietersplein) afgelopen weekend:
                        025.jpg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JonathanL Bekijk Berichten
                          Gespot in Gent (ondergrondse parking ah Sint-Pietersplein) afgelopen weekend:
                          [ATTACH=CONFIG]91812[/ATTACH]
                          Die heb ik daar ook al zien staan hoor.

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
                            13 bladzijden zever in dat topic en hij heeft hem geeneens nog niet. Arm belgie

Comment

• Redelijk exclusief of heb ik het verkeerd op?

Sent from my iPhone using Tapatalk
                              "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• ja is best exclusief, denk dat ik nog nooit zo'n hybride versie gezien heb. Is wss zelfs exclusiever dan een turbo
                                2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PABLO GOVAERTS Bekijk Berichten
                                  ja is best exclusief, denk dat ik nog nooit zo'n hybride versie gezien heb. Is wss zelfs exclusiever dan een turbo
                                  Qua aantallen is dat goed mogelijk! Maar ja wie koopt er nu een hybride versie van een wagen die twee niet-hybride motorisaties heeft (de 3L diesel en benzine) die beiden een pak (lees: 30k) goedkoper zijn, en waarvan de diesel maar evenveel co2 uitstoot en nog eens minder verbruikt ook :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PABLO GOVAERTS Bekijk Berichten
                                    ja is best exclusief, denk dat ik nog nooit zo'n hybride versie gezien heb. Is wss zelfs exclusiever dan een turbo
                                    heb er een tijdje geleden ook een gepost. Zie je idd niet te veel.

Comment

• Hier int straat staat er regelmatig één. Zal er eens een foto van trekken de volgende keer als ik hem zie. Is nog een knap exemplaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Baiden Bekijk Berichten
                                        TVR Chimaera (?)
                                        Een Cerbera & een Tamora (?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JonathanL Bekijk Berichten
                                          Gespot in Gent (ondergrondse parking ah Sint-Pietersplein) afgelopen weekend:
                                          [ATTACH=CONFIG]91812[/ATTACH]
                                          Die staat daar inderdaad regelmatig, al een paar keer zien staan. Klinkt echt goed als hij vertrekt

Comment

Working...
                                          X