Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Vanavond nog een tijdje voor / naast / achter de Zwarte Maserati gereden met de "D-1977" plaat , weet niet wat ie aan z'n uitlaat gedaan heeft maar het geluid was erover ...

Ik kan het nog aannemen van 18 jarige petjes in hun tuningbakskes met sportuitlaat en met een air van "KIJK NAAR MIJ" , maar zoiets over the top heeft een klassebak toch niet nodig .
      TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Is volgens mij het gewone geluid van een S .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
          20 in vlaanderen, vraag is natuurlijk hoeveel er effectief geleverd, gekocht en ingeschreven zijn
          Dat is toch zot veel voor een wagen van 300K of ben ik verkeerd? :s
          Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
            Is volgens mij het gewone geluid van een S .
            Ik heb in Knokke een oud en een nieuw model zien rijden en beiden hadden ongeveer hetzelfde prachtige geluid.
            '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• @fblade : je onderschat het aantal rijken in Belgie denk ik.

Comment

• Och... daar heb je het mis denk ik.. je moet heus niet 'rijk' zijn om met zo'n wagen te rijden als je het mij vraagt.

OK, privé 300K op tafel leggen, daar moet je indeed wat kapitaal voor achter de hand hebben dat veel mensen gerust kunnen neerleggen.
                Maar zakelijk, is dat best haalbaar denk ik, dit is voor een Ferrari 458.. de Lambo zal niet zot veel hoger komen te liggen..

Partners bij Accenture / Deloitte / enzomeer factureren dat ... per dag op projecten, moet je heus niet rijk voor zijn.

Maandelijks bedrag
                €2392,00
                Voorschot
                €35000,00
                Periode (in maanden)
                48
                Aankoopoptie
                €43367,00

Comment

• Iemand moet altijd de rekening betalen. En 300K voor een wagen blijft een hoop geld voor de meesten

Comment

Iemand moet altijd de rekening betalen. En 300K voor een wagen blijft een hoop geld voor de meesten
                    Ik beweer ook niet anders, ik doel enkel op het feit dat de 'rijken' niet met zulke wagens zullen rijden, wel de gegoede burgers ;

Fiscalisten, partner, managing directores, ceo, cio, cfo, ... 300K is voor hun een pak minder waard dan voor jij en ik hoor

maar wie weet, ooit, kopen wij ons ook zoiets

Comment

Is volgens mij het gewone geluid van een S .
                      als dat normaal was , hou 'em dan maar , ik zou na 20km al knettergek worden ...
                      TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
                        als dat normaal was , hou 'em dan maar , ik zou na 20km al knettergek worden ...
                        Lol, geen probleem, kom hem maar even afzetten. Je kan dat geluid trouwens vanbinnen regelen.

Comment

• Dit lekkere trio heb ik gespot in de VS.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                            Dit lekkere trio heb ik gespot in de VS.

Mooi Nijntje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                              Dit lekkere trio heb ik gespot in de VS.

Fak, hoe groot kan een auto zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten
                                idd in knokke rijdt er zo'n blauwe rond, echt indrukwekkend om zo'n mastodont in het echt te zien
                                2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Daarnet in Berlare terug die zwarte Fisker Karma gezien, nu blijkt dat de eigenaar de buurman van mijn nonkel is. Heeft zen DB9 verkocht, ga deze week eens foto's van de nieuwe nemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                                    Mooi Nijntje
                                    Jommer, ge moet nie naar da Nijntje kijken.

Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten
                                    Idd, echt indrukwekkend om te zien dat die Aventador maar tot aan de zijspiegels van die Rolls komt.

Comment

• Kom ik uit de stock in Woesten, zie ik deze zotte Engelsen staan

DSC_0141.jpgDSC_0142.jpgDSC_0143.jpg
                                      Zeg mij maar effe welk merk en type deze oldies zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krisd1 Bekijk Berichten
                                        Kom ik uit de stock in Woesten, zie ik deze zotte Engelsen staan

[ATTACH=CONFIG]91891[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91892[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91893[/ATTACH]
                                        Zeg mij maar effe welk merk en type deze oldies zijn
                                        Die eerste, oudste, is toch een Bentley ? En de anderen Talbots ??

Comment

Working...
                                        X