Oorspronkelijk geplaatst door Commander
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Intred Bekijk BerichtenVandaag ook een Bentley continental coupe gezien, 200.000 euro en een tomtom op het dashboard begrijpe wie begrijpe kan.
Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk BerichtenSnap ik heel goed. De gps systemen die ingebouwd zijn, zijn zo gelimiteerd van functies. Geen flitspalen, 3d beelden,... Daarom dat de ingebouwde gps systemen nu veel minder genomen worden. Dit is nu wel een extreem voorbeeld, maar het is de realiteit.
en als je dan weet dat een BT al kan vanaf een paar honderd € (voor iets deftigs)
en één boete al 100 € is
waar zit de logica ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenzelfde met mensen die achter stuur zitten te bellen, meestal dikke MB, audi, ...
en als je dan weet dat een BT al kan vanaf een paar honderd € (voor iets deftigs)
en één boete al 100 € is
waar zit de logica ?
Comment
-
SANY0076.jpg
Redelijk zeldzame spot gedaan op Gran Canaria: 996 GT2, eigenaar van 't hotel waar we verbleven...sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenzelfde met mensen die achter stuur zitten te bellen, meestal dikke MB, audi, ...
en één boete al 100 € is
waar zit de logica ?
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten[ATTACH=CONFIG]91979[/ATTACH]
Redelijk zeldzame spot gedaan op Gran Canaria: 996 GT2, eigenaar van 't hotel waar we verbleven...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk BerichtenSnap ik heel goed. De gps systemen die ingebouwd zijn, zijn zo gelimiteerd van functies. Geen flitspalen, 3d beelden,... Daarom dat de ingebouwde gps systemen nu veel minder genomen worden. Dit is nu wel een extreem voorbeeld, maar het is de realiteit.
Ik zou daarnaast niet weten wat er mis is aan het gebruiken van een TomTom in een duurdere wagen. Dan kun je dat toch net zo goed nodig hebben?Last edited by SToRM81; 01/09/2012, 10:49.'00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SToRM81 Bekijk BerichtenDe TomTom in mijn nieuwe Megane heeft zowel flitspalen als 2D/3D beelden hoor
Ik zou daarnaast niet weten wat er mis is aan het gebruiken van een TomTom in een duurdere wagen. Dan kun je dat toch net zo goed nodig hebben?
Ja wie weet had hij het voor iets nodigwe will never know
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichtendeze gezien in Gent, sinds die aflevering in Megafactory's ben ik er compleet fan van!
Comment
-
Niet meteen een foto getrokken maar gisteren omstreeks 14u30 2 Ferrari's tegengekomen op E17 Kortrijk (Richting Gent) ter hoogte van Harelbeke dacht ik.
Een beetje later als ik voorbij de Total aan afrit Nazareth rij zie ik een van de 2 met platte band langs de kant staan...
Comment
Comment