Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Commander Bekijk Berichten
    Bentley Continental Flying Star gezien op E19 vandaag

Dit exemplaar en nog steeds op de nederlandse garageplaat :

http://www.autojunk.nl/2012/06/bentl...-flying-star-3
    Geweldig!

Comment

• Geweldig, al die Bentleys. Ze vliegen de deur uit zeker, tegenwoordig?
      BMW F10 535d
      Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.

Comment

• idd een vet ding al had ik de flying spur genomen als basis om er een break van te maken moest ik van dat bedrijf zijn, nu is het zo'n break coupé
        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door StefL Bekijk Berichten
          Vandaag in Izegem:

Pa van mijn vennoot

Comment

• Vandaag ook een Bentley continental coupe gezien, 200.000 euro en een tomtom op het dashboard begrijpe wie begrijpe kan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Intred Bekijk Berichten
              Vandaag ook een Bentley continental coupe gezien, 200.000 euro en een tomtom op het dashboard begrijpe wie begrijpe kan.

Snap ik heel goed. De gps systemen die ingebouwd zijn, zijn zo gelimiteerd van functies. Geen flitspalen, 3d beelden,... Daarom dat de ingebouwde gps systemen nu veel minder genomen worden. Dit is nu wel een extreem voorbeeld, maar het is de realiteit.

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                Snap ik heel goed. De gps systemen die ingebouwd zijn, zijn zo gelimiteerd van functies. Geen flitspalen, 3d beelden,... Daarom dat de ingebouwde gps systemen nu veel minder genomen worden. Dit is nu wel een extreem voorbeeld, maar het is de realiteit.

zelfde met mensen die achter stuur zitten te bellen, meestal dikke MB, audi, ...
                en als je dan weet dat een BT al kan vanaf een paar honderd € (voor iets deftigs)
                en één boete al 100 € is

waar zit de logica ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                  zelfde met mensen die achter stuur zitten te bellen, meestal dikke MB, audi, ...
                  en als je dan weet dat een BT al kan vanaf een paar honderd € (voor iets deftigs)
                  en één boete al 100 € is

waar zit de logica ?
                  bepaalde categorie heeft lak aan regels en veegt alles aan hun laars... ongeacht wat het kost.
                  2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                  2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• SANY0076.jpg

Redelijk zeldzame spot gedaan op Gran Canaria: 996 GT2, eigenaar van 't hotel waar we verbleven...
                    sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                      en één boete al 100 € is

waar zit de logica ?
                      Domheid vind je in alle lagen van de bevolking.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
                        [ATTACH=CONFIG]91979[/ATTACH]

Redelijk zeldzame spot gedaan op Gran Canaria: 996 GT2, eigenaar van 't hotel waar we verbleven...
                        velgen hebben blijkbaar de borduur al een paar keer van dichtbij gezien
                        2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                        2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Gisteren een SL 55 AMG in Wetteren waar vroeger de O'Cool was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten

De TomTom in mijn nieuwe Megane heeft zowel flitspalen als 2D/3D beelden hoor
                            Ik zou daarnaast niet weten wat er mis is aan het gebruiken van een TomTom in een duurdere wagen. Dan kun je dat toch net zo goed nodig hebben?
                            Last edited by SToRM81; 01/09/2012, 10:49.
                            '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SToRM81 Bekijk Berichten
                              De TomTom in mijn nieuwe Megane heeft zowel flitspalen als 2D/3D beelden hoor
                              Ik zou daarnaast niet weten wat er mis is aan het gebruiken van een TomTom in een duurdere wagen. Dan kun je dat toch net zo goed nodig hebben?
                              Yup, maar ik had het meer op die ingebouwde systemen van de automerken zelf

Ja wie weet had hij het voor iets nodig we will never know

Comment

• deze gezien in Gent, sinds die aflevering in Megafactory's ben ik er compleet fan van!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                  deze gezien in Gent, sinds die aflevering in Megafactory's ben ik er compleet fan van!

Die stond laatst ook in Bornem, de man heeft naar t schijnt een hele collectie supercars, maar dit is de daily

Comment

• ik meen mij die nummerplaat nogal eens gezien te hebben, weet alleen niet meer op welke wagen

Comment

• foutje

Comment

• Niet meteen een foto getrokken maar gisteren omstreeks 14u30 2 Ferrari's tegengekomen op E17 Kortrijk (Richting Gent) ter hoogte van Harelbeke dacht ik.

Een beetje later als ik voorbij de Total aan afrit Nazareth rij zie ik een van de 2 met platte band langs de kant staan...

Comment

• Vandaag gespot langs de E19 in Waarloos

Comment

Working...
                                          X