die rijdt inderdaad in het Mechelse rond .
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
ford-focus-rs500-08.jpg
ford rs 500
deze stond in Diepenbeek
wel geen foto getrokken maar vind het toch zo een mooie auto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Drriennn Bekijk BerichtenWoensdag tegengekomen
foto maken met combi in de buurt, heeft mij vorig jaar 100€ gekost (GSM in de hand ...)
deze middag in Gent, oprit E17 richting Antw een Evora S blauwgrijs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenfoto maken met combi in de buurt, heeft mij vorig jaar 100€ gekost (GSM in de hand ...)
deze middag in Gent, oprit E17 richting Antw een Evora S blauwgrijs2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PABLO GOVAERTS Bekijk Berichtenik denk niet dat een 15 jarige zelf achter het stuur zit, is volgens mij getrokken vanop de passagiersstoel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PABLO GOVAERTS Bekijk Berichten..., is volgens mij getrokken vanop de passagiersstoel
sorry
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenEen held die dat gekocht heeft.
Our lifelong passion for british thoroughbred cars has evolved into Albion Motorcars. After years in leather retrimming of bespoke vehicles and supercars, we decided to expand the business with the trade in exclusive classic cars.
ontopic: Rolls Royce ... in Nantes vorige week op verlof.
1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
www.carfac.be "Driving on experience"
Comment
-
P9090012.jpgP9090016.jpg
Vandaag op de parking van het hotel in Italië, een Ferrari F 430 met belgische nummerplaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SVENSK TIGER Bekijk Berichten[ATTACH=CONFIG]92138[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]92139[/ATTACH]
Vandaag op de parking van het hotel in Italië, een Ferrari F 430 met belgische nummerplaat.
Na wat zoek werk op het internet heb ik foto's van deze Ferrari (met zelfde nummerplaat in 2010) gevonden in grijze kleur en niet mat-zwart zoals op de foto!?
Comment
Comment