Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SVENSK TIGER Bekijk Berichten
    Na wat zoek werk op het internet heb ik foto's van deze Ferrari (met zelfde nummerplaat in 2010) gevonden in grijze kleur en niet mat-zwart zoals op de foto !?
    zoiets heet een wrap, auto krijgt een mat zwarte folie om zich heen
    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PABLO GOVAERTS Bekijk Berichten
      zoiets heet een wrap, auto krijgt een mat zwarte folie om zich heen
      Voor mij is deze "wrap" meer dan ok. Een Ferrari moet niet altijd rood zijn om mooi te zijn.

Comment

• Wrap is inderdaad het woord, zoals een cadeautje wrappen. (Wrap it in). Alhoewel ze op Ketnet ook wel het woordje wrappers bezigen voor hun rappers.

Comment

• BMW 2002 tii op de E30 meeting in sint-niklaas zondag, maar ik krijg precies de foto er niet op, man wat een kar!
          Daarnaast ook nog een e9 volledig in m-striping, miauwkes!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk Berichten
            BMW 2002 tii op de E30 meeting in sint-niklaas zondag, maar ik krijg precies de foto er niet op, man wat een kar!
            Daarnaast ook nog een e9 volledig in m-striping, miauwkes!
            Op circuit waren die indertijd goed, voor de rally minder.

Comment

• Ring Roeselare

Sent from my iPhone using Tapatalk
              "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

[ATTACH=CONFIG]92138[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]92139[/ATTACH]

Vandaag op de parking van het hotel in Italië, een Ferrari F 430 met belgische nummerplaat.
                met een Jag naar Italië rijden is natuurlijk NOT DONE
                ik ga altijd met mijn ... Lancia

Comment

[ATTACH=CONFIG]92139[/ATTACH]
                  Zeer mooi detail

Comment

• AUDI RS4 (spot in Ronse)
                    2012-09-15 18.22.jpg
                    BMW 1M (spot in Zottegem)
                    2012-09-19 12.53.jpg2012-09-19 12.52.jpg2012-09-19 12.52.46.jpg2012-09-19 12.52.51.jpg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                      Snap ik heel goed. De gps systemen die ingebouwd zijn, zijn zo gelimiteerd van functies. Geen flitspalen, 3d beelden,... Daarom dat de ingebouwde gps systemen nu veel minder genomen worden. Dit is nu wel een extreem voorbeeld, maar het is de realiteit.

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk
                      Klopt, bij de ingebouwde GPS'en heb je bijna geen enkele keuze, en als je vind dat ie niet goed werkt, of de updates kosten veel, pech.
                      Je zou eens moeten zien binnen 10 jaar ofzo, dan zijn al die ingebouwde GPS'en zo achterhaald als wat ...
                      Plus het feit dat die "slechtere" GPS'en dan ook nog eens veel meer kosten (2500 euro bij Audi), dan vraag je je toch af of een externe GPS van 80 euro geen betere keuze is. Alle merken, duur, goedkoop, breed, smal, kies maar

Comment

• R8

Comment

• Foto's getrokken in Wurzburg en omstreken

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Ja, zo'n Taunus 20M en die Opel GT dat zijn exclusieve, maar al die andere moderne brol ........

Comment

• Als dat een Opel GT is, dan is er toch flink aan gewerkt. De vorm is er, maar die uitlaten en achtervleugel
                                    Last edited by ; 26/09/2012, 10:43.

Comment

• ja is een Gt, zal vanavond de voor en achterkant zetten

Comment

• dikke r8 spyder
                                        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• vandaag ook zo een taunus gezien, wel wat afgeleefd, niet zo origineel meer en in zwarte kleur in Overmere
                                          en bovenal op dagelijkse platen, dus geen oldtimer toestanden, chapeau

Comment

Working...
                                          X