Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenachteruitkijkspiegel is de max
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichtenhad ik zelfs nog niet gezien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenwas ik gisteren vergeten te melden, maar het is deze 1-DPx-xxx die (eer-) en gisteren in de streek rondreed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtener zitten ook wielen onder !
die had ik wel gezien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten'k zou graag eens met die GT rijden in dit weer!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk BerichtenHebben die niet veel last van onderstuur?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenOverstuur ja!
Comment
-
Met op het juiste moment gas lossen en insturen krijg je deze kar al serieus dwars.. dus in de regen zeker..
Een 118D gaat zelfs om het minste dwars in de regen (van horen zeggen) dus 't zou mij verbazen mocht het bij deze anders zijn.. Maar het kan natuurlijk2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk BerichtenKeb die panamera ook al een paar keer in knokke tege gekome.
Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk
Comment
-
Al paar keer in Asse 's morgens een A1 Sport Quattro gekruist. Vanmorgen was het weer van dat en toch 2 (super slechte kwaliteit) pics kunnen maken.
2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
Comment