Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten

wat een combo! waar was dit? circuit van zolder?

Comment

• Was die bugatti een donkerblauwe?

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koenigsegg ccxr Bekijk Berichten
        Dit weekend dit golfke gespot in Knokke! Maar volgens mij zit er een andere uitlaat op, kan iemand misschien zeggen welke dit is? Het geluid in de Lippenslaan was echt zalig

Foto:

heeft allesinds de uiterlijke kenmerken van een golf 5 R32 (velgen en bumper). Aangezien je neerpent dat het geluid echt knap was ==> echte R32
        2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
        2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Ja, sorry ik had er R32 vergeten bij te schrijven! Dat het een R32 is weet ik ook wel :p
          Maar ik had deze vergeleken met een "normale" R32 en de uitlaten leken mij precies iets groter te zijn?

Ter illustratie (ook gespot in Knokke, maar vorig jaar denk ik (Ik vind dit echt een prachtige kleur op een R32, al is dat matzwart ook niet mis natuurlijk hé:

porsche 4ever
          '06 Skyteam Dax 50cc

Comment

• Is dat trouwens niet op dezelfde plaats gespot?

Comment

• Ja, idd ge hebt da goe gezien!
              Alle 2 bij het Rubensplein (of hoe noemt da?) gespot!
              Het zijn echt dikke karrekes die R32'kes, vooral het geluid en toch herkent bijna niemand ze en dat is echt zalig!
              porsche 4ever
              '06 Skyteam Dax 50cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
                wat een combo! waar was dit? circuit van zolder?
                inderdaad

Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                Was die bugatti een donkerblauwe?

yes, die van d'ieteren

Comment

• Ik heb die bugatti een paar weken geleden in Brussel zien staan. Wat eem zalige wagen is dat.

Comment

• veyron heb ik 5 jaar geleden zien weg scheuren op de grens met duitsland (weet niet meer welke autostrade). waren toen jonge gasten aan het stuur, had dat toen met men 2megepixel camera gefilmd allesinds, dat was een toffe ervaring, juist een turbine die je hoort

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jonasdb Bekijk Berichten
                      Het is wel een R32 denk ik aan het geluid te horen zou je het toch denken hij rijdt heel veel in Knokke rond.
                      Aan de uitlaten te zien is het toch 'n diesel ? Indien benzine moet hij zijn motor dringend laten afstellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                        Aan de uitlaten te zien is het toch 'n diesel ? Indien benzine moet hij zijn motor dringend laten afstellen.
                        Is volgens mij toch een R32 (benzine). Heeft eigenlijk alles om ene te zijn: uitlaat, sideskirts, R32 achterlichten, velgen...

Edith, verkeerd opgevat. Excuses...
                        Last edited by ; 24/10/2012, 23:31.

Comment

• directe injectie benzines roeten ook dacht ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koenigsegg ccxr Bekijk Berichten
                            Ja, sorry ik had er R32 vergeten bij te schrijven! Dat het een R32 is weet ik ook wel :p
                            Maar ik had deze vergeleken met een "normale" R32 en de uitlaten leken mij precies iets groter te zijn?

Ter illustratie (ook gespot in Knokke, maar vorig jaar denk ik (Ik vind dit echt een prachtige kleur op een R32, al is dat matzwart ook niet mis natuurlijk hé:

ik weet dat milltek hier uitlaten voor heeft...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                              directe injectie benzines roeten ook dacht ik
                              Hij zal wat rijk gechipt zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                                Ik heb toch verschillende benzinewagens gereden in mijn leven, en die uitlaten worden allemaal zwart na een tijdje hoor

Comment

• Alle benzines die ik in het verleden gehad heb hadden allemaal een mooie grijze uitlaat. En als er wat mee gevlamd was op de autostrade zagen ze er bijna wit uit. Maar die stonden wel optimaal afgesteld. Misschien dat het met directe injectie en zo anders is maar dan moeten ze toch te rijk afgesteld staan en te veel verbruik hebben denk ik.

Comment

• Je ziet dit veel bij gechipte wagens waarmee rustig gereden wordt. Meer nog indien er een turbo opzit.

Comment

• Bijgevoegde Bestanden

Comment

• vet
                                        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• vandaag op E17 Audi rs3 - wit
                                          jammergenoeg geen foto van kunnen nemen

Comment

Working...
                                          X