Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koenigsegg ccxr Bekijk BerichtenDit weekend dit golfke gespot in Knokke! Maar volgens mij zit er een andere uitlaat op, kan iemand misschien zeggen welke dit is? Het geluid in de Lippenslaan was echt zalig
Foto:
Comment
-
Ja, sorry ik had er R32 vergeten bij te schrijven! Dat het een R32 is weet ik ook wel :p
Maar ik had deze vergeleken met een "normale" R32 en de uitlaten leken mij precies iets groter te zijn?
Ter illustratie (ook gespot in Knokke, maar vorig jaar denk ik (Ik vind dit echt een prachtige kleur op een R32, al is dat matzwart ook niet mis natuurlijk hé:
porsche 4ever
'06 Skyteam Dax 50cc
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichtenwat een combo! waar was dit? circuit van zolder?
Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk BerichtenWas die bugatti een donkerblauwe?
Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk
Comment
-
veyron heb ik 5 jaar geleden zien weg scheuren op de grens met duitsland (weet niet meer welke autostrade). waren toen jonge gasten aan het stuur, had dat toen met men 2megepixel camera gefilmdallesinds, dat was een toffe ervaring, juist een turbine die je hoort
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jonasdb Bekijk BerichtenHet is wel een R32 denk ik aan het geluid te horen zou je het toch denken hij rijdt heel veel in Knokke rond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenAan de uitlaten te zien is het toch 'n diesel ? Indien benzine moet hij zijn motor dringend laten afstellen.
Edith, verkeerd opgevat. Excuses...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koenigsegg ccxr Bekijk BerichtenJa, sorry ik had er R32 vergeten bij te schrijven! Dat het een R32 is weet ik ook wel :p
Maar ik had deze vergeleken met een "normale" R32 en de uitlaten leken mij precies iets groter te zijn?
Ter illustratie (ook gespot in Knokke, maar vorig jaar denk ik (Ik vind dit echt een prachtige kleur op een R32, al is dat matzwart ook niet mis natuurlijk hé:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtendirecte injectie benzines roeten ook dacht ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenAan de uitlaten te zien is het toch 'n diesel ? Indien benzine moet hij zijn motor dringend laten afstellen.
Comment
-
Alle benzines die ik in het verleden gehad heb hadden allemaal een mooie grijze uitlaat. En als er wat mee gevlamd was op de autostrade zagen ze er bijna wit uit. Maar die stonden wel optimaal afgesteld. Misschien dat het met directe injectie en zo anders is maar dan moeten ze toch te rijk afgesteld staan en te veel verbruik hebben denk ik.
Comment
-
Comment