gisteren in roeselare aan de cityscoop een GT-R zonder de kofferspoiler
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk BerichtenFoto is van binnen genomen, vandaar de reflectie in de ruit...sorry daarvoor... Hoe exclusief zijn deze feitelijk?
DSC_0168.jpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bounceken Bekijk BerichtenHoe exclusief zijn deze feitelijk?
[ATTACH=CONFIG]93140[/ATTACH]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk BerichtenIk heb toch verschillende benzinewagens gereden in mijn leven, en die uitlaten worden allemaal zwart na een tijdje hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krisd1 Bekijk BerichtenDas raar, die van mij worden altijd blauw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk BerichtenEcht een zalige wagen! Voor zover ik weet zijn er 4 in België.
Als er hier nog eens iets speciaals op de parking staat post ik het zeker, regelmatig eens leveranciers die hier toekomen met "dikke voituren"!
Comment
-
Groetjes uit Dubai ( na de eerste parking van Dubai Mall maar gestopt)
Sent from my iPad using Tapatalk HDHier stond eens mijn auto vermeld.
Comment
-
Vervolg
Comment
-
Vervolg 2
Comment
-
Vervolg 3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenwat verkopen ze daar in die "mall" en tegen welke voorwaarden?
mooie trip?!
Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichtenserieus exclusieve wagens in Dubai.
Luxe carren zijn hier gewoon dagelijkse rides.. nothing special. Hier beseffen ze nog dat als mensen verdienen ze het ook uitgevenniet zoals in Europa waar je amper iets overhoudt en de rest nodig hebt voor levensonderhoud.
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenDat was precies het zicht op de parking rond het hotel dat men had indertijd vanuit zijn kamer van het Sheraton Park Tower hotel in Londen. Allemaal sheiks of zo en allemaal engelse chauffeurs die bogen als een knipmes voor hun bazen.
De foto's zijn cut kwaliteit maar als je goed kijkt zie je een aantal keer de nummerplaten 1 en 2. Dat zijn respectievelijk de platen van de sjieks van die Emiraten. 'DEN' top dog dus, wel cool om te zien
Alsook, verschillende wagens kunnen dezelfde nummerplaat hebben aangezien ze toch dezelfde eigenaar hebben. Geen bekrompen systeem zoals in Europa.Last edited by fblade; 31/10/2012, 07:30.Hier stond eens mijn auto vermeld.
Comment
Comment