Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
    Luxe carren zijn hier gewoon dagelijkse rides.. nothing special. Hier beseffen ze nog dat als mensen verdienen ze het ook uitgeven niet zoals in Europa waar je amper iets overhoudt en de rest nodig hebt voor levensonderhoud.

Ik denk dat er in die mannen hun loonzakje ook iets meer zit dan in het onze. Wij noemen dat decadent en ik vraag me af hoelang dat allemaal nog gaat duren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
      Ik denk dat er in die mannen hun loonzakje ook iets meer zit dan in het onze. Wij noemen dat decadent en ik vraag me af hoelang dat allemaal nog gaat duren.
      Ben je hier uberhaupt al eens geweest of gewoon wat HLN gelezen, ik gok het tweede aan je reactie te zien?

Hoe lang het gaat duren? Och, hier hebben ze een uiterst gekiemde strategie op LANGE termijn en niet zoals in Europa op korte termijn.

Ze investeren in toerisme en luxe omdat ze beseffen dat die 2 dingen geld opbrengen. Taxi, hotels, Luchtvaartmaatschappijen , luchthaven, havens, ... zijn allemaal in handen van het Emiraat en werkloosheid en vandalisme bestaat niet. Daarnaast is er ook de olie natuurlijk. Maar ze maken werk van een diversificatie van inkomstenbronnen. Als het eene wat minder gaat compenseert het andere waar in Europa ze het zo ver gekregen hebben om alles te privatiseren want dat was 'oh zo goed en geen kerntaak van de overheid' maar ze nu met de gebakken peren zitten omdat ze geen invloed hebben op de prive what so ever maar wel klagen als de winsten te groot of de prijzen te sterk stijgen.

Hier klagen ze niet dat de olieprijzen stijgen hoor, in tegendeel, dat geld wordt gebruikt en geïnvesteerd.

Laat ze hier maar lekker verkopen voor een eenmalige impact op de begroting en dan lease back constructies opzetten die binnen 5 jaar als een boomerang weer in ons bakkes komt.
      Het komt hier wel goed, maar tegen dan zijn er andere wereld machten aan het werk en Europa zal in het niets verdwijnen.

*zucht* ik zal maar stoppen met klagen en genieten want sommige mensen snapen het gewoon niet.
      Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Ben er nog niet geweest. Moet ook niet als jij die prachtige fotos blijft posten.
        Wat gaan ze daar eigenlijk doen als de olie op is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
          Ben er nog niet geweest. Moet ook niet als jij die prachtige fotos blijft posten.
          Wat gaan ze daar eigenlijk doen als de olie op is?
          Ik geloof dat zelfs nu al nog maar een beperkt percentage van hun inkomsten uit olie wordt gehaald, maar vooral uit toerisme, financiële sector, dienstverlenende sector,...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AlexanderG Bekijk Berichten
            Ik geloof dat zelfs nu al nog maar een beperkt percentage van hun inkomsten uit olie wordt gehaald, maar vooral uit toerisme, financiële sector, dienstverlenende sector,...
            Ik denk gewoon het wagenpark hier verkopen moet al een groot deel van de staatsschuld verkleinen :p

Comment

• Ik denk dat het onmogelijk is een vergelijking te maken tussen een land waar de economie op apegapen ligt, waar armoede en werkloosheid wel issues zijn, en waar je nu ziet dat velen nog liever snel geldgewin willen maken alvorens het volledige failliet een feit zal zijn, dan een poot uit te steken om de zwakkeren te helpen - Belgie dus - en een, dat is wat ik toch in de boekskes lees - "bijna sprookjesland" waar enkel de top of de foodchain vertegenwoordigt is.
              Dit is misschien interessante lektuur :

L'Etat-métropole, dépourvu de ressources pétrolières, est victime de ses excès dans l'immobilier. L'éclatement de la bulle le contraint à rééchelonner d'urgence sa dette. Les Dubaïrotes ont la gueule de bois.

ze hebben daar inderdaad hun hoofd uit hun achterste moeten halen na de crisis van 2008.
              Dit is een ander van die sprookjeslanden
              Boulimique d'investissements aux quatre coins du monde, le minuscule émirat cherche à s'imposer au sein du monde arabe. Un interventionnisme qui fascine, agace et inquiète à la fois.

Comment

• Deze gezien vandaag (en foto van getrokken ) :

Comment

• Is dat de nieuwe Dacia coupé ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                    Is dat de nieuwe Dacia coupé ??
                    ja , de GT ...
                    TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Emirates Mall deze keer :-)

Sent from my iPad using Tapatalk HD
                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Part zoveel

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Part x

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
                            ja , de GT ...
                            Knap, ge kunt zien dat ze nen nieuwe designer hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
                              Emirates Mall deze keer :-)
                              Laatste keer dat ik daar was in Juli was de sjeik/prins daar net met 5 G55's en stond er nog een afschuwelijk gepimpte SLR en een Veyron met wederom afschuwelijke kleurencombinatie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten
                                Laatste keer dat ik daar was in Juli was de sjeik/prins daar net met 5 G55's en stond er nog een afschuwelijk gepimpte SLR en een Veyron met wederom afschuwelijke kleurencombinatie.
                                smaak is jammergenoeg niet gelijk aan geld
                                2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door crosser041091 Bekijk Berichten

Uploaded with ImageShack.us

Mijn moeder haar Lexus LS600HL , goed voor 444 PK
                                  Rijdt subliem!
                                  Knappe wagen! Hoeveel verbruikt zo'n LS600 in de praktijk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                                    smaak is jammergenoeg niet gelijk aan geld
                                    Smaken en kleuren verschillen zeggen ze. En liever wat voor smakeloos moet doorgaan en "de middelen" hebben dan zéér smaakvol te zijn en ne coiffeur .......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
                                      Van de week nog tegengekomen op Antwerpse ring, rustige chauffeur.

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X