Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
Opvallende vaststelling in dit topic: Vroeger stond dat hier vol met BMW's X5 / X6. Nu niemand meer (wegens te duur en de gewone man deze nauwelijks koopt), die modellen in leasing wil, ze dus exclusief worden, kom je er in dit topic geen meer tegen.
Opvallende vaststelling in dit topic: Vroeger stond dat hier vol met BMW's X5 / X6. Nu niemand meer (wegens te duur en de gewone man deze nauwelijks koopt), die modellen in leasing wil, ze dus exclusief worden, kom je er in dit topic geen meer tegen.
Da was precies voor mijnen tijd.. Wat was er dan zo exclusief aan X5/X6?! Tenzij dan een van de M's, is dat niet bepaald materiaal voor dit topic IMO, duur of niet.
Ja, sorry ik had er R32 vergeten bij te schrijven! Dat het een R32 is weet ik ook wel :p
Maar ik had deze vergeleken met een "normale" R32 en de uitlaten leken mij precies iets groter te zijn?
Ter illustratie (ook gespot in Knokke, maar vorig jaar denk ik (Ik vind dit echt een prachtige kleur op een R32, al is dat matzwart ook niet mis natuurlijk hé:
Deze heb ik zojuist gezien in Ingelmunster het was al een iets oudere man.
Heb hier familie wonen en kom hier al 12 jaar
Al deze fotos werden op een klein uurtje getrokken op de Jumeirah Beach Walk
Maar inderdaad, hier kan je, mits wat opletten, veel betere spots doen. Heb nog een x6 hamann gezien btw, das pas vet !
AMG .. dat trek ik hier zelfs nietmeer
diene sls amg zal misschien wel de rijkste zijn.
want hoe lager het nummer op de plaat hoe meer centen je ervoor moet betalen. en die platen gaan serieus wat geld
diene sls amg zal misschien wel de rijkste zijn.
want hoe lager het nummer op de plaat hoe meer centen je ervoor moet betalen. en die platen gaan serieus wat geld
ja inderdaad, de zilveren rolls, die heeft pas geld #1 plaat .
Feit is ook dat ze meerdere wagens hebben met dezelfde nummerplaat maar laat ons zeggen dat vanaf de sub 100 de plaat steeds duurder is dan de auto
HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
Comment