Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BuckZiLLa Bekijk Berichten
    Is een occassie Valencia die we gewrapt hebben.

1M + mat geel wrap = zalig

Hoeveel vraagt ge ervoor...? En waarom moest em weg?

Comment

• zo'n zaken regel je best via PM

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jiri Bekijk Berichten
        Die Volvo staat bij Vermant in Mechelen. En zal eigendom zijn van Guy Vermant.
        En tegen een goede prijs verkoopt die alles!!!!
        tegen de juiste prijs is alles te koop
        2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
        2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
          wist ook niet dat er dergelijke volvo bestond
          op het nieuws ivm Nobelprijs in Oslo een Volvo-limo (beetje stretched)

en ook mijn eigen spot van eerder dit jaar

Comment

• corsa OPC "ring" editie .

TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
              corsa OPC "ring" editie .

nooit gesnapt wie zulke auto koopt. vr dat bedrag koop ik me liever een andere duitser hoor. tblijft tenslotte maar een corsa hé

Comment

• mensen die naar het algehele pakket kijken ipv enkel naar de badge ?
                TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• je zit met een corsa waar je minder comfort van hebt als in de gewone corsa. ok je hebt veel pk's maar wat het allemaal kost vr in te schrijven :s ik snap ook wel dat het de goedkoopste manier is om met zoveel pk's rond te rijden maar kvroeg me dat gwn af, een grote markt zal er wrs niet voor zijn

Comment

• Goh, ik denk ook dat je voor die prijs, op sportief vlak althans, beter gesteld bent met zo'n Corsa. Maar als je het hele pakket bekijkt liggen de zaken wel anders voor de meesten denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak Bekijk Berichten
                      je zit met een corsa waar je minder comfort van hebt als in de gewone corsa. ok je hebt veel pk's maar wat het allemaal kost vr in te schrijven
                      een m3 heeft ook minder comfort dan een gewone 3, je hebt ook meer pk's en het kost ook meer inschrijving.

zelfde logica dus.
                      maar degene met de opc corsa kan wel rondjes rijden rond de saaie 316d die waarschijnlijk evenveel kost.
                      wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                        een m3 heeft ook minder comfort dan een gewone 3, je hebt ook meer pk's en het kost ook meer inschrijving.

zelfde logica dus.
                        maar degene met de opc corsa kan wel rondjes rijden rond de saaie 316d die waarschijnlijk evenveel kost.
                        ja logische uitleg x

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                            Knap!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak Bekijk Berichten
                              nooit gesnapt wie zulke auto koopt. vr dat bedrag koop ik me liever een andere duitser hoor. tblijft tenslotte maar een corsa hé
                              Zo'n beetje dezelfde mentaliteit als de meeste Belgen. Ik heb zoveel geld, dus ik koop iets waarmee mijn buren zien dat ik zoveel geld heb. Dus liever een 520 dan een 330 want die eerste is wel een 5 en die tweede maar een drie...

Maar een Corsa, en ik rij een Astra, of Polo en Golf... en vul het rijtje maar aan.

Comment

• zo'n mentaliteit heb ik niet hoor torque. ik wil gewoon zeggen: moest ik 24000 euro aan een auto geven, het zou dan eerder een goed uitgeruste golf zijn of astra of eender wat. maar toch gn corsa met veel pk's, das alles.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk Berichten
                                  Zo'n beetje dezelfde mentaliteit als de meeste Belgen. Ik heb zoveel geld, dus ik koop iets waarmee mijn buren zien dat ik zoveel geld heb. Dus liever een 520 dan een 330 want die eerste is wel een 5 en die tweede maar een drie...

Maar een Corsa, en ik rij een Astra, of Polo en Golf... en vul het rijtje maar aan.
                                  smaken en kleuren

ik heb ook liever een 520 dan een 330.
                                  wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk Berichten
                                    Zo'n beetje dezelfde mentaliteit als de meeste Belgen. Ik heb zoveel geld, dus ik koop iets waarmee mijn buren zien dat ik zoveel geld heb. Dus liever een 520 dan een 330 .
                                    Dat is toch logisch, wat ben je tegenwoordig met zo'n "zware" motor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
                                      mensen die naar het algehele pakket kijken ipv enkel naar de badge ?
                                      ²²²²²²
                                      2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                      2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
                                        Bwa, ik zou liever een 330 hebben ipv 520 hoor...
                                        en yannick, uw pa rijdt toch met een AM? Of is dat van iemand anders hier?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
                                          een drie liter is geen zware motor

Comment

Working...
                                          X