Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
centrum Gent deze middag, ik wist niet eens dat deze bestond2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichteneen drie liter is geen zware motor
Camions tel ik natuurlijk niet mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichteneen drie liter is geen zware motor
Liever een 520 dan een 330 (met een zwaardere motor). Zo'n 520 is ruim voldoende voor dagelijkse ritten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichtenja als je in België woont zou je niet eens weten dat die bestaat hehe"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current:Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lester Bekijk BerichtenZou de eigenaar eigenlijk weten dat er zoiets als een carwash bestaat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenEen paar foto's van Autoworld bij nacht:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk BerichtenAh, das in Brussel zeker ? Ben daar enkele maanden geleden ook geweest. Staat veel mooi gerief binnen. Naar het schijnt zou 80% van wat daar binnen staat van dezelfde eigenaar zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
centrum Gent deze middag, ik wist niet eens dat deze bestond
Comment
-
Made my day
Sent from my iPhone using Tapatalk"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current:Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lester Bekijk Berichten
Made my day
Sent from my iPhone using Tapatalk
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lester Bekijk Berichten
Made my day
Sent from my iPhone using Tapatalk
gisteren ook zo ene gezien op E17 richting gent in lokeren, maar veel donkerdere kleur
wel op MC-nummerplaten en toen er een "oude" Nissan in panne stond op pechstrook, ging hij toch eens stevig in de remmen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenDie nissan staat ook slecht op de pechstrook, half schuin.. Ik kan me dan best voorstellen dat je dat als flitser beziet
klopt, raar zicht
Comment
Comment