Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
    Misschien niet meer zo exclusief maar toch een aparte verschijning :

+

Ook een nieuwe leeuw :
    Kleur valt wel mee, maar ik vind de auto zelf echt niet mooi (niet mijn smaak). En zeker 's nachts als je deze ziet rijden. Die LED lijntjes op de zijkant zijn er wat over vind ik. 1 lijntje had mooier geweest. Maar wel prachtig onderhouden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jonasdb Bekijk Berichten
      Is der daar ergens kermis in de buurt dat is de eigenaar van de Polyp een atractie.
      Die staat hier ook soms als er kermis is.
      Wel ik volgde hem sinds nieuwpoort, en gisteren zag ik dat er momenteel op de zeedijk in nieuwpoort effectief een polyp staat
      BMW F10 535d
      Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
        die grijze: zo'n foute velgen! Van het merk 'genesis' als ik mij niet vergis..
        Dat was ook het eerste wat mij opviel.
        '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• Deze ochtend tegengekomen thv Herent(E314).

Alsook afgelopen zomer deze prachtige italiaanse Classic car thv de Antwerpse ring tegengekomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
            die grijze: zo'n foute velgen! Van het merk 'genesis' als ik mij niet vergis..
            lijken me eerder BSA te zijn?
            wimoptiek.be op

Comment

• [QUOTE=Philippe_RS;5024788]Deze ochtend tegengekomen thv Herent(E314).

Knappe Insignia :-)

Comment

• [QUOTE=Underwood;5025078]
                Oorspronkelijk geplaatst door Philippe_RS Bekijk Berichten
                Deze ochtend tegengekomen thv Herent(E314).

Knappe Insignia :-)

Echt niet he, die sprinter is vet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philippe_RS Bekijk Berichten
                  Deze ochtend tegengekomen thv Herent(E314).

Alsook afgelopen zomer deze prachtige italiaanse Classic car thv de Antwerpse ring tegengekomen.
                  Ik ben eergisteren nog even langsgeweest bij de eigenaar van die Exige S.

DSC01499.jpg

Comment

• BMW M3 CRT (Carbon Racing Technology). Deze staat momenteel te koop bij BMW Dejonckheere Roeselare voor zo'n €120000!

Comment

• Was/is van iemand van Izegem, wist niet dat hij te koop stond.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jonasdb Bekijk Berichten
                        Was/is van iemand van Izegem, wist niet dat hij te koop stond.
                        Die van Izegem zal wel van iemand anders zijn want deze CRT is van Dejonckheere zelf. (5000km)
                        AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Tesla in Dendermonde , efkes later een rode gallardo die alles open trok.

Comment

• Een M3 duo op de parking van Carrefour schoten deze week

Dag erop stond de witte er terug samen met een M550

(de witte had mooi detail: echte M-rijdershandschoenen in de wagen )

Comment

• Voor mij de zilvere (E46) graag.
                              2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                              2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                              2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door leenper Bekijk Berichten
                                BMW M3 CRT (Carbon Racing Technology). Deze staat momenteel te koop bij BMW Dejonckheere Roeselare voor zo'n €120000!

Was van de baas van het bedrijf naast ons. Heeft nu een nieuwe BMW M5. Zalig om deze te horen.
                                Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
                                2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
                                2014 Golf 7 R ---> Verkocht
                                2008 BMW E91 335i --> Verkocht
                                2015 Golf 7 GTD

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door leenper Bekijk Berichten
                                  Die van Izegem zal wel van iemand anders zijn want deze CRT is van Dejonckheere zelf. (5000km)
                                  http://nl.autoscout24.be/Details.asp...95&sbs=ListEne
                                  dat is een pak meer €'s dan een andere M3
                                  iemand een idee wat er allemaal in carbon is uitgevoerd?
                                  hoeveel kg lichter dan andere M3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                                    dat is een pak meer €'s dan een andere M3
                                    iemand een idee wat er allemaal in carbon is uitgevoerd?
                                    hoeveel kg lichter dan andere M3
                                    Motorkap is allesinds 50% lichter dan van een 'gewone' M3
                                    En hij weegt 45Kg minder. Waarschijnlijk ook omdat je maar met 2 kunt zitten achterin door de kuipzetels.
                                    En heeft evenveel pk/NM als de M3 GTS, 450pk/440NM.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frédéric_01 Bekijk Berichten
                                      Was van de baas van het bedrijf naast ons. Heeft nu een nieuwe BMW M5. Zalig om deze te horen.
                                      Wat jammer dat die M3 geen coupé is.

Oorspronkelijk geplaatst door jonasdb Bekijk Berichten
                                      Motorkap is allesinds 50% lichter dan van een 'gewone' M3
                                      En hij weegt 45Kg minder. Waarschijnlijk ook omdat je maar met 2 kunt zitten achterin door de kuipzetels.
                                      En heeft evenveel pk/NM als de M3 GTS, 450pk/440NM.
                                      Dat zijn zeer dure kilo's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                        Wat jammer dat die M3 geen coupé is.

Dat zijn zeer dure kilo's
                                        Inderdaad

Comment

• Klant kwam verleden week ook toe met leuk speelgoed...

Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
                                          Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
                                          Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
                                          Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008

Comment

Working...
                                          X