wat leuk voor jou ....
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichtenweer zo nen oude zak aan het stuur dat nog geen gsm kan synchroniseren met zijn ferrari.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Autospotting Belgium Bekijk Berichten[ATTACH=CONFIG]95059[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]95060[/ATTACH]
Ferrari FF op Place de la Concorde in Parijs.
Willen jullie meer foto's van ons zien?
https://www.facebook.com/pages/Autospotting-Belgium/
eerst en vooral welkom op het forum.
Neem gerust even je tijd om de forumopbouw onder de knie te krijgen.
Uw topic aangaande de Ferrari die je gespot had in Parijs werd verplaatst naar dit topic. Vooraleer je een topic aanmaakt kijk dan eerst even of er geen gelijkaardig gerelateerd al bestaat. Post dan jouw reactie daar. Zo blijft de forumstructuur overzichtelijker.
Met vriendelijke groeten McClane.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenGeachte,
eerst en vooral welkom op het forum.
Neem gerust even je tijd om de forumopbouw onder de knie te krijgen.
Uw topic aangaande de Ferrari die je gespot had in Parijs werd verplaatst naar dit topic. Vooraleer je een topic aanmaakt kijk dan eerst even of er geen gelijkaardig gerelateerd al bestaat. Post dan jouw reactie daar. Zo blijft de forumstructuur overzichtelijker.
Met vriendelijke groeten McClane.
Bedankt,
Autospotting Belgium
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk BerichtenGisteren rond 4 uur een fisker karma gespot in de Jozef Plateaustraat in gent, was een bruinachtige. 1-DND-255 als ik mij niet vergis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk BerichtenGisteren rond 4 uur een fisker karma gespot in de Jozef Plateaustraat in gent, was een bruinachtige. 1-DND-255 als ik mij niet vergis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Autospotting Belgium Bekijk BerichtenHoe kan je je foto weergeven in je reactie zonder dat er een link verschijnt?Last edited by Speedhunter; 13/02/2013, 20:38.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk BerichtenOverlaatst ook een gespot in het Gentse, Lochristi. Ik weet ondertussen van 4 stuks in/rond Gent
Comment
-
Hier rijden er ook een aantal rond, wat eigl ook niet verwonderlijk is. Vandaag er 4 tegen gekomen.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Autospotting Belgium Bekijk Berichten[img]http://www.flickr.com/photos/autospotting/8454394730/in/photostream/lightbox/[/img]Hier stond eens mijn auto vermeld.
Comment
-
-
Comment