Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Deze staat in een garage in Dubai...waar exclusief net niet exclusief genoeg blijkt te zijn...Rare smaken hebben die arabieren.

“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Comment

• Could be worse

Comment

• Nog steeds zowat de dikste kar ooit imho, zo'n F40.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
              Could be worse

alle 3 verdienen ze zeker hun plaats. een perfecte garage.
              wimoptiek.be op

Comment

• Speedster & Carrera 4S Cabrio

Opel Speedster: http://www.autogespot.com/nl/viewima...01072011184820

Porsche 911 997 Carrera 4S Cabriolet::http://www.autogespot.com/nl/viewima...01072011185849
                There is never time to do it right but there is always time to do it over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musiclioncarman Bekijk Berichten
                  Het is veel leuker als je gewoon foto's plaatst ipv linkjes!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde Bekijk Berichten
                    Het is veel leuker als je gewoon foto's plaatst ipv linkjes!
                    Klopt, ik ben ook te lui om te klikken.
                    EDIT: toch heel even gekeken, maar 't is weer vanop een brug aan de snelweg dus venster was rap terug dicht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
                      Klopt, ik ben ook te lui om te klikken.
                      EDIT: toch heel even gekeken, maar 't is weer vanop een brug aan de snelweg dus venster was rap terug dicht.
                      Speedster niet, Porsche idd. Iets minder lui zijn helpt ook, maar ik zal er aan denken
                      There is never time to do it right but there is always time to do it over.

Comment

• TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Portfolio
                          | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

Comment

• DBS in Brussel

Comment

• Op de Louizalaan staat er eentje elke keer geparkeerd op dezelfde plaats als ik er kom, heerlijk machien blijft dat toch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
                                Op de Louizalaan staat er eentje elke keer geparkeerd op dezelfde plaats als ik er kom, heerlijk machien blijft dat toch.
                                PYL? Stond er vandaag ook
                                Ook nog SL 65 AMG, matzwarte R8 en LP-560 spider gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde Bekijk Berichten
                                  PYL? Stond er vandaag ook
                                  Ook nog SL 65 AMG, matzwarte R8 en LP-560 spider gezien.
                                  Klopt!

Comment

• ik weet het geen foto, maar hier wordt het wel gelezen.

gisteren in aalst een britse am vantage Q gezien
                                    er stond vantage op en achter vantage stond er een Q. hij had ook een carbon kofferspoiler. iemand een idee? want ik vind daar precies niets over terug.
                                    wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                      ik weet het geen foto, maar hier wordt het wel gelezen.

gisteren in aalst een britse am vantage Q gezien
                                      er stond vantage op en achter vantage stond er een Q. hij had ook een carbon kofferspoiler. iemand een idee? want ik vind daar precies niets over terug.
                                      Zeker dat het geen 'S was die erachter stond?

Comment

• Exclusief? BMW 740d

Hij stond wel redelijk slecht geparkeerd.
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                          Exclusief? BMW 740d

Hij stond wel redelijk slecht geparkeerd.
                                          Hoor ik daar enkele tonnen ironie?

Een 7 is sowieso niet echt zeldzaam tenzij de 60i of B7.

Comment

Working...
                                          X