Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• yap!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
      Oorspronkelijk geplaatst door Stef69
      deze dus :

is mijn buur

vrijdag de P-110 nog eens gezien in Gent centrum

Staat die Lambo op de grote baan?? Toch eens passeren dan Nog nooit gezien in Zele.
      niet in Zele, in de buurt van Zele, grote baan naar Gent

edit : te laat van mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
        niet in Zele, in de buurt van Zele, grote baan naar Gent

edit : te laat van mij
        Dat is toch al een eindje Wel een leuke buur, met een mooi wagenpark. De M3 zie ik het vaakst

Comment

• Comment

• Die Fisker's zijn toch wel prachtige wagens! Spijtig dat ze wat in de problemen zitten.

Comment

• Qua looks waauw... maar ik vind de aandrijflijn/motor een beetje flauw

Comment

• 2014 Bmw 118d Estorill //M
                2000 Bmw 320d
                2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Ginetta ?!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk Berichten
                    Ginetta ?!
                    Yep dat was hem, was de naam vergeten En dan nog een nummertje erachter g28, 27?
                    2014 Bmw 118d Estorill //M
                    2000 Bmw 320d
                    2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                    2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                    https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                    Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                    http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                    Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dragon Bekijk Berichten
                      Enige serieuse minpunt van deze wagen is de koppeling. Zelfs bij gewoon rijden is het zeer moeilijk het om de juiste "plek" te vinden om de koppeling perfect te laten komen.
                      Hierdoor is er op 12.000km (7400miles) ook de koppeling al vervangen. Prijs hiervan 8100 euro Mss beter een automaat ingestoken.
                      De auto is wel "echt" snel. Dit moet zowat de snelste wagen zijn waar ik ooit mee reed. M5 E60 of F 11 zijn er niks tegen.
                      Sorry maar waar haalt iemand het om in een FORD GT een automaat te leggen? Er al aan denken zou een misdrijf moeten zijn... Eerst en vooral is een Ford GT nooit automaat uitgekomen waarbij het dan ook een ernstige afbreuk zou zijn. Tevens zou de waarde van de wagen onaanvaardbaar veel dalen. Hier hoort gewoon een manueel in. Hij schakelt kort en accuraat en dat maakt het racegevoel voor mij compleet. De koppeling is inderdaad wel een zwak punt maar dan toch liever laten repareren of een upgrade met kevlar platen laten steken dan ook maar te denken aan een automaat.

Voor de rest geef ik je volledig gelijk. Zoiets rijd eenmaal hard, die waar ik al enkele keren mee gereden heb, had KW vering en dat scheelde al een hoop maar toch blijf je echt alles voelen. Persoonlijk vind ik de zetels niet makkelijk. Zelf ben ik er mee naar Duitsland gereden waarbij ik toch ongeveer een dikke 5 uur (bijna aan 1 stuk) in de zetels zat en ik vond het geen meerwaarde voor mijn rug (mijn achterwerk kon er ook niet van genieten).
                      Voor de rest is het wel een raket (als jij het zelf wilt) want zoals alreeds aangehaalt is 'normaal' rijden geen enkel probleem.

Groetjes,
                      Een mede Ford GT liefhebber

Comment

• Turbo s

Bijgevoegde Bestanden
                        Last edited by ; 18/03/2013, 17:55.

Comment

• Comment

• Edit: mag weg deze post

Comment

• MC Stradale's!! MC Stradale's everywhere! Zalige spot.

Portfolio
                              | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

Comment

• Mooi verpakt die Maserati's. Zelfs de details zijn verzorgd.

Comment

• Had gele performance klauwen!

Comment

• Mooie maserati's en zo mooi afgedekt.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robiin Bekijk Berichten
                                      Had gele performance klauwen!
                                      Vanmorgen ook een M3 tegengekomen, wel een E46 Cabrio. Licht sprong op groen en zette eens alles open

Comment

• is van een werknemer van BR-performance.
                                        BMW X5 45e

Comment

• Waanzinnige spot!

Sent from my iPhone using Tapatalk
                                          "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

Working...
                                          X