Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dequal Bekijk Berichten
      MC Stradale's!! MC Stradale's everywhere! Zalige spot.

Zijn zulke transporten beveiligd? Heb met dat al dikwijls afgevraagd telkens ik zo'n duur transport tegenkom.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
        Mooi verpakt die Maserati's. Zelfs de details zijn verzorgd.
        een wrap in fabriek aangebracht ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Torchus Bekijk Berichten
          Zijn zulke transporten beveiligd? Heb met dat al dikwijls afgevraagd telkens ik zo'n duur transport tegenkom.
          Zal wel verzekerd zijn veronderstel ik? En misschien sturen ze de sleutels appart op? En die truck zal hoogst waarschijnlijk wel één of ander tracking device hebben?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
            Mooi verpakt die Maserati's. Zelfs de details zijn verzorgd.
            Moest ik zo'n Maserati bezitten zou ik graag zo een doek hebben voor in de garage. Heerlijk.
            2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
            2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
            2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Torchus Bekijk Berichten
              Als ik me niet vergis worden de sleutels naar de garage gestuurd op de dag dat de vrachtwagen vertrekt. Weet niet of dat bij alle merken zo is.

Sent from my iPhone using Tapatalk
              "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lester Bekijk Berichten
                Als ik me niet vergis worden de sleutels naar de garage gestuurd op de dag dat de vrachtwagen vertrekt. Weet niet of dat bij alle merken zo is.

er voor versturen zal moeilijk zijn, hoe komen ze anders op de vrachtwagen

moet wel heel duur worden als de post even vertraging heeft ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                  is van een werknemer van BR-performance.
                  Die E46 of E92?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                    is van een werknemer van BR-performance.
                    Dacht het al, herkende die plaat... super toffe belevenis met die kar gehad. Ik ruik de geur van de banden nog steeds

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jonasdb Bekijk Berichten
                      Die E46 of E92?
                      Die E92
                      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                        Dacht het al, herkende die plaat... super toffe belevenis met die kar gehad. Ik ruik de geur van de banden nog steeds
                        Raar, maar ik rook vandaag dezelfde geur
                        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                          er voor versturen zal moeilijk zijn, hoe komen ze anders op de vrachtwagen

moet wel heel duur worden als de post even vertraging heeft ;-)
                          Welja, dat is wat ik bedoelde; zodra ze op de vrachtwagen geladen zijn :-)
                          "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                            Moest ik zo'n Maserati bezitten zou ik graag zo een doek hebben voor in de garage. Heerlijk.
                            Voor elke ietwat speciale wagen MOET je een 'pyjama' hebben !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lester Bekijk Berichten

Zeker niet bij alle merken zo
                              Meestal zit de sleutel er gewoon op. Ze moeten ze natuurlijk op en af de camion krijgen...

Comment

• Of de trucker heeft hem gewoon bij hem id cabine loggen. Kennis van mij reed vroeger af & toe eens belgië-duitsland en terug met een oplegger vol AMG's en ferrari's (f355) en ander exclusief spul & had altijd de sleutels bij hem.

Die f355 weet ik nog, want dat was een tijdje zijn daily

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

streetka, zijn best nog vinnig, maar zuipt nogal veel.
                                  wimoptiek.be op

Comment

• Bwa, gemiddeld 8l voor een atmo 1.6, valt toch mee?

Comment

• gemiddeld 8l, maar om eerlijk te zijn zat ik daar dikwijls boven, omdat het zo uitnodigend was.
                                      zelfde met bv een golfI cabrio met de gti motor in. dat metertje zie je ook per seconde zakken.
                                      wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk Berichten
                                        Helemaal mee eens.
                                        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk Berichten
                                          Over pyjama's gesproken, weet er iemand een winkel waar je er zo kan gaan halen?

Comment

Working...
                                          X