Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dequal Bekijk BerichtenMC Stradale's!! MC Stradale's everywhere! Zalige spot.
Zijn zulke transporten beveiligd? Heb met dat al dikwijls afgevraagd telkens ik zo'n duur transport tegenkom.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk BerichtenMooi verpakt die Maserati's. Zelfs de details zijn verzorgd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Torchus Bekijk BerichtenZijn zulke transporten beveiligd? Heb met dat al dikwijls afgevraagd telkens ik zo'n duur transport tegenkom.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk BerichtenMooi verpakt die Maserati's. Zelfs de details zijn verzorgd.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Torchus Bekijk BerichtenZijn zulke transporten beveiligd? Heb met dat al dikwijls afgevraagd telkens ik zo'n duur transport tegenkom.
Sent from my iPhone using Tapatalk"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current:Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lester Bekijk BerichtenAls ik me niet vergis worden de sleutels naar de garage gestuurd op de dag dat de vrachtwagen vertrekt. Weet niet of dat bij alle merken zo is.
Sent from my iPhone using Tapatalk
moet wel heel duur worden als de post even vertraging heeft ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenis van een werknemer van BR-performance.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenis van een werknemer van BR-performance.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenDacht het al, herkende die plaat... super toffe belevenis met die kar gehad. Ik ruik de geur van de banden nog steedsBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtener voor versturen zal moeilijk zijn, hoe komen ze anders op de vrachtwagen
moet wel heel duur worden als de post even vertraging heeft ;-)"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current:Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenMoest ik zo'n Maserati bezitten zou ik graag zo een doek hebben voor in de garage. Heerlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lester Bekijk BerichtenAls ik me niet vergis worden de sleutels naar de garage gestuurd op de dag dat de vrachtwagen vertrekt. Weet niet of dat bij alle merken zo is.
Meestal zit de sleutel er gewoon op. Ze moeten ze natuurlijk op en af de camion krijgen...
Comment
-
Of de trucker heeft hem gewoon bij hem id cabine loggen. Kennis van mij reed vroeger af & toe eens belgië-duitsland en terug met een oplegger vol AMG's en ferrari's (f355) en ander exclusief spul & had altijd de sleutels bij hem.
Die f355 weet ik nog, want dat was een tijdje zijn daily
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
streetka, zijn best nog vinnig, maar zuipt nogal veel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk BerichtenVoor elke ietwat speciale wagen MOET je een 'pyjama' hebben !2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk BerichtenVoor elke ietwat speciale wagen MOET je een 'pyjama' hebben !
Comment
Comment