Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Lester Bekijk Berichten
    Als ik me niet vergis worden de sleutels naar de garage gestuurd op de dag dat de vrachtwagen vertrekt. Weet niet of dat bij alle merken zo is.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    boorddocumenten worden ook later opgestuurd en zullen nooit bij de lading wagens aanwezig zijn
    2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
    2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Inderdaad, sleutels heeft de chauffeur van de vracht altijd bij hem. Dit voor noodgevallen als er wagens moeten verplaatst worden ofzo.
      Aan de andere kant worden inderdaad de papieren wel altijd afzonderlijk naar de dealers opgezonden.

Speciaal bewaakt zijn die cargos zeker niet maar wel goed verzekerd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
        Over pyjama's gesproken, weet er iemand een winkel waar je er zo kan gaan halen?

Voor welk merk/type ?

Comment

• 12345

Bijgevoegde Bestanden
          Last edited by ; 21/03/2013, 18:50.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk Berichten
            Voor welk merk/type ?
            Wel momenteel rijd ik dus met een Corsa, maar als die eraan is, zou ik me wel zo een pyjama durven aanschaffen voor m'n nieuwe wagen, zal waarschijnlijk een sedan zijn.
            'T gaat er misschien over voor een nieuwe wagen, maar toch, 'k vraag me gewoon af waar je zoiets kan krijgen en wat de kostprijs is

Comment

• Vanmorgen een 760i op Nederlandse platen ter hoogte van Oelegem op de E34. Misschien niet zo heel exclusief, maar had deze nog nooit gezien.

Vertoonde wel asociaal gedrag, constant veranderen van rijvak en na verloop van tijd werd hij de file beu en stak deze dan maar voorbij via bus/pechstrook.

Comment

• Vanavond op de ring rond Hasselt...

DSC_0161.jpg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frankjacobs Bekijk Berichten
                  Vanavond op de ring rond Hasselt...

[ATTACH=CONFIG]96037[/ATTACH]
                  Niet ''moeders mooiste'' maar wel een indrukwekkende verschijning.
                  2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                  2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                  2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Overduidelijk de fout van de Range, over een volle witte lijn rijden! Kom op
                    Geel is een speciaal kleurke daar op... i like it.

Comment

• Wil er ook eens eentje spotten heb nog nooit 'n aventador gezien in 't echt !
                      Wat een beest <3

Comment

• Niet moeders mooiste? Ieder zijn mening natuurlijk, maar voor mij is dit "het van het"

Comment

• In Mechelen al eens een oranje Aventador gezien

Comment

• Vandaag een Mercedes Benz E AMG gespot in panne midden op de weg aan een rood licht. (in Bergen)
                            Kheb daar redelijk wa lekkers gezien on der andere ne Ford 150 Raptor Zalige gril.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nicksken Bekijk Berichten
                              Niet moeders mooiste? Ieder zijn mening natuurlijk, maar voor mij is dit "het van het"
                              Gelukkig dat smaken verschillen! Een Murcielago vind ik 10x knapper.
                              2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                              2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                              2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door eth0 Bekijk Berichten
                                Wil er ook eens eentje spotten heb nog nooit 'n aventador gezien in 't echt !
                                Wat een beest <3
                                Vorig jaar ergens eens gepasseerd geweest door ene op E403 en kan u zeggen, sound Dat heeft bijna een heel baanvak nodig, zo breed.

Comment

• In Welle een tijdje geleden een matblauwe RS5 gezien op platen van Monaco. En aan het stuur een gast van begin de 20.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                                    Gelukkig dat smaken verschillen! Een Murcielago vind ik 10x knapper.
                                    Idd, een Murcielago is ook een beest

Comment

• Er juist dit gespot:

IMG_0278.jpg

Comment

• Daar staan eigenlijk veel dikke bakken. heb er ook al een aantal keer een CL AMG zien staan.
                                        BMW X5 45e

Comment

• Dat is aan Afrit Nossegem he.
                                          Staan inderdaad vaak dikke bakken.

Comment

Working...
                                          X