Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
Inderdaad, sleutels heeft de chauffeur van de vracht altijd bij hem. Dit voor noodgevallen als er wagens moeten verplaatst worden ofzo.
Aan de andere kant worden inderdaad de papieren wel altijd afzonderlijk naar de dealers opgezonden.
Speciaal bewaakt zijn die cargos zeker niet maar wel goed verzekerd
Wel momenteel rijd ik dus met een Corsa, maar als die eraan is, zou ik me wel zo een pyjama durven aanschaffen voor m'n nieuwe wagen, zal waarschijnlijk een sedan zijn.
'T gaat er misschien over voor een nieuwe wagen, maar toch, 'k vraag me gewoon af waar je zoiets kan krijgen en wat de kostprijs is
Vanmorgen een 760i op Nederlandse platen ter hoogte van Oelegem op de E34. Misschien niet zo heel exclusief, maar had deze nog nooit gezien.
Vertoonde wel asociaal gedrag, constant veranderen van rijvak en na verloop van tijd werd hij de file beu en stak deze dan maar voorbij via bus/pechstrook.
Vandaag een Mercedes Benz E AMG gespot in panne midden op de weg aan een rood licht. (in Bergen)
Kheb daar redelijk wa lekkers gezien on der andere ne Ford 150 Raptor Zalige gril.
Comment