Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
Is een testwagen van LMS, je ziet ze wel vaker rijden daar in Haasrode, dat soort dingen. Is geen protoype, gewoon een soort mule om bepaalde dingen mee te testen.
als ik mij niet vergis is die witte wagen met martini striping ==> Porsche 996
Klopt, das een 996 met martini striping en rode velgen, en die stond zaterdag in knokke. Alsook een heleboel ander moois waaronder 2 x E63 AMG, G63 AMG, de S63 AMG van Enzo Ide, nieuw model ML63 AMG, meer porsches dan taxi's in brussel, de nieuwe maser Quattroporte op Z-platen (beetje vreemde styling vind ik toch, maar op dit moment nog bijna nergens te zien) en de occasionele ferarri (F430, 360 spyder en 575). Blijft steeds een plezier voor de autoliefhebber
Klopt, das een 996 met martini striping en rode velgen, en die stond zaterdag in knokke. Alsook een heleboel ander moois waaronder 2 x E63 AMG, G63 AMG, de S63 AMG van Enzo Ide, nieuw model ML63 AMG, meer porsches dan taxi's in brussel, de nieuwe maser Quattroporte op Z-platen (beetje vreemde styling vind ik toch, maar op dit moment nog bijna nergens te zien) en de occasionele ferarri (F430, 360 spyder en 575). Blijft steeds een plezier voor de autoliefhebber
Altijd spijtig dat het daar meestal een overrompeling is van mensen met het syndroom op zo'n momenten. Ik begrijp niet dat ze daar nog geen remedie tegen gevonden hebben.
Deze stond aan powerwheels vandaag in ieper. Ik dacht eerst dat het een Eleanor replica was van achteraan gezien, maar de voorkant was een gigantische chrome grille aanwezig.
De bediende van het tankstation ernaast wist me te vertellen dat er een V8 in lag die ong. 500pk produceerde.
In het terugrijden vlug een foto genomen met m'n oude gsm, sry voor de kwaliteit
Is een testwagen van LMS, je ziet ze wel vaker rijden daar in Haasrode, dat soort dingen. Is geen protoype, gewoon een soort mule om bepaalde dingen mee te testen.
LMS, dan zal het met rijgeluid te maken hebben. Uitlaten en zo.
Altijd spijtig dat het daar meestal een overrompeling is van mensen met het syndroom op zo'n momenten. Ik begrijp niet dat ze daar nog geen remedie tegen gevonden hebben.
de eerste zon was er an al die snotapen met hun camera zijn hun knokke spots nog niet komen posten - waar gaat de wereld naartoe zeg pffff
haha
Ga dan maar eens kijken op Autogespot.be/nl
Het is weer vollen bak in Knokke precies met de paasvakantie, ik heb daar niks op tegen want ik doe dat zelf ook (me ne compactcamera ), ma ik ga niet als nen debiel achter een gaan auto renne om toch maar een fotoke te hebben ze
Terwijl da ze 50m verder parkeren en er dan RUSTIG naar toe te stappen ipv mense omver te lope...
En dat kruispunt als ge Knokke binnenkomt is ook altijd grappig, zeker in de zomer als ze daar me nen hele groep staan!
Gewoon auto's tegenhoude en op straat springen vinden die blijkbaar "normaal" maarja ge kunt moeilijk een omheining langs de straat trekke eh!
Comment