Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m.
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk BerichtenPersoonlijk vind ik een Ford niet zo exclusief......eerder zoiets :
.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenSuperleggera waar ik het gisteren over had, stond er weer:
http://www.autoforum.be/album.php?al...chmentid=96434Mr Drift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk BerichtenIs een trofeo stradale.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenHmm ja inderdaad, de front is anders tov de Superleggera... Tnx voor de correctie, ze hebben zoveel versies
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk Berichten4 Mclaren's op een rijtje
[ATTACH=CONFIG]96432[/ATTACH]
Redelijk logisch want ze moeten binnen in de garage juist daarachter ;-)2014 Porsche Boxster 981
2015 BMW serie 2 Cab 220d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Car enthusiast Bekijk BerichtenAls ik mij niet vergis is zijn daily een Golf R32 ;-)Ga ik eens op letten of ik daar een R32 zie staan als ik er passeer, kan niet meer met zekerheid zeggen of ik er daar al eentje heb zien staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenKen je de eigenaar daarvan misschien?Ga ik eens op letten of ik daar een R32 zie staan als ik er passeer, kan niet meer met zekerheid zeggen of ik er daar al eentje heb zien staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Car enthusiast Bekijk BerichtenIk woon in die straat en zowat dagelijks staat die R32 er en telkens die Gallardo er staat (niet vaak genoeg naar mijn goesting ;-)) is die golf nergens te bespeuren. Kan uiteraard volledig toeval zijn ook :-pIs nog maar de 1e keer dat ik die Gallardo er zie staan (wel 2 dagen achtereen al).
Met wat rijd jij, kan ik daar ook eens op letten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenMoet ik eens op letten danIs nog maar de 1e keer dat ik die Gallardo er zie staan (wel 2 dagen achtereen al).
Met wat rijd jij, kan ik daar ook eens op letten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Car enthusiast Bekijk BerichtenBMW 1hatch ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer e46 Bekijk Berichtendeze izs wel een fiesta st model 2013, is de eerste gelevert in belgie, ze komen pasin de schowrooms in mei.
dus toch redelijk exclusief voor het moment vermits ze nog niet te bezien zijn bij de dealers
vraag me wel af hoe hij al zo snel aan een fiesta st geraakt is als ze pas in mei in de showroom staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door drejek Bekijk Berichtenvind het ook een mooie spot.
vraag me wel af hoe hij al zo snel aan een fiesta st geraakt is als ze pas in mei in de showroom staan
http://www.autoscout24.be/ListGN.asp...D&ustate=N%2CU2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenKans is groot dat een import voertuig is uit Duitsland. Daar staan ze al met ''hopen'' te koop.
http://www.autoscout24.be/ListGN.asp...D&ustate=N%2CU
is geen import! Is verleden week geleverd.
Ik weet het uit zeer goede bron, want de wagen is van mijn zoon.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer e46 Bekijk Berichtenhij werkt bij een ford garage, is besteld begin januari, normaal kwam hij pas in mei.
Ik weet het uit zeer goede bron, want de wagen is van mijn zoon.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dequal Bekijk BerichtenJa hallo, zo'n Trofeo Stradale wil ik ook wel nog een keer platen of shoot van doen. Zo'n dikke wagen zeg.
Nice sound
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer e46 Bekijk Berichtenhij werkt bij een ford garage, is besteld begin januari, normaal kwam hij pas in mei.
Ik weet het uit zeer goede bron, want de wagen is van mijn zoon.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current:Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
Comment