Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
    Is dit niet gewoon voor de McLaren garage Ginion in Brussel?
    inderdaad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
      Persoonlijk vind ik een Ford niet zo exclusief......eerder zoiets :

.....
      Voor mijn part is een Fiesta ST wel exclusief. Het moeten geen bakken van +100.000€ zijn om exclusief te zijn he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
        Is een trofeo stradale.
        Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten
          Is een trofeo stradale.
          Hmm ja inderdaad, de front is anders tov de Superleggera... Tnx voor de correctie, ze hebben zoveel versies

Comment

Hmm ja inderdaad, de front is anders tov de Superleggera... Tnx voor de correctie, ze hebben zoveel versies
            Als ik mij niet vergis is zijn daily een Golf R32 ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk Berichten
              4 Mclaren's op een rijtje

[ATTACH=CONFIG]96432[/ATTACH]

Redelijk logisch want ze moeten binnen in de garage juist daarachter ;-)
              2014 Porsche Boxster 981
              2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Car enthusiast Bekijk Berichten
                Als ik mij niet vergis is zijn daily een Golf R32 ;-)
                Ken je de eigenaar daarvan misschien? Ga ik eens op letten of ik daar een R32 zie staan als ik er passeer, kan niet meer met zekerheid zeggen of ik er daar al eentje heb zien staan.

Comment

Ken je de eigenaar daarvan misschien? Ga ik eens op letten of ik daar een R32 zie staan als ik er passeer, kan niet meer met zekerheid zeggen of ik er daar al eentje heb zien staan.
                  Ik woon in die straat en zowat dagelijks staat die R32 er en telkens die Gallardo er staat (niet vaak genoeg naar mijn goesting ;-)) is die golf nergens te bespeuren. Kan uiteraard volledig toeval zijn ook :-p

Comment

Ik woon in die straat en zowat dagelijks staat die R32 er en telkens die Gallardo er staat (niet vaak genoeg naar mijn goesting ;-)) is die golf nergens te bespeuren. Kan uiteraard volledig toeval zijn ook :-p
                    Moet ik eens op letten dan Is nog maar de 1e keer dat ik die Gallardo er zie staan (wel 2 dagen achtereen al).
                    Met wat rijd jij, kan ik daar ook eens op letten?

Comment

Moet ik eens op letten dan Is nog maar de 1e keer dat ik die Gallardo er zie staan (wel 2 dagen achtereen al).
                      Met wat rijd jij, kan ik daar ook eens op letten?
                      BMW 1hatch ;-)

Comment

• Ja hallo, zo'n Trofeo Stradale wil ik ook wel nog een keer platen of shoot van doen. Zo'n dikke wagen zeg.

Portfolio
                        | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

Comment

• Ja, exclusief is hij wel, zijn er maar 150 van gemaakt (als ik het goed heb).

Comment

BMW 1hatch ;-)
                            Is het toevallig een zwarte die een plak heeft dat begint met NGE?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer e46 Bekijk Berichten
                              deze izs wel een fiesta st model 2013, is de eerste gelevert in belgie, ze komen pasin de schowrooms in mei.
                              dus toch redelijk exclusief voor het moment vermits ze nog niet te bezien zijn bij de dealers
                              vind het ook een mooie spot.
                              vraag me wel af hoe hij al zo snel aan een fiesta st geraakt is als ze pas in mei in de showroom staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door drejek Bekijk Berichten
                                vind het ook een mooie spot.
                                vraag me wel af hoe hij al zo snel aan een fiesta st geraakt is als ze pas in mei in de showroom staan
                                Kans is groot dat een import voertuig is uit Duitsland. Daar staan ze al met ''hopen'' te koop.

http://www.autoscout24.be/ListGN.asp...D&ustate=N%2CU
                                2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                                  Kans is groot dat een import voertuig is uit Duitsland. Daar staan ze al met ''hopen'' te koop.

http://www.autoscout24.be/ListGN.asp...D&ustate=N%2CU
                                  hij werkt bij een ford garage, is besteld begin januari, normaal kwam hij pas in mei.
                                  is geen import! Is verleden week geleverd.
                                  Ik weet het uit zeer goede bron, want de wagen is van mijn zoon.

Comment

hij werkt bij een ford garage, is besteld begin januari, normaal kwam hij pas in mei.
                                    Hij gaat daar veel plezier aan hebben, is een klein bommeke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dequal Bekijk Berichten
                                      Ja hallo, zo'n Trofeo Stradale wil ik ook wel nog een keer platen of shoot van doen. Zo'n dikke wagen zeg.
                                      Vandaag ook zien rijden die lambo in dendermonde...
                                      Nice sound

Comment

Ok, dan rijdt hij wss met 1 van de allereerste exemplaren in België. Proficiat aan je zoon, leuke en knappe wagen.
                                        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

Working...
                                          X