Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
In vergelijking met andere autos die ze hier posten is hij niet exclusief, maar trek toch elke keer men ogen open als ik er een zie. Prachtbak! Vooral het geluid van die 6.0 is mooi
"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
ik ben nog eens goed gaan kijken en het was een Q. hij stond in een ondergrondse parking, en de carbonspoiler viel mij op. (zo'n soort van verlenging zoals bij een M3 CSL, dus niet met pootjes) vond ik sowieso al opvallend en daarmee ben ik de type aanduiding eens gaan bekijken. heb ondertussen eens zitten snuiteren op het internet en die spoiler trekt enorm hard op de prodrive versie. de velgen waar ook dezelfde dacht ik. dus enkel die Q is wat vreemd.
.. na een aantal Astons voor James samengesteld te hebben, die de rijkunsten van 007 nooit overleven, heeft hij misschien zijn persoonlijke versie gebouwd. Zitten er rare knopjes in het interieur ?
deze gasten bouwen ook een Q Aston, maar dat trekt nergens op.
Comment