Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
    Exclusief? BMW 740d

Hij stond wel redelijk slecht geparkeerd.
    In vergelijking met andere autos die ze hier posten is hij niet exclusief, maar trek toch elke keer men ogen open als ik er een zie. Prachtbak! Vooral het geluid van die 6.0 is mooi
    "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• EDIT: 't was te grappig om te posten
      Last edited by ; 05/07/2011, 21:54.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann
        Een 6.0 in een 740d is behoorlijk exclusief ja!
        Je snapt toch zelf ook wel dat ik het over de 60i heb?
        "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde Bekijk Berichten
          Zeker dat het geen 'S was die erachter stond?
          ik ben nog eens goed gaan kijken en het was een Q. hij stond in een ondergrondse parking, en de carbonspoiler viel mij op. (zo'n soort van verlenging zoals bij een M3 CSL, dus niet met pootjes) vond ik sowieso al opvallend en daarmee ben ik de type aanduiding eens gaan bekijken. heb ondertussen eens zitten snuiteren op het internet en die spoiler trekt enorm hard op de prodrive versie. de velgen waar ook dezelfde dacht ik. dus enkel die Q is wat vreemd.

wimoptiek.be op

Comment

• .. na een aantal Astons voor James samengesteld te hebben, die de rijkunsten van 007 nooit overleven, heeft hij misschien zijn persoonlijke versie gebouwd. Zitten er rare knopjes in het interieur ?

deze gasten bouwen ook een Q Aston, maar dat trekt nergens op.

Comment

• de link naar bond had ik niet gelegd, maar zou dus wel kunnen natuurlijk aangezien hij niet echt standaard was. en er hingen toch britse platen op.
              wimoptiek.be op

Comment

• TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Scuderia in Gentbrugge
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Comment

• Op de R8 met een 40 jarige dame in

Rond Bellegem (andere velgen+uitlaat, zal wel gemod zijn)

Daggie

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                        Op de R8 met een 40 jarige dame in
                        Rond Bellegem (andere velgen+uitlaat, zal wel gemod zijn)

Is denk ik een V-spec?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde Bekijk Berichten
                          Is denk ik een V-spec?
                          Yep, of toch alleszinds V-spec onderdelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
                            Wat is dit?

Comment

• Maserati Biturbo cabrio

Comment

• Maserati
                                TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Een Maserati.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                    Op de R8 met een 40 jarige dame in

Blond? (Witte) Zonnebril?
                                    Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
                                    Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
                                    BMW 320d
                                    Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'

Comment

• Audi R8 V10 Anderson Germany Race Edition

Maar eentje van gemaakt! Zeer vriendelijke eigenaar trouwens! Dit zijn iPod-pics + iPod-video

Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=Kfgx5kYiDe4
                                      There is never time to do it right but there is always time to do it over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musiclioncarman Bekijk Berichten
                                        Maar eentje van gemaakt! Zeer vriendelijke eigenaar trouwens! Dit zijn iPod-pics + iPod-video

Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=Kfgx5kYiDe4
                                        Waarom zou daar maar ene van gemaakt zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spark Bekijk Berichten
                                          Waarom zou daar maar ene van gemaakt zijn?
                                          Meerdere malen door de eigenaar gezegd + check YouTube of Google even hè!
                                          There is never time to do it right but there is always time to do it over.

Comment

Working...
                                          X