was er geen regel dat je slechts 3 foto's per post mag plaatsen? En dan beginnen ze die megaposts nog te quoten ook
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenwas er geen regel dat je slechts 3 foto's per post mag plaatsen?2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenwas er geen regel dat je slechts 3 foto's per post mag plaatsen? En dan beginnen ze die megaposts nog te quoten ook
Comment
-
Al een paar keren in Tremelo zien rond rijden maar nooit geen fototoestel bij de hand, een grijze Ferrari F12 met nummerplaat 9-D-1977 (telkens rond 8.45 uur in het centrum richting Betekom/Aarschot). Eerste keren dacht ik telkens dat het een FF was maar mijn zoon wist deze morgen te zeggen dat het een F12 is. Hij herkende het mistlicht in het midden en een FF zou dat niet hebben?
Comment
-
En als ik mij niet vergis staat hij hier zelfs al in het topic.
Gevonden!
Post 2798.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk BerichtenAl een paar keren in Tremelo zien rond rijden maar nooit geen fototoestel bij de hand, een grijze Ferrari F12 met nummerplaat 9-D-1977 (telkens rond 8.45 uur in het centrum richting Betekom/Aarschot). Eerste keren dacht ik telkens dat het een FF was maar mijn zoon wist deze morgen te zeggen dat het een F12 is. Hij herkende het mistlicht in het midden en een FF zou dat niet hebben?
Comment
-
Daarjuist een gele Lambo countach in Roeselare. Veel te snel om een foto te maken"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current:Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lester Bekijk BerichtenDaarjuist een gele Lambo countach in Roeselare. Veel te snel om een foto te maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StefL Bekijk BerichtenWaar heb je die dan gezien, als ik vragen mag?
Wat een machine!"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current:Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
-
@ Glennyman: Er worden max. 3 foto's per bericht toegelaten. Graag vanaf nu hiermee rekening houden aub.
Autoforumreglement.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten[ATTACH=CONFIG]96668[/ATTACH]
figaroTT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichtenfigaro
zal eens op zoek gaan naar foto
had ik toen ook nooit eerder gezien IRL
Comment
Comment