Zilveren SL55 AMG (R230) in Wetteren.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk Berichten'kleine' correctie : moet niet per se NATO zijn, Europese instellingen delen ook dergelijke platen uit !
Enne : is NIET biv/verkeersbelasting-vrij ! Is gewone Belgische registratie (roze kaart etc), betaalt evenzeer accijnzen op brandstof (tenzij NATO).
Het enige wat de Countach betaalbaar rijden maakt is de leeftijd (wegentaks = 34 EUR) en zijn salaris om die te kopen
Europese instellingen hadden vroeger EUR en dan getallen, en nato enkel getallen. Enkel de kleur was hetzelfde. Ik heb zelf tientallen keren in auto's met NATO platen gereden (veel vrienden dan) en die zijn echt niet hetzelfde als EUR platen.
Nu zijn ze allemaal vervangen door 8-xxx-111 platen.
en aangezien ik dus over NATO sprak betalen die GEEN accijnzen. ik had het niet over EUR platen, daar had jij het over :-) van de BIV kan wel, dat weet ik eerlijk gezegd niet.
dat van het salaris klopt wel hahaha, zal wel ne dikke zijn bij de NATO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk BerichtenZilveren SL55 AMG (R230) in Wetteren.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichtentoch niet waar hoor.
Europese instellingen hadden vroeger EUR en dan getallen, en nato enkel getallen. Enkel de kleur was hetzelfde. Ik heb zelf tientallen keren in auto's met NATO platen gereden (veel vrienden dan) en die zijn echt niet hetzelfde als EUR platen.
- zijn idd vervangen door 8-platen
- @ eth0 : idd, die bestaan, zie o.a. http://www.autoforum.be/showthread.p...M12-GTO/page27
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eth0 Bekijk BerichtenAah vriendin zei vorige week een 8 plaat gespot te hebben, toen zei ik dat bestaat niet je zal wel mis gezien hebben.
Toch dus :p
tiens, ik ken zoveel mensen aan nato en aan eu en de enige die ik ken die met nato platen ook voor eu werkt is omdat hij als nato representative is afgevaardigd bij de eu, gek hoor.
nuja goed ik geloof het dan maar! mijn excuses :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk BerichtenWaar in Wijgmaal stond die? Enig idee van wie die is?
Deze stond aan het begin van de Bornestraat, ik moest langs daar rijden (omleiding) aangezien er werken zijn aan de wijgmaalsesteenweg. Geen idee van wie deze auto is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philippe_RS Bekijk BerichtenM3 @ Wijgmaal
Sent from my iPhone using Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenBen ik de enige die de velgen van die M3 niet mooi vindt, of...?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk BerichtenZiet er goed uit.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Zwarte accenten, oranje velgen én chromé raamomlijstingen? Bah
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AlexanderG Bekijk Berichten'k Vind 'm afschuwelijk
Zwarte accenten, oranje velgen én chromé raamomlijstingen? Bah
Comment
Comment