Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zilveren SL55 AMG (R230) in Wetteren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk Berichten
      'kleine' correctie : moet niet per se NATO zijn, Europese instellingen delen ook dergelijke platen uit !

Enne : is NIET biv/verkeersbelasting-vrij ! Is gewone Belgische registratie (roze kaart etc), betaalt evenzeer accijnzen op brandstof (tenzij NATO).

Het enige wat de Countach betaalbaar rijden maakt is de leeftijd (wegentaks = 34 EUR) en zijn salaris om die te kopen
      toch niet waar hoor.
      Europese instellingen hadden vroeger EUR en dan getallen, en nato enkel getallen. Enkel de kleur was hetzelfde. Ik heb zelf tientallen keren in auto's met NATO platen gereden (veel vrienden dan) en die zijn echt niet hetzelfde als EUR platen.

Nu zijn ze allemaal vervangen door 8-xxx-111 platen.

en aangezien ik dus over NATO sprak betalen die GEEN accijnzen. ik had het niet over EUR platen, daar had jij het over :-) van de BIV kan wel, dat weet ik eerlijk gezegd niet.

dat van het salaris klopt wel hahaha, zal wel ne dikke zijn bij de NATO

Comment

• Aah vriendin zei vorige week een 8 plaat gespot te hebben, toen zei ik dat bestaat niet je zal wel mis gezien hebben.
        Toch dus :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk Berichten
          Zilveren SL55 AMG (R230) in Wetteren.
          Mooie foto.
          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
            toch niet waar hoor.
            Europese instellingen hadden vroeger EUR en dan getallen, en nato enkel getallen. Enkel de kleur was hetzelfde. Ik heb zelf tientallen keren in auto's met NATO platen gereden (veel vrienden dan) en die zijn echt niet hetzelfde als EUR platen.
            - bij Europese instellingen kon je -naast de resp. EUR of EURO-platen- ook de blauwe nummerplaten met enkel cijfers krijgen (heb collega's zat die er zo eentje hebben)
            - zijn idd vervangen door 8-platen
            - @ eth0 : idd, die bestaan, zie o.a. http://www.autoforum.be/showthread.p...M12-GTO/page27

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door eth0 Bekijk Berichten
              Aah vriendin zei vorige week een 8 plaat gespot te hebben, toen zei ik dat bestaat niet je zal wel mis gezien hebben.
              Toch dus :p
              met de honderden in brussel :-) haha. grappig dat je vriendin opzoiets let, meeste meisjes vinden het allemaal oersaaie materie :-)

tiens, ik ken zoveel mensen aan nato en aan eu en de enige die ik ken die met nato platen ook voor eu werkt is omdat hij als nato representative is afgevaardigd bij de eu, gek hoor.
              nuja goed ik geloof het dan maar! mijn excuses :-)

Comment

• @ fujin : geen probleem, het is in Belgie een zootje wat betreft nummerplaten.

Wat betreft de blauwe genummerde platen : aan het stickertje links kun je zien voor welke instantie de plaat-eigenaar werkt (zijnde NATO, EC, etc ...) : vb

Voor zover off-topc

Comment

• Gisteren in aalst 2 AM v8's, een nieuwe bentley continental, slk amg, nieuwe m5 & aan de madison een witte R8.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

• gisteren was er ene aan het flaneren in het Mechelse met een open witte Jag F-type , DIKKE BAK !
                    TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• M3 @ Wijgmaal

Comment

• Waar in Wijgmaal stond die? Enig idee van wie die is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
                          Waar in Wijgmaal stond die? Enig idee van wie die is?

Deze stond aan het begin van de Bornestraat, ik moest langs daar rijden (omleiding) aangezien er werken zijn aan de wijgmaalsesteenweg. Geen idee van wie deze auto is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philippe_RS Bekijk Berichten
                            M3 @ Wijgmaal

Ziet er goed uit.

Comment

• Ben ik de enige die de velgen van die M3 niet mooi vindt, of...?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
                                Ben ik de enige die de velgen van die M3 niet mooi vindt, of...?
                                Denk het niet hoor

Comment

• DSCF1073.jpgnu nog een uitlaatje....(einddemper....????) iemand een ideeke? thnx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                                    Ziet er goed uit.

'k Vind 'm afschuwelijk
                                    Zwarte accenten, oranje velgen én chromé raamomlijstingen? Bah

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AlexanderG Bekijk Berichten
                                      'k Vind 'm afschuwelijk
                                      Zwarte accenten, oranje velgen én chromé raamomlijstingen? Bah
                                      +1. Velgen zagen er ook niet al te denderend gespoten uit. Chrome omlijsting was me nog niet opgevallen

Comment

• Enkel die voorsplitters zijn mooi vind ik. De rest is maar vuil.
                                        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Idd, gereduceerd tot ne foorbak

Comment

Working...
                                          X