Voila, weg.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
foto stond recht bij het uploaden. : Cry:
Ik weet niet hoe jij hem gedraaid hebt maar als je dan toch de moeite doet zet hem dan meteen in het groot ipv alleen de link.
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Intred Bekijk Berichten
Volgens mij wel nummerplaatfraude.
Je begint ze vaker te zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichtener staat ook een 7 op met een sport pack
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtennog iets?den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Mclaren MP12/4C in zottegem. Er was ook een S5 maar daar heb ik geen foto's van.
DSC_0322[1].jpg
DSC_0320[1].jpg
DSC_0321[1].jpg
DSC_0323[1].jpg
Comment
-
Volgens mij wel nummerplaatfraude.Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenof aan het wachten op zijn nieuwe perso-plaat !?Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenis een normale - oude - plaat, wrschlk een perso ook.Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenNieuwe auto = plaat van het Europese type dezer dagenOorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtendie man had een perso-plaat en heeft nieuwe wagen gekocht en mag nu 1 - 2 - 3 maanden met oude plaat blijven rijden omdat het zolang duurt voor hij zijn nieuwe 9-PH-055 plaat krijgt !2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Is waarschijnlijk persoonlijke porsche van Philippe De Craene, eigenaar van Carrera Motors. Al zijn porschen hebben PH en wat cijfers. Mogelijks van de ene op de andere gezet. (en aangezien de foto op de kortrijksesteenweg in Latem is genomen zal het zeker hem zijn)
Comment
-
Volgens mij wel nummerplaatfraude.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AlexV Bekijk BerichtenWel mottig hoe die ruitenwisser bij de 991 er achteraan is 'opgeplakt'2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
Comment