Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Er stond een grote B op de benzinekap van de smart dus ik denk dat het bij Brabus is langsgeweest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
      Lijkt me getuned.
      Ziet er wel niet uit.

Comment

• Da's inderdaad de Brabus versie, heeft de volle 98 pk en 140 Nm
        Hoewel, spel weegt maar 810 kg, dus 't zal wel nog deftig vooruit gaan.

Comment

• In de vlugte genomen..

Mvg,
          =================
          2016 Skoda Octavia RS

Comment

• IMG-20130628-00119.jpgIMG-20130702-00120.jpgFerrari in die Heimat en een audi met 2 dubbele uitlaten,...geen idee wat voor motor dat is, maar zag er wel stock uit.

Comment

• Kvermoed dat dat een S4 is. Heel anoniem

Comment

• Klopt niet, een S4 heeft 4 uitlaten van kleiner formaat. Dit zou een 3L diesel of benzine moeten zijn.

Edit: is WEL S4, zag maar 2 uitlaten maar het zijn er toch 4.
                Last edited by Speedhunter; 03/07/2013, 19:42.
                2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• zopas op E17 een Pool met een SQ5, 2 dubbele uitlaten en op de velugel V6turbo
                  maar foto trekt op niets

Comment

• De website van de rdw zegt toch dat het en S4 is.

Vraag gratis een deel van de gegevens van een Nederlands voertuig op met de RDW Kentekencheck.

Comment

• Dat is wel degelijk een echte S4 hoor! Ge ziet duidelijk de 4 uitlaten, alleen is de foto wat misleidend
                      Da zijn echt zalige auto's en nog redelijk zeldzaam ofni? :p
                      porsche 4ever
                      '06 Skyteam Dax 50cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koenigsegg ccxr Bekijk Berichten
                        Dat is wel degelijk een echte S4 hoor! Ge ziet duidelijk de 4 uitlaten, alleen is de foto wat misleidend
                        Definieer zeldzaam?
                        Kom je natuurlijk minder tegen als een Golf, da's een feit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTI-boy Bekijk Berichten
                          De website van de rdw zegt toch dat het en S4 is.

https://ovi.rdw.nl/default.aspx?kenteken=24-KLF-7
                          Ik heb mijn post intussen aangepast. Ik zag maar 2 uitlaten maar bij nader inzien zijn het er toch 4.

Oorspronkelijk geplaatst door Koenigsegg ccxr Bekijk Berichten
                          Dat is wel degelijk een echte S4 hoor! Ge ziet duidelijk de 4 uitlaten, alleen is de foto wat misleidend
                          Ja een S4 zie je niet elke dag en hoort hier absoluut thuis in dit topic.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
                            Definieer zeldzaam?
                            Kom je natuurlijk minder tegen als een Golf, da's een feit
                            RS4 , da's de goeie combi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                              RS4 , da's de goeie combi
                              Ja die is natuurlijk nog zeldzamer!

Comment

• TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
                                  Strange, meestal hou ik wel van opvallende kleuren maar op deze vind ik het niet zo knap.

Comment

• Wat een beest!
                                    "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                                      Ja die is natuurlijk nog zeldzamer!
                                      'k Heb soms het gevoel dat ik meer RS modellen tegenkom dan de S
                                      Zowel in A4 als A6...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten
                                        'k Heb soms het gevoel dat ik meer RS modellen tegenkom dan de S
                                        Zowel in A4 als A6...
                                        Ja die vallen natuurlijk meer op.

Neen, nu even serieus. Vroeger was het zo dat er een RS model gemaakt werd op het einde van de carrière van het model terwijl je een S versie van zo goed als in het begin kon krijgen. Zo was de RS versie per definitie exclusiever.

Maar je ziet inderdaad weinig S modellen, ik denk als je in de runnig bent voor zo'n S model dat je dan ook gemakkelijker de stap zet naar een RS model.

Comment

• Porsche 914 en BMW Z1 op doorreis... (leuk om eens de deur en ruit op en neer te zien gaan), alsook een Z4M
                                          Bijgevoegde Bestanden
                                          IRIDIUM
                                          Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                                          Helderzienden

Comment

Working...
                                          X