Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
Als dat een 3.5is is dan is de kans groot dat ik de eigenaar ken, namelijk de vorige eigenaar van mijn S2000. Daar heb ik enkele weken geleden toevallig eens een korte meeting mee gehad en die rijdt nu in precies dezelfde Z4.
Als dat een 3.5is is dan is de kans groot dat ik de eigenaar ken, namelijk de vorige eigenaar van mijn S2000. Daar heb ik enkele weken geleden toevallig eens een korte meeting mee gehad en die rijdt nu in precies dezelfde Z4.
Hier in de buurt waar ik woon, heb ik al een paar keer een 3.5is gezien.
Ook in het zelfde kleur, misschien dezelfde persoon, Zeeuws-Vlaanderen is niet gek ver van hier bij mij.
Hier in de buurt waar ik woon, heb ik al een paar keer een 3.5is gezien.
Ook in het zelfde kleur, misschien dezelfde persoon, Zeeuws-Vlaanderen is niet gek ver van hier bij mij.
in Bornem rijdt ook een 3.5 rond in deze kleurencombinatie, auto heeft perso plaat.
Comment