Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk Berichten
    Porsche 914 en BMW Z1 op doorreis... (leuk om eens de deur en ruit op en neer te zien gaan), alsook een Z4M
    Je vergeet die vette S-klasse nog! Ow ja

Comment

• en Z4M?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
        Strange, meestal hou ik wel van opvallende kleuren maar op deze vind ik het niet zo knap.

Op de zeeland classic was er ook zo één en ik vond het ook maar niks in dit kleurtje.
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
          en Z4M?
          Staat er toch bij.
          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
            Je vergeet die vette S-klasse nog! Ow ja
            Die was ik niet vergeten, want dat is mijn eigen wagen.
            IRIDIUM
            Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
            Helderzienden

Comment

Die was ik niet vergeten, want dat is mijn eigen wagen.
              Daarom dat ik het zei toch wel de mooiste kar van op de foto!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
                bij BMW Bornem heeft een tijdje zo'n kleurstelling gestaan
                2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Als dat een 3.5is is dan is de kans groot dat ik de eigenaar ken, namelijk de vorige eigenaar van mijn S2000. Daar heb ik enkele weken geleden toevallig eens een korte meeting mee gehad en die rijdt nu in precies dezelfde Z4.
                  Last edited by SToRM81; 05/07/2013, 18:34.
                  '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

Porsche 914 en BMW Z1 op doorreis... (leuk om eens de deur en ruit op en neer te zien gaan), alsook een Z4M
                    Die striping op die Z4M staat er goed op.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

• Cla 220 cdi amg

Last edited by Intred; 06/07/2013, 12:49.

Comment

• best lelijk vanuit die hoek.
                        autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SToRM81 Bekijk Berichten
                          Als dat een 3.5is is dan is de kans groot dat ik de eigenaar ken, namelijk de vorige eigenaar van mijn S2000. Daar heb ik enkele weken geleden toevallig eens een korte meeting mee gehad en die rijdt nu in precies dezelfde Z4.
                          Hier in de buurt waar ik woon, heb ik al een paar keer een 3.5is gezien.
                          Ook in het zelfde kleur, misschien dezelfde persoon, Zeeuws-Vlaanderen is niet gek ver van hier bij mij.
                          2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                          2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Ford Mondeo ST220 3.0 V6
                            "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                              bij BMW Bornem heeft een tijdje zo'n kleurstelling gestaan
                              In the Leuvense rijdt er zo ook 1 rond.

Comment

Als dat een 3.5is is dan is de kans groot dat ik de eigenaar ken, namelijk de vorige eigenaar van mijn S2000. Daar heb ik enkele weken geleden toevallig eens een korte meeting mee gehad en die rijdt nu in precies dezelfde Z4.
                                ik dacht een 2.5
                                TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
                                  Hier in de buurt waar ik woon, heb ik al een paar keer een 3.5is gezien.
                                  Ook in het zelfde kleur, misschien dezelfde persoon, Zeeuws-Vlaanderen is niet gek ver van hier bij mij.
                                  In de buurt van Eeklo?
                                  '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

in Bornem rijdt ook een 3.5 rond in deze kleurencombinatie, auto heeft perso plaat.
                                    2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                    2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Het zal wel een andere zijn dan.
                                      Ik vind persoonlijk de kleur niet misstaan, maar ik zou zelf wel een andere kleur nemen.

Comment

• Een niet alledaags kleurtje, maar in werkelijkheid vind'k het wel passen!
                                        1982 BMW E28 528i
                                        2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
                                          Gisteren ook zo eentje tegengekomen op de N42 tss Wetteren en Zottegem, perso plaat 9-TOM-666. Kleur past niet echt op de wagen.

Comment

Working...
                                          X