Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
Daar is dat elke dag zo!
Maar op zondag of als er evenementen bezig zijn is het zeker vollen bak!
Golfkes zijn daar zeldzamer dan een Porsche'ke denk ik
Gwn uwe camera meedoen (ik neem gwn ne Nikon compactcamera mee, ipv zo een groot spel mee te sleuren ze :p) en op het gemak wa fotokes trekken!
Ik moet altijd lache als ik die spotters zie lopen op straat en 50m verder staat em geparkeerd in de lippenslaan en dan sta ge daar gwn rustig wa fotokes te trekken ipv erachter te beginnen lopen als zotten
Volgens mij is dit toch een echte S4 cabrio hoor! :-) heb deze 4 jaar geleden in Knokke gespot denk ik, en toen had hij toch alle kenmerken van een S4 :p
Volgens mij is dit toch een echte S4 cabrio hoor! :-) heb deze 4 jaar geleden in Knokke gespot denk ik, en toen had hij toch alle kenmerken van een S4 :p
Het geluid was in ieder geval erg overtuigend V8 met die typische rammel erin . Dit was zeker geen optisch gepimpte 4-cylinder. Vooraan stond de badge erop. Achteraan niets. Understatement auto tot hij start Ik denk ook wel aan een S4 van de vorige generatie
Comment