Oorspronkelijk geplaatst door Stef69
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Wagen niet zozeer exclusief (alhoewel, ook niet alledaags), maar vooral de nummerplaat :
IMG_1677.jpg
Comment
-
Vanmiddag in Roeselare
"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current:Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
-
Deze morgen op de E17 in Kruishoutem ImageUploadedByTapatalk1373619487.146509.jpg
Was in héél lamentabele staat2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
oei oei
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenvolgens mij een A4
ik denk vooral dat het een echte is door de geperforeerde remmen.BMW X5 45e
Comment
-
Vandaag voor de 1ste keer is naar Knokke afgezakt.
Toch een hoop knappe wagens gezien.
Ik heb niet van elke wagen een foto genomen (er was/waren een db4, lp700, lp560, 458's, R8 V10's...) maar hier zijn er toch een paar foto's.
En wtf, wat er allemaal in die Bentley dealer staat vlak voor je Knokke binnenrijdt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk BerichtenIs dit eigenlijk een echte (op spoiler na dan) of een poser? Of plakken ze bij een AMG pakket er ook zo'n logo op dan? Een AMG heeft 2 ovalen uitlaten zoals ik op internet terugvind. Diegene van Zulte zullen hem vast wel kennen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenOei dat je dat zelf niet ziet.
Comment
Comment